Yritin ostaa 1ml ruiskua neuloineen eräästä raisiolaisesta apteekista. Mihin tarkotukseen kysyi hymyilevä täti. Sanoin että sekoitteluun. Myymme vain lääkinnälliseen tarkoitukseen, sanoi toinen. Aattelin että tässä kohtaa varmaan ei kannata alkaa e-nesteistä puhumaan enää niin tokasin että heroiinia meinaan tykittää. Hymy muuttui silminnähden vaikeasti ylläpidettäväksi, vastasi että valitettavasti myymme vain lääkinnälliseen tarkoitukseen. Luovutin ja hain tavarat oman paikkakunnan apteekista ilman ongelmia. Semmonen tapaus.
Neulojenvaihtopisteistä on kätevä pyytää samalla isoimpia neuloja pari ilmaiseksi kun huumeneulat hakee. Näihin pisteihin tarvitsee antaa kyllä nimimerkki, joka kirjataan tietokoneelle. Muuten ei kysellä mitään.
Lihasneuloja ei sieltä saa, niitä on tullut apteekista hankittua. Koskaan ei ole kysytty mitään. Ja jos hakee niin ei mitään käyttötarkoitusta ole pakko selvittää henkilökunnalle. Kannattaa vaan olla hiljaa, eipä se niitä kiinnosta tai niille kuulu.
eiköhän pysytä ihan näissä höyrystinasioissa ja laillisissa päihteissä tällä foorumilla?
Näinä aikoinahan siihen ruiskua ostaessa on hyvä todeta, että kinkkua aattelin suolata, jos ei suoraan halua asiaansa sanoa.
Sen mitä apteekista olen käyny neuloja tahi ruiskuja hakemassa, eivät ole mitään kyselleet.Töistä sain siellä ollessa neulat ja ruiskut. Taitaa olla isompien kaupunkien ongelma, ettei apteekissa myydä?
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Itse sanoin, että meinasin tehdä e-nestettä. Apteekkari ei selvästikään tiennyt mitä oikein horisen ja vastasi "tää on vaan ulkoiseen käyttöön" sanoin ok ja maksoin pullon.
Helpointa taitaa olla kun sanoo, että säilöntään niin ei tarvi alkaa höpiseen.
Kävin taannoin apteekissa ruiskuostoksilla, prätkärotsissa ja mustissa vaatteissa tietty, kädet likaisena yms, kello oli n.18 ja pyysin ISOINTA ruiskua mitä löytyy. Apteekin täti siinä silmät pyöreänä heti sanomaan jaa että mihinköhän tarkoitukseen? ja että neuloja ja ruiskuja ei myydä klo 18 jälkeen. Siinä sitten selittämään että neulaa ei tarvitse ja tarkoitus olisi suorittaa vain moottoripyörän jarruletkun ilmausoperaatio painamalla JARRUNESTETTÄ ilmausruuvin kautta alakautta pääsylinteriin. Hiukan siinä kassalla tuijotettiin ja kevyt punoitus kasvoillani pääsin kohta lähtemään 100 ml ruiskuineni
Riihimäellä Prisman apoteekissa oltiin varsin avuliaita kun kysyi isoa neulaa ja ruiskua mistä saa paksua tavaraa läpi. Myyjä kysyi, että kuinka paksua niin sanoin että vegetable glyceriiniä pitäs annostella. Siihen se totes, no se on paksua, toivottavasti vaaleenpunan neula riittää, se on isoin mitä me myymme. Eivät kuulemma pitäneet enää "kinkun paisto neulaa" myynnissä, joutu tyytymään tohon 18G neulaan ja 5ml ruiskuun.
Tuli tässä samalla mieleen. Aikoinaan tuli nuuskaa käytettyä ja aikana ennen kuin opetteli pyöräyttään biitin sormin, tuli käytettyä parin millin ruiskua tykkinä. Monesti nousi kans apoteekeissa seinä vastaan kun yritti ostaa ruiskua ilman neulaa. Ei saanu, piti aina se neulakin ostaa, että sai ruiskun matkaan.
Ainakin viimeksi hakemani "kinkkuneula" oli pitkä 18G, ei sen isompi. Kannattaa ennemmin ostaa normaali 18G tai sitten lyhentää tuo, jos ei tarvitse noin pitkää. Ei nimittäin ole hätäsen miehen hommaa imeä jääkaappi kylmää PG:tä tuolla kinkkuneulalla.
eikös 22g ole vielä 18g pienempi.Näin ainakin minua opastivat muistaakseni. Heillä oli ennen ollut harmaata 16g neulaa, mutta pahoittelivat ettei enää löydy hyllystä.