Ite tykästynyt kentucky woodeihin. siirappinen sivumaku. minnesota menthol kuitenkin paras VRältä tähän mennessä imo mitä oon maistanu. kaameimpia kokemuksia taas whizmix ry4 (maistuu urealta) ja finnvapen bubblegum. Aivan liian makea.
Niin kyllä määkin applewoodia saan menemään, 90ml kaapissa. Yritin vaan olla vitsikäs.
Wizmix RY4:kin menee, sitäkin 100ml varastossa. Ensin ostin 10ml kokeiluun, oikein herkullista kuten seuraava 30ml:kin. Sitten seuraava iso plo olikin vähemmän toffeista ja kuivempaa muttei pahaa sekään, joten otin sit kerralla noi 2x50ml. Saiskos noihin makeutta sweetenerillä vai meneekö hullummaksi?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Kyllä ne varmaan nämä viime tilauksessa Inwera Flavoursilta tulleet Tobacco Imperator ja US Red Mix ovat.![]()
Tuli vastaan kauhein maku ikinä: Halo Shamrock 12 mg. Todella tunkkainen tumma kaakao ja pienen pieni häivähdys minttua. Ei tuo Twisted Javakaan vakuuttanut, aivan kuin palanutta kermaa+perus cappucino. Halon menthol maut tosin ovat oikein hyviä.
Testattu: Lambo v2+CE4 clearo/Phoenix RDA
Jätin ihan suosiolla tilaamatta ton shamrokin, kun jo berlgian cocoa oli niin yrjöttävää, ettei pystyny imailemaan. Vielä minttua tohon, ni takuuvarma huutoyrjö![]()
Pakko oli lopettaa toimistolla höyryäminen, kun olin itsepäisyyspäivänä töissä ja yhtäkkiä haistoin sen löyhkän, joka tuosta irtoaa. Samalla tajusin sen, että jokainen joka meikäläisen huoneeseen tulee haistaa myös saman kananpaskan katkun.
Tai oikeastaan lopetin omassa huoneessa höyryämisen ja siirryin koodarin huoneeseen.Se siellä samoja paskoja kuitenkin tupruttelee, mut vieraita käy moninverroin vähemmän.
E: Tämähän siis erittäin OT ja Halon nesteet parasta evah. Haju vaan pahin.
Finnvape gingerbread. Maistuu enemmän joulukuusen havuilta kun piparkakulta
Decadent Vapours: Green Cow
Ihan joltain parfyymilta maistuu. Liialta parfyymilta haisevat tai "tuoksuvat" naiset eivät ole kovin mukava kokemus, mutta jos parfyymia täytyy vielä vapotella niin hyi helvetti.
"Energy cow" (11mg), hyi stna..
Ajattelin että jospa sitä juodessa voisi käyttää tuonkin että ei mene hukkaan, eikä maistunutkaan kännissä sitten niin pahalle mutta se kurkkukipu vielä päälle :'(
Tai ei siis varsinaisesti kurkkukipu, vaan kuiva.