Vähän siivosin ennen kuvaa.
Vähän siivosin ennen kuvaa.
Hmm hiiren johto on kyllä aikas mutkalla, mutta muuten tavarat aika hyvin järjestyksessä Juffella
- JJ
eVic
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
It says "Made in ????" What does it say? Can't read that, but apparently it is not China.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Vittu jätkät.
Näin vaivan ottaa tuo kuva talteen, muokata ja suurentaa että sain tuon germany osittain esiin.
Tulin tänne uppaamaan ja täällä oli jo uusi kuva.
Taas meni 5min hukkaan mun elämästä :'(![]()
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Ei hemmetin hemmetti, täällä kyllä loksahti suu niin auki, että lattiaan tuli lommo!
Hanus pääsi yllättämään täysin housut nilkoista ja nyt on työpöydälläkin oma moditeline:
Hienossa joulukortissa oli terveiset myös e-savuke.com tontuilta.
Onn1:n moditelineen tunnistin heti ja se on vielä hienompi luonnossa kun kuvissa.
Tänne töihin mulle tulee ammattinimikkeesta johtuen(?) aika paljon lahjoja näin joulun alla, mutta tämä veti kyllä ihan sanattomaksi! :-*
[glow=red,2,300]Kiitos![/glow]
Kylhän se pelittää.. Pitää vääntää pari RD setuppia ja niillä mittailla mitä näyttää...
Sen verta voin sanoa, että hankkikaa RST tuubit saksasta.. Tulee ProVari fiilistä.
145,9g Suipolla cäpillä (ilman akkua)
149,6g Suoralla cäpillä (ilman akkua)
70,1g Orkkiksena (ilman akkua)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~