Orgaaniset nesteet on saatanasta ja tuhoo setupin kuin setupin päivässä. Parempi vetää vaan e-koodillisia mehuja![]()
Orgaaniset nesteet on saatanasta ja tuhoo setupin kuin setupin päivässä. Parempi vetää vaan e-koodillisia mehuja![]()
Taas valvottaa joten päätin ottaa testiin Halo 7 ml testerit
Mutta ettsi testattavat menisi sekaisin kehittelin testitelineet,
prototyyppi Käsipyyherullasta leikattu suikale kierretty kahteen rullaan,
teipattuna ja tarra-arkilla siistittynä, pullolle ja kartolle omat reikänsä, pullon alla kierretty suikale samaa materiaalia, pullo kun on 7ml testeri niin se voi painua turhan syvälle, karton silikoni tulppa pitää sen halutulla korkeudella.
Tämä voisi olla puusta tehtynä joululahja sellaiselle jolla jo on kaikkea, puusta kuutio jossa 2-3 reikää,
yksi pullolle ja yksi kartolle, kolmanteen saisi triptipin tai toisen karton, kelpais mullekkin
kuutio voisi olla halkaistu vaakatasossa ja molempiin päihin levy niin siinä
olisi umpinainen kuutio jossa säilyttää makutesteriä
pullon kohdalla kyljessä voisi olla reikä josta näkee kuutiota avaamatta mitä pullossa on.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sä oletkin semmonen luovuuteen suuntautunut persoona![]()
On niitä ihan hyviäkin tuotteita, jos jollain on paskat tuotantosysteemit, ei kuitenkaan pidä tuomita orgaanisia tuotteita yleisestiAlkuperäinen postaaja esmoke
![]()
Vielä en ole kerinnyt yhtään setuppia tuohon väsäämään, joten siitä hieman myöhemmin.
Muuten tuo on oikein hyvän tuntuinen. Melko painava. Kierteet erittäin hyvät ja pehmeät. Nappi on aika kevyt, mutta muuta en osaa sen toiminnasta sanoa. Lukitusrengas on toiseksi paras, mitä vastaan on tullut Diablon jälkeen. Todella herkkä ja laadukkaan oloinen.
Tähän astiset miinukset olikin tuossa aikaisemmassa postauksessa, eli liian pienillä toleransseilla on pelattu. Akryylitankki oli minulla liian tiukka, että sen olisi saanut mahtumaa ja top capin drip tipin reikä myös liian tiukka.
Tankki vaihtui pyrex-tankkiin ja drip tipin reikää tuli hieman hiottua.
Maailmalla jotkut ovat kehuneet wickien reikien olevan aivan loistavat tupla-coilia ajatellen, kun eivät ole atomisaatorin eri puolilla, vaan melko lähekkäin toisiaan. Itse tuskin teen tupla-coilia heti, mutta pitää sekin testata.
Lisää tulee, kunhan kerkiän tutustumaan paremmin...
Kaikki e-nesteet on orgaanisia nesteitä, nusnus![]()
Kuva arvoituksia...
![]()
Ööööö missä mä oon...
Näinpä!![]()
Ööööö missä mä oon...
Joo piti vähän kokeilla miltä Gixxerin tuleva GGTS ato vois tuntua.
Ja lähti tavalliseen tapaan mopo lapasesta.
2x 18650
![]()
Ööööö missä mä oon...
Taitaa olla KRK'n Rokit vitonen tai kutonen.