All-Day-Vapena toimii itsellä Mom and Pop Vapor Shopista tilattu RY4 Tobacco Jhyvää :P
Terveisin,
tee2koo
All-Day-Vapena toimii itsellä Mom and Pop Vapor Shopista tilattu RY4 Tobacco Jhyvää :P
Terveisin,
tee2koo
Minulle all day wape on päivästä riippuen Vermillion River Summer Breeze, Halo Shamrock tai Halo Belgian Chocolate
Suosittelen melkein kaikkia Vermillionin ja Halo:n makuja, Fsusa:n maut ovat hieman liian "Nikotiinimaisia", eikä sovi jokapäiväseen käyttöön.
Wizmix:t ovat taas täyttä kuraa :S
Ps. Flavourart:in makuja odotellessa
Käytössä: Svoemesto Semovar Tetris V3+omatekemä dripperi
Varalla: electrapipes Talos & Argus SS
Meikäläisellä toimii nykyään ADV:nä PSV:n tiivisteestä 25% suhteella 12 mg Peach Green Tea. Aivan huippukamaa! Mikä on sinällään jännä, että persikka on meikäläisen mielestä ihan järkyttävää kuraa, mutta tuo toimii.
Do or do not, there is no Barole.
ei oo vielä löytyny :'(
koko ajan vähintään 4 makua kierrossa. pisimpään menee putkellä psv:n honey cured ja el toro cigarrillos naturales
Itellä on nyt pidemmänaikaa menny DIY tpa banana creami 20% annostuksella. Tuskin hirveesti tosin kostuttaa banaania vierostavia ^^
VV Gripper, VW Vamo rst, Vision Vivi Nova v2, Vision Eternity
Kyllä se on tuo Gorilla Juice edelleen!!!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Toro Eden ja siihen "laimennukseksi" Cigarillos Naturalesia ja pikkasen sweeteneriä.
Totallyn tupangi maut lähinnä gold virgin ja french pipe ovat lähes jokapäiväisessä käytössä.
jonkun 3kk menny täysin inaweran 12mg apple + 12mg doublemint sekotuksella, ehkä 1:4 suhteella. Todella hyvä maku ja toimii etenkin entisellä mentholimiehellä plus halpaa ku makkara. Nyt tuli tilailtua diy vermeet, el torolta cigarillos naturalesia ja pari muuta mutta vieläkin ehkä helpoin ja maistuvin on tää vanha kombo, en tajua miten ei kyllästytä Ehkä hyvä tuuri vaan kun heti löyty sopiva sekotus. Pitäs tehä testieriä el torosta doblemintin tai vaniljan kera....
tänään löysin itselleni sen all day vapen !!! VR Kentucky Banana, siis ihan loisto kamaa tosin harmikseni olen huomannut että on varmaa jonkunlaista pg allergiaa lekurii varattu aika jos sattuukin olemaan jotain muuta... toivottavasti jotain muuta
mutta jos näin on että olen allerginen, niin voinko jatkossa laittaa tilauksiin lisäkohtiin että joko reduced pg tai only vg liquid? ei taida olla mahdollista? ??? ??? ??? kun ei noista vg litkuja jota olen kattellut ollu sellasta mikä olisi makuhermoja hivelevää. ellei sitten vahinko käy ja löydy kiitoksia vastauksista
Tämän päivää mennyt halon midnight apple ja uskon että tässä on potentiaalia uudeksi adv:ksi. :
onneks tänään täydenty samalla tuo kartovarastokin juu, tänää ekat höyryt tuosta kentucky bananasta ku tipahti laatikosta jossaki vaihees testata tota minnesota mentholia luottamus kova siihenki, VR Fresh mint on myös ihan ok, mut liikaa mun mielest minttua, pätkis sen sijaa menee liianki nopeesti
Peleonin vanilla & Wingnutsin ectoplasmic v2, parempia ei oo löytyny
Kyllä se vaan on Boba's Bounty!!....helvetti kun vaan alkaa olla tiukassa tuon saannin suhteen.......