Iltapäivää,
Sain eilen vamon esmokelta kouraani, ja arpaonni ei valioyksilöä haltuuni saattanut.
Viat satunnaisjärjestyksessä:
1. Laite mittaa akun jännitteen reilusti pieleen: AW IMR 18350 700mah 3.3 - 4,8V ja AW IMR18650 2000mah 3,9 - 5.1V
2. Karton resistanssiksi laite antaa "LO v" ilmoitusta ja välillä oikean arvon. (Bogen kartot)
3. Millään omistamallani akulla en ole saanut laitetta antamaan tulinapista mitään muuta reaktiota kuin "LO v"
Vaihdoin pohjajousen minilava v1 mallista sekä tornadosta ilman muutoksia toimintaan.
Onko kenelläkään muulla ollut yhtä huonoa arpaonnea laitteen kanssa? Tai kenties korjauskikkoja hihassa...
Moro vaan kaikille käyttäjille. Ensimmäinen viesti tälle foorulimille. Allekirjottanut höyrytelly nyt huhtikuun puolivälistä asti jollon ekan sähkiksen+liemet sain näppeihin eikä paluuta analogisiin oo sen jälkeen ollu vaikka muutama retkahdus välillä ollutkin (n.10kpl)
Tämä lähinnä halpisvehkeitten leviämisen+nuukuuden ja kokemuksen puutteesta. Tietoa on netti pullollaan ja melkein jokaisella omat mieltymykset mikä on tietty ok
Oon melkeen vuoden kyllä opiskellu tätä terveellisempää harrastusta ja siitä iso kiitos kaikille aktiivisille kirjoittajille
nim. 21 vuotta myrkyttänyt itteensä
Tuli tämä Vamo hommattua vähän ilman sen kummepaa käyttötarkoitusta. En tätä nyt kovin kummosena laitteena kylläkään pidä. Todella, siis todella iso koko, tuo "sarjatuli" pätkivä virta sekä huonot kierteet ei imartele kyllä käyttämään. Hintaluokassaan kyllä loistava kampe, mutta esim verrattuna Vmaxiin ei ole kahta sanaa tällä vehkeellä. Pistän varmaan kiertoon kohta.
Toi pitäs kai näkyä itellan lähetysseurannassa http://www.posti.fi/english/theposts...ing/index.html kun on suomessa? Ainakin mitä oon Peleonilta tilannu. Ite tilasin Vaporbreakilta Vamon mikä näkyy olevan vielä "posting" tilassa 22.12.2112 asti kiinan http://www.17track.net/IndexEn.html lähetysseurannan mukaan...
voin kertoa sulle, että kauppa varmastikkin on toimittanut sen paketin lähetettäväksi kyseisenä päivänä kun ilmoittivat.
se paketti voi seistä viikkokausia jossain kiinan toimipisteessä ennenkuin se lähtee tulemaan, ja sitten se tuleekin ihan 3-5 päivässä.
tämä ilmenee jos tilaa seurantakoodin kera paketteja kinkeistä, ja seuraa niitä tilauksia netistä..
itselläni ainakin ollut AINA sama juttu, kerran olen saanut yhden paketin n. 15 päivässä,ja silloin ei ollut edes seurantakoodilla.
eipä se sen myyjän vika ole jos kiinan posti kusee, joten kauppaakaan et ihan heti peruuta jos se on jo maksettu..
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Tilasitteko pelkän bodyn vai kitin? Mulla kitti "20121210 Opening"-tilassa tuosta 10.12. lähtien.
Olen seurantakoodilla kokeillut kiinan postista ja itellalta hakea ja jo kyllästyikin koko hommaan kun ei mitään näkynyt. Nyt tänään aattelin vielä kerran kokeilla ja miten sattukin löytymään. Mitään ilmoituksia tai elonmerkkiä ei shipped-viestin jälkeen ole ollut ennen tätä.
No ei vamo ainakaan äänestä päätelleen mikään elegantti rouvashenkilö ole... Kalkkarokäärmeeltä se ainakin bogen kanssa kuulostaa.
Nyt on vamo hankittu ja muutaman tunnin käytön jälkeen ei voi kuin kehua, ei mitään moitittavaa löytynyt. Vivi novan kanssa toimii ainakin loistavasti!