Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Tuli niin paljon yleistä gg-spämmiä etten viittiny laittaa yleiseen myyntiin ollenkaan
Pikkasen vinkkasin niin 2 odya lähti tänään uusille omistajille eikä tarvinnu tingata hinnasta kun oli ihan kohtuulliset hinnat niille. 5 oli vähän liikaa mulle niin laitoin hyvää kiertämään![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Oma cup of tea on löytynytSpheroideja ja piccoloita ja papseja läja tulossa. Niillä mennään laitepuolella ja pitkään. Lankoja yms tarvikkeita on myös hylly pullollaan. Nesteitä on tulossa ainakin seuraavan puolen vuoden tarpeisiin taas lisää. Akkuja myös hyvä setti matkalla.
Voi siis ainakin hetkeks lopettaa sen "kaikki pitää kokeilla"-touhun. Ainoa mikä tässä mietityttää, on se että meneekö tää nyt sitten tylsän mukavaks puuhaks?![]()
Kotona odottaa kuulemma 480 ml nallekarkkia extramaulla!![]()
Tippatankki sopii täydellisesti Eamodin jatkeeksi![]()
Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.
Somnium piipussa kiinni ja Pink Spotin Atomic Fireballia tankissa. Ihan hillittömän hyvää ja maku on vielä varsin jouluinen! Humutusta!![]()
Se tulee suoraan lootaan, joten mitään "ilmoituksia" ei tule. Mun paketti lähti 28.11 eli pakko olla jo aika lähellä...
Eka kerta ku ei ollu mitään extraa mukana, mutta nyt pullot oli täytetty lähes piripintaan, eli 10 - 15 ml ylimääräistä joka pullossa.
Tiedän, ettei se tule suoraan kotiin, mutta kun oma lähiposti on lakkautettu ja mulla on pakettien siirto lähimpään R-kioskiin, niin tässä nyt odottelen tietoa siitä minne se paketti on päätynyt. Pitänee varmaan käydä kyseisellä kioskilla kyselemässä paketin perään. Sinänsä harmi, ettei noi USA:n seurantakoodit näy Itellan seurannassa![]()
^ Siis Jalippo taisi tarkoittaa lootalla (postilaatikko), että se tulee juuri kotiin![]()
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
Tällä forumilla on loistavan hienoja ihmisiä!!!
Itkin tossa että mulla ei ole nyt vähään aikaan käytössä maksukorttia....
Kyselin yhdessä langassa että jos joku nyt säälisi mua ja tilais miulle vähä karamellitupakin makuista tiivistettä.... niin ei mennyt tuntiakaankun oltiin jo tilaamassa tavaraa!!!!
LEGGINS on kyseinen Henkilö <3 :-*
************* Tuhat kumarrusta **************
Hain postistaJalipponjasson laittaman Odysseuksen.
Pakkaus 115% pieteetillä tehty.
Kaikkea mukana mitä voi kuvitella, jopa puteli nestettä ja valmis tankkaus koneessa toimivalla setupilla.
Laitteet on kuin kaupan hyllystä ellei kiiltävämpiäkin.
Kyllä nyt kelpaa! Pitää koisia vähän, olen vääntänyt duunia koko yön, mutta kunhan herään niin herään uuteen päivään ja huomaan ettei tämä ollutkaan unta!
Kiitos!
Vai olisko ollut Jasson kuitenkin?![]()
zaijaijai kohta upsin herra (tai miksei neiti) tuo torquet :Saa taas tankkkiin jotain höyryteltävää. Turkkilasita tupakkiakin tulee testiin. Saa taas höyrytellä itsensä miltein hengiltä
![]()