Vaikka en vielä aloittelijana ole hirveästi eri nesteitä ole ehtinyt maistella, niin helposti kyllä kamalin kokemus olis WizMix Rose/Turkish.
Eli tämä http://www.ecigwizard.com/en/offers-...h-delight.html
En oikein osaa kuvailla makua, jotain aivan hirvittävää kuitenkin. Haiseekin ihan pa*kasille ruusuille.
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
nyt on taas sellanen päivä ku kaikki maistaa paskalle tai tympii kydällä.
paniikki nappia on painettu ja apuja tulossa mutta siihen asti mennään menthol/bleberry/bikini martini ja luksus blend rajoittimena...nii kait mä jo kerroin et noi kaikki on samassa tankissa![]()
Tämä voi tulla aika puun takaa monelle ja yllätyksenä,
mutta nyt kun tuossa phoenix domella drippailin halon captain jackia niin on kyllä
karmein liquid mitä olen ikinä höyrytellyt.. päänsärkyä pukkas heti.
toivottavasti maku muuttuu kun tuulettaa putelia... PITKÄÄN..
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Mun mielestä kapu jaska on yksi hirveimmistä nesteistä ja se parfyymin haju/maku tuottaa välittömän päänsäryn.
Hyvät höyryttelijät!
Todella antoisaa lukea kommenttejanne. Niiden pohjalta on tullut valittua/vältettyä tiettyjä nesteitä.
Itse ostin pipesaucen long bottom leafia, vaikkakin se on jakanut mielipiteitä kovasti. Jo alku haju oli tyrmäävä. Kokeilin nestettä alkuun vivi novalla / ego ja normi voltit. Maku oli juuri sitä vetistä villasukkaa kuten joku täällä foorumilla olikin kuvannut.
Sama neste, boge XL ST ja voltit viiteen Woolla. Totaalinen yllätys. Maku muuttui täydellisesti ja höyryttelin ko. nestettä koko päivän. Nyt se on yksi "allday" suosikkini.
Siis makuja ja tottumuksia on monia. Nesteet toimivat eritavoin eri laitekokoonpanoilla. Meille kaikille olisi hyväksi, jos laittaisitte myös kommenteihin millä vehkeillä ja volteilla olette nesteitä testaillut. Ainakin näin noviisille höyryäjälle siitä olisi suunnatomasti apua.
Ihan totta. Suosikkinesteitä tulee helposti kokeiltua kaikilla mahdollisilla käsiin osuvilla laitteilla, etsien sitä kaikkein parasta komboa, mutta toisaalta jos jokin nestekokemus on vaikka drippailemalla tai euron bogella niin karmaiseva että siitä tänne asti intoutuu kirjoittamaan niin tuskin tulee ihan heti mieleen sotkea jotain uutta Vivi Novaa tai sadan euron kreikkalaista silicoineen mukaan tähän kyseiseen fiascoon.
Kokeile lantrata sitä esim. VPG:llä.
Itse tein 24mg jackistä 10mg --- jackia 42%,dirty neutral base 0mg 58%
se pistävä kammottava maku ainakin katosi, mutta taisi kadota koko jaskan makukin..
Juurikin näin.
En itsessään Haloa dissaa ollenkaan, koska taasen pidän kovastikkin niiden Midnight Apple mausta (jota tilaan varmasti vaiheessa lisää), mitä taasen myöskin täällä on dissattu, mutta siinä ei ole ollenkaan niin hyökkäävä,voimakas ja pistävä maku kuin kapussa.
Belle Valente oli myös aika kammottavan makuista+hajuista suoraan pullosta korkattuna, se saa nyt tuulettua ainakin sen pari viikkoa
niinkuin moni on suositellut...
Höyryttelemisiin.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Nyt taisi tulla postista todellista törkyä!
Libery Fligtsilta tuli XO supreme 18mg:sta VG:ä Maku muistuttaa lähinnä denaturoitua spriitä. No putelit tuulettumaan pariksi viikoksi. Onko kellään kokemuksia ko. litkusta? Mihin sitä voisi sotkea jotta saisi sen edes maistumaan edes kohtuulliselta ellei tuulettelu auta? Tosin ajatus oli alun perin sotkea se johonkin tupakin/ sikarin makuun.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Inan tiivisteistä Tobacco ja Camel. Jälkimmäinen pahee. Ei oo auttanu aika, seossuhde tai eri pohjat. Camelin käytän nestepolttoihin ja Tobaccon höyrytän hampaat irvessä.
Edit. Kokeiltu vaikka millä volteilla, kartoilla(erilaisilla, useilla), drippaamalla, tankista, meshivehkeillä, ja pahimpana Ego-T-tankista Egolla. Kai se täytyy uskoa ettei vaan maistu mulle.![]()
Do or do not, there is no Barole.