Onkos joku ostellut HHita viime aikoina?
Olisi kiva tietää, että onko näissä tapahtunut laadullista parannusta?
Onkos joku ostellut HHita viime aikoina?
Olisi kiva tietää, että onko näissä tapahtunut laadullista parannusta?
KGO & Twist
Meniskö tää hervottomasta? http://www.puff.fi/drip-tip-510-45mm...kpl-p-925.html Vai vieläkin liian lyhyt?
Muuten hyvä, mutta kerrotko miten tuo menee 306een?
306 kanssa on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa, joko 306DCA tai sitten 306 sleeve, jonka päähän 510-tippi menee suht kivasti.
KGO & Twist
Mulla on käytössä tällänen adapteri - http://www.safercigs.co.uk/IO6306_Ti...3_6357314.aspx
Tuohon saat minkä tahansa 510-tipin.
Totta. Hönö minä. Mutta sähän ratkasit asian tolla sleevellä.
E: http://www.rtdvapor.com/306-Delrin-L...06-long-XL.htm Myydään tuolla jotain xl malliakin, mutta onko sit sen pitempi ku nykyinen, en tiedä.
Noniin, viikon testailun jälkeen sama 306 käytössä. Kaikkea mahdollista (no okei, parikymmentä makua ainakin) on tullut tuosta jo maisteltua. Edelleen toimii kuin uutena, about joka ilta tuota on tullut käytettyä.
Kai se pitää laittaa vertailuun tuo ikenvapen kun ensikokemus siitä ei ollut niin hyvä.
Puffilta laakasin paketin 306a, ja nyt oon ihmeissäni et miten hemmetissä nää voi ikinä toimia. Sisäänajoahan nää vaatii yleensä pari pv, mut näähän on niin perkeleen tukkoon jokainen ahdettu tavaraa (vrt. esim. ikenvape) et kurlaa jo parilla tipalla ja räkii suuhun ja samalla puskee pelkkää savua? Pitääkö tota ite lähteä fiksaamaan, niin tukkoiselta vaikuttaa järjestään jokainen.
E: Kyllähän ne nesteet maistuu nesteimäisinäkin, mieluummin höyryttelisi tosin...
E2: Tänks vinkeistä tippejä koskien!
Eipä tarvi laittaa, koska toi oli just niin mitä mietin. Mä en näistä rakenteista tiedä mitään, mut jotain silican tyyppistä nää on lyöty sivuilta tukkoon. Vedin pakasta vielä yhen uuden, niin kappas siitä oli toisesta sivusta riispaantunut paskaksi se täytematsku / wickki / mikä onkaan (?). Yllätys, että heti alkuun toimii kuten pitää, eli noi ei vain yksinkertaisesti saanut yhtään ilmaa - kurling + savu. Eli, alan sörkkimään noista muistakin kettuun tota matskua, että vähän toimisi edes.
E: Sama juttu toisen kanssa. Vedin varovasti matskua helvettiin, nyt saa happea ja pelittää. Atomisaattoreissa itessään ei tietty vikaa ole. Ihmettelen vaan miten tollaseksi on tehty.
E2: Onhan näissä atoissakin yleensä tota tavaraa sivuissa, mut näissä oikeesti aivan tukkoon ahdettuja. Mielettömät kasat sain repiä ulos ennen kuin alkoi toimimaan.
Empire Mod ja Empiren 901-atot. Kyllä lähtee
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Mä olin valmis lyömään koko harrastuksen romukoppaan, ja voi perkele kun tänään tuli EM-510-atot! Toimii laakista, ei mitään parin päivän vastuuvapautuspaskaa sisäänajoista. Aivan helvetin huikeaa!
Onneks on viis kipaletta. Eipä vois ihminen olla onnellisempi. Täydellistä.
E: Eipä noita ikenvapeja ja perusatoja voi edes vertailla näiden kanssa. Niin eri sarjassa painitaan. Postissa tulee setti perus 306aa, heittelen niillä vesilintuja.
Mitäs tämä niin sanottu drippiaton sisäänajo tarkoittaa/pitää sisällään?
Elektrosavulta noita perus bridgeless 510 drippiatoja ostin hetki sitten.
Imuvastus on reilusti kovempi mitä missään cartossa ym koskaan ollut, sinänsä ihan mielenkiintoinenkin ominaisuus.
Maku oli aluksi suht karsea/metallinen ja ainakin nyt toisesta lähtenyt se pois kokonaan ja toistaa maut hyvinkin puhtaana runsain höyryin.
7 tippaakin imevät helposti reikälevynsä lävitse kuitenkaan vuotamatta tai kurlaamatta. Minä kun luulin että nämä ovat helppoja vuotamaan lävitse?
Kuumenevat käytössä suht nopiaa eli hirveästi ei putkeen uskalla grillata akkua, palaa napin kohtaa sormi joskus twistissä. Twistiin kiinni ego välikaulus, 510-ego adapteri kiinni ja siihen vielä jatkoksi atomisaattori driptipillä ja päälle vielä ego cone ni johan lämpö siirtyy jonnekin muuallekin kuin akulle ja paketti on suht siistin näköinen.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Mulla ko. ato lensi kahden päivän sisäänajon jälkeen roskiin. Onnettomat löylyt ja lopuksi palaneen maku...Alkuperäinen postaaja Vepa
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.