Jasseri palauttanu alkuperäisen avattarensa
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Juhuu, eka "kiinteä" ruoka 3pvään kauhottu (kaurapuuro) PRKL meinas jo usko loppua tämän taudin kanssa! Nyt täytyy suunnitella jos vaikka Jouluruuat sais parin pvän päästä lautaselle
Mulla oli kans noro pari vuotta sitten. Sain sen duunista malmin päivystyksestä ja mulla meni tasan seittemän päivää et sain mitään kiinteetä alas ja neljä päivää et neste pysy sisällä.
Mitenkään höyryyn liittymötön, mut wii u pääsi langattomaan verkkoon. Pari tuntia googletusta ja tunti säätöö laittettten kans. Miten toi oli niiiin vaikeeta. Kaikki muut lelut liittyy verkkoon suoraan, mut perskeleen nintendo. Nyt tummaa olutta, hyviä höyryjä ja päivityksen etenemisen seurantaa.
Pakko humuttaa
Joulupukki toi Logitech G700 -pelihiiren ja on kyllä aivan loistava kapistus ja täysin hintansa värtti! Napit on juuri siellä missä pitääkin ja omalla hiiriotteellani ei tarvitse yhtään miettiä miten jotain nappia painaa nopeasti. Paino on juuri sopiva ja ei tämän kanssa mitään erillisiä painoja tarvita niinkuin aikasemmilla hiirilläni (Logitech G5, Microsoft SideWinder). Akunki vielä saa itse vaihdettua jykevämpään jos haluaa (itse vaihdan vähän isompi kapasiteettisempaan Panasoniciin, kun vain löydän ne jostain) ja ei tämä mitään akkuakaan niin tarvitse, jos johto ei haittaa. Ainoa miinus vain siitä, että pitää käyttää hiiren omaa langatonta USB-palikkaa ja sen kanssa ei sitten Logitech K400 -näppis/tasohiiri toimi (eikä toimi myöskään toisinpäin eli K400:n palikalla).
^Onneksi olkoon tuosta on hyvä jatkaa