tulipa sitte itekki tilattua tämä eilen pikku kaljoissa... toivotaan että laite on kehujensa veroinen tuleeko tuolta muutes seurantakoodia?
tulipa sitte itekki tilattua tämä eilen pikku kaljoissa... toivotaan että laite on kehujensa veroinen tuleeko tuolta muutes seurantakoodia?
Kyllä on odottavan aika pitkä!
Tuolla on noita PCB (patukan "älypiiri"?) toimitusongelmia, ja saavat tavaraa liikkeelle normaalia hitaammin.
Täällä käsittääkseni jonkinlainen tilannekatsaus missä mennään:
http://www.e-cigarette-forum.com/for...r-12xx-20.html
Tilaus #2791 tällä hetkellä käsitelty, omani on #2841... joten ehkä jo huomenna lähtee matkaan?!
eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)
No mää voin lohduttaa teitä odottavia toteamalla, että oma Buzz toimii ja tuntuu kokoajan paremmalta!
Order #2883 Contained the Following Items:
Item Details Price
Subtotal: $161.95
Coupon Code (ECF Buzzkill): -$12.15
Shipping: $0.00
Grand Total: $149.80
1 x Buzz Pro Grimm Green Sale !! this week
(Cap color: 510 Pro brass top cap, Buzz pro tube color: Buzz Pro purple , Buzz pro bottom cap color: Buzz Pro bottom cap Brass, Powerizer batts + tr-001 charger: Powerizer batt & charger Kit , Laser Engraving Text: Enter your text here , for files use the Laser ..., Laser Engraving Text FONT style +$30: None )
$152.00
1 x Super BOGE JKY 510D cartomizer 3 ohms
Tais tulla minulle ilmaiset postit Kyllä sormet syyhyää jo päästä testailemaan tällä hetkellä mennään egon akuilla ku e-poweriki sano ittensä irti
Minulla on myös Shipping: $0.00
Eli meitä Suomalaisia on sitten lahjottu ilmaisilla toimituksilla enemmänkin.
Olisiko niin, että ollaan oltu ainoita ulkomaisia tilaajia tuolta, ja tuo ilmainen rahti on pitänyt mennä vain USA tilaajille.
Nyt ois Buzz Pro purple tilattu neljän Powerizer akun ja volttimittarin kanssa. Tolla ilmasella lähetyksellä ei varmaankaa saa sitä seuranta koodia ? Ei muuta ku oottamaan. Tilausnumero #2914
Mä sain seurantakoodin, mutta se toimi vain siihen asti kun tavara oli lähteny jenkeistä (US Postalin seurantasivulta). Itellan seuranta ei missään vaiheessa tunnistanut sitä alkuperäistä koodia. Sitten mä sain aikanaan tullista lapun, jossa oli Itellan antama uusi seurantakoodi ja sillä pitää tehdä se tullaus. Mä tein (aikaisemmin tullista saamieni ohjeiden perusteella) tullauksen alkuperäisellä seurantakoodilla, ja se lähti sitten tullista Itellalle merkinnällä "tullattu virhekoodilla" ja se hajotti seurannan. Yhtä kaikki, viisi päivää kesti paketin tuleminen jenkeistä, mutta Itella ja tulli turaili sitten paketin kanssa 9 päivää.
PCB delay ! we have about a 1 week delay due to a PCB
shortage , we apologize for any late shipments .
Tuollaista ilmoittavat sivuilla. Viikko lisää odotusta
Laitteet: Megalodon, IPro.
Nesteet: USA Mix, Luxury Blend
Eilen tuli postia että vielä kestäs viikko.. saas nähä. Eipä haittais yhtään vaikka tulisi nopeammin =)
Itsellä oli myös ilmaiset postit o/
Laitteet: Megalodon, IPro.
Nesteet: USA Mix, Luxury Blend
Kaikilla mitä kotoa löytyy on kokeiltu, eli: vanukartot (lr ja hr), perusatolla dripaten ja tankilla, sekä G4 clearoilla. Kaikilla toimii, volttimäärää joutuu toki säätään aina sen mukaanm mikä siinä on kiinni. G4 antaa parhaan makuset ja tujuimmat höyryt mutta jos vetää sillä liian tiheeseen peräkkäin tulee herkästi palaneen makua. Ehkäpä parhaiten on kokonaisuutena pelannu moisen 2,5 ml xl vanukarton kanssa, sekin LR mallia. HR-karto kesti 4-5 päivää ja alko potku loppuun. Huvittavinta on, että jopa tuolla useamman kuukauden ikäisellä perusatolla lähtee hyvät höyryt. Tosin se on ollu käytössä ehkä pari viikkoa aikanaan mutta edelleen siis potkii, kunhan itse laite on ajantasalla ja vääntöä riittää.
Niin jo siis kaikki mun vanukartot on dualcoileja.
Kyselin notcigs:lta tilaukseni tilannetta kun heidän foorumiltaan huomasin, että minua myöhemmin tilanneet kehuvat tilauksiensa lähteneen.
Vastaus tuli melkein heti, joten propsit siitä:
Eli iPro tilaukset on toimitettu, koska siihen on noita PCB:ta. Buzz Pro toimitukset jatkuvat ensi viikolla... TOIVOTTAVASTI !The IPros have gone out because we have those PCB. the BuzzPro pcb are supposed to ship to us this week , I will have them early next week I HOPE !
Nyt kun tuon tietää, niin sen kanssa on elettävä.
... menee virittelemään starttikaapeleita auton akusta eGo-T:n akkuun...
Tuli eilen kiinan tilaus ja siinä noita health cabinin dual coileja. Jostain syystä moisella tämä hönkii niin rajusti, että saa vääntää voltit aikalailla lähelle minimiä, että pystyy höyrytteleen lainkaan! Jouduin jopa laimentamaan hiukan nestettä. Lr malli siis tämä ja ei kuumu juuri lainkaan käytössä ja silti lähtee tosi tujut jutut. Luulis tälää setupilla akkujenkin kestävän pidempään. Tuntuis niinku match made in heaven tyyppiseltä stoorilta.. Nice! Huomenna uus tilaus notcigille ja tulee puolisolle moinen i-pro sitten buzzille kaveriksi, se kun on vähän elegantimman näkönen laite naisen kätöseen.
Nyt kun on HealthCabinilla "tarjouspäivät", niin mitä cartoja suosittelet Buzz:n kanssa?
Noita dual coileja ainakin, mutta entä lisäksi jotain muita, millä pääsee testaamaan eri voltteja paremmin?
Bogen 3 ohmin cartot on hintalaatusuhteeltaan ihan parhaita. Noilla volttimäärillä ei oikeen huomaa edes eroa dual coileihin. Hintaa siis 4.5usd/5kpl.