Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Joo taitaa toi lasi olla se noista, mikä laajenee vähiten lämmöstä ja se on vähän huono kun sen sisällä laajenee ensiks metallinen runko ja noitten välissä laajenee viel kumiset o-renkaat. Samalla kun tota jäähdyttää ni noi o-renkaat jähmettyy vähän ni ne ei tarraa siihen lasiin niin tiukasti.
Yhden tommosen lasin onnistuin paskomaan heti alkuunsa ja nyt oon pitäny hetken pakkasessa ennen ku tota irrotan ja lähtee aika kevyesti irti. Eipä tota tosin kauheen usein tatvii irrotellakkaan.
Tuskin tuo Rosteri kuitenkaan 30-40 asteisessa vedessä laajenee...
Täytyypä tosiaan kokeilla tuota pakastamista seuraavalla kerralla.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
No ei varmaankaan, mut noi tiivisteet kyllä tarraa tohon lasiin paremmin lämpösenä kun kylmänä
Tuli jouluksi väännettyä kunnon setuppi Somniumiin:
Stoney's ECDmeter V1.10 Nantucket
---------------------------------
For more info visit http://www.ecdmeter.com
Enter ? for options�
Single cell mod, charge low
** DANGER ** High current
Linear Vin = 3.597 V
Iave = 4.574 A
Pave = 16.452 W
Resistance = 0.686 ohm
Lankana .20 kanthal tuplana ja 4/5 kierrosta. Mihin sitä kikkiä oikein tarvii? Putkena P+ ja akkuna AW 18500.
Ekalle kävi näin:
Tokaa irroittelin huolella ja tiivisteetkin oli valeltu e-nesteelllä.
Melkein onnistui:
Alkaa noi lasiputket pikkuhiljaa loppua... Koskakohan tulisi Esmokelle lisää?
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
somnium tilattu
.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Pitää hehkuttaa: Ensimmäinen ainakin kohtuullisen hyvin toimiva setuppi väännetty Somniumiin 500 meshistä ja .20 kanthalista.
Ei tuu palanutta, höyryä ehkä hieman enemmn kaipaisin.
Provari Mini näytti 1,8 ohmia ja 4,5 volttia antaa hyvähköt löylyt.
Taitaa olla täysikuun syytä.
Jus kehumani setup alkoi tekemään hotspotteja vaikka ihan koskematta oli hyllyllä tunnin verran. Taas piti lankoja siirrellä ja silti vaan yläkieppi meinasi punastella.
Kkn sain sen kuntoon ja laitoin hatun päälle taas eka imaisulla pirusti palanutta. ???
Tilasin sitten esmokelta "Round" drip tipin tähän, kun joku mainitsi että sellainen toimisi tämän kanssa.
Hakkasin työkalulla irti Sompussa tiukasti kiinni olleen SS-ming -tipin, ja tämä muovinen perusmalli napsahti paikalleen ihan passelisti.
Ei se kaunis ole, mutta passeli. Toimii.
Minä taisin noista muovisista round drip tipeistä vinkata; itellä nyt kaksi käytössä, mutta toinen sopii toinen ei. Eli aivan tuuria noittenkin kanssa
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Just tänään kirosin että uusia tippejä pitäis saada, jotenkin ei noi Mingit miellytä.. Mutta Somnium on niin nuuka että hirvittää.
Do or do not, there is no Barole.
Käytännössä siihen sopii ihan normaali drip-tip mutta kun kiinnitys on aika matalalla suhteessa keskipostiin ja viilentävää kuorta ei ole sen ympärillä niin itsellä drip-tipin alaosa on saanut sen verran paljon lämpöhittiä, ettei se ilman työkaluja enää lähde irti (P+ 18500 + Somnium 0.6 ohm ja AW 18490). Pitänee jatkossa käyttää metallisia drip-tippejä
Itellä siinä on rosterimingi, kaikki muut muovia tai metallia noista omista on sopimattomia. Just sen verran alempana tiiviste että menöö reiästä läpi. Heiluu, huojuu ja falskaa kun on siinä pelkän varren varas.
Mulla ei sovi kun yks tippi tohon ja se on pirun ruma. Aika lyhyt tossa somniumissa se kohta mihin o-renkaan pitäs tulla. Kaikkien noitten mun tippien o-renkaat menee siitä kohtaa yli koska tipeissä on taas o-rengas sen verran syvällä.
Juurikin tuo ominaisuus häiritsee mua hyväs laittees eniten.
Mulla on nyt tämmönen tippi: