Onkos kukaan tulossa höyryämään Sabatonin keikalle Ouluun Teatrialle tänä lauantaina (24.11)?
Vaikea valinta edessä, että minkä modin sitä raahaisi mukanaan sinne. EA MOD olisi hyvä valinta vaan kun ei ole sitä kickiä vielä... :-\
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL
8.12 Kotkan Back Roomissa Bronca! Kaikki paikalliset paikalliseen!
15.12 oon menossa Popeda 35v risteilylle. Muita täältä lähdössä?
Kyllähän ne on täälläkin päin käväisseet itse onnistunut välttämään vaikka kaverit yrittäny mukaan vetääAlkuperäinen postaaja steamroller
edit: Olin Tuksun pikkuveljen kanssa samalla luokalla ja Tukiaisten luona käynyt muutamaan otteeseen. Saanut niitä pärstöjä katsella jo 2000-luvun alusta .... Nuorin siskoksista oli silloin kyllä vielä siedettävän näköinen
Tänään kotkan back roomissa Bronca tuossa iltasella. Haminan rytmikatissa bailout!
Justiinsa kattelin tuossa olisko ens viikonloppuna Mikkelissä mitään menoa ja olihan siellä, Raskasta joulua Vaakunassa.Jos vaikka pääsis ihmisten ilmoille musiikkia kuuntelemaan.Oli siellä kuitenkin Marco (<3).
Maaliskuussa taasen Tampereelle sakara-recordsin 10-vuotisjuhliin, Mokoma, Stamina, Jarkko Martikainen ja Rytmihäiriö yhdellä kerta <3.Huisaa!
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Eilen tuli käytyä katsomassa Kilniä ja Lost Societya Jyväskylän Katseessa. Molemmat veti loistavat setit. Aikaisemmat keikat kyseisessä paikassa on ollut täyttä kuraa äänentoison takia, mutta jotain ne on tehnyt siellä ja kaikki kuulosti 500 kertaa paremmalta.
Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö.
-Markus Kajo-
Musen keikalle heinkuulle kenttälipukkeet hommattuna. Saa tulla tökkimään kylkeen jos muitakin tulossa ^-^
Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö.
-Markus Kajo-