No se on ihan sama mihin lähtee jos Jalippo on vaan mukana. Oheistoiminta on silloin varmasti mukavaa! :P
No se on ihan sama mihin lähtee jos Jalippo on vaan mukana. Oheistoiminta on silloin varmasti mukavaa! :P
Ööööö missä mä oon...
Tämän viikon hyvä työ taas tehty ja joulumieltä saatu. Akun kanssa vaihdeltu tiuhaan yksityisviestejä viimeiset kuukaudet, liittyen piipun (Aku #020) yksityiskohtiin ja tuli tällainen puheeksi:
Päätin sitten lahjoittaa tuon oman Aku #016 puujumalalle itselleen, että on jotain lämpöisempääkin modia joulun pyhiksi, kuin vain kiiltävä GGTS. Sopivasti oli tuo modi mestarilla itsellään DNA päivityksessä, mutta saakin nyt jäädä sinne Akun hellään huomaan.Alkuperäinen postaaja aku
Hyvä asia tässä on myös se, että kaikilla jolla on tilaus sisällä Akun pajalla, niin saattaa lyhtentää toimitusaikaa? Olkaa hyvä.
Jälleen kerran hienosti tehty! :-*
Ööööö missä mä oon...
:-*
:-*
Ööööö missä mä oon...
^On se vaan upean näköinen piippu. Jokohan mä oon seuraava listalla O0
On kyllä hieno (ja livenä varmasti monta kertaa upeampi)! Vähän näytti siltä että loppuvaiheessa alko Jalipolla alahuuli väpättämään.![]()
Ei tosta saa oikein kuvia otettua, mikään ei miellytä linssin läpi enää, kun livenä tosiaan ihan erinäkönen. Toi pitää saada käteen että pystyy sanomaan kuinka hieno se on.
Mites toi yläcappi on kiinni magneeteilla? Millaselta nappituntuma noin lyhkäsellä kokeilu ajalla tuntuu?
Yläcäppi magneeteilla ja nappi magneeteilla.
Aku #016 oli astetta paremman tuntunen nappi, mut ei tätäkään kyl voi haukkua.
Arvosana napista 8/10 ja kympissä on P+ ja Caravela.![]()
Todella hieno![]()
Mun uusi rakas, edestä ja takaa:
<3
Voi herranjumala mikä tatti
Tossa rupee oleen jo munaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Markalla...
![]()
Alkuperäinen postaaja LSVap
![]()
Se on kyllä HIENO! Hahaha toi markka on kyllä ihan paras!![]()
Ööööö missä mä oon...