Hieno idea esmoke! Tuskin maltan odottaa minkälaisia mestariteoksia tullaan näkemään! =)
Hieno idea esmoke! Tuskin maltan odottaa minkälaisia mestariteoksia tullaan näkemään! =)
Ei sit muuta kun kolvi lämpenemään ja sorvi tulille![]()
Tulipa tässä akuista höpistessä mieleen, että ne Efestit, jotka Festeillä sulta ostin, eivät mahtuneet laitteisiin ennen kuin kuori tarrat pois ja pituuskin on liikaa kaikkiin muihin meikäläisen laitteisiin, paitsi GGTS:ään.. :
Kannattaa ehkä mainita sivuilla siitä ja ilmottaa oikeat mitat.![]()
Itsellä Efestin IMR 18350 -akut on menneet heittämällä kaikkeen mihin tuota olen tarvinnut. Isompia kokoja ei nyt ole tuolta valmistajalta testattu, kun olen siirtynyt minikokoon esteettisistä syistä.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Niin tosiaan, Efestit oli kokoa 18650 ja kapasiteettia niissä 2250mAh..![]()
Ei mullakaan noissa 18350 Efesteissä mitään ongelmia ollut mittojen kanssa, siksipä yllätyinkin näistä pidemmistä.
mulle tuosta tarrsta mainittiinkin ostettaessa. Pituudeltaan nää mahtuu lambo 4.n ja Joytech modiin. Lambo 2 on kokeilematta, se on nirsoin mun laitteista.
Noissa uusissa efesteissä on pällä ns. brändäystarra, jonka voi ottaa pois jos tuntuu ahtaalta putkiin.
Nyt varastossa eVic, Innokin iTaste MVP, #500 -mesh, Vamo Black Chrome yms mukavaa!
eVicejä ei montaa enää ole, sillä ennakkovaranneille menivät suurin osa ensimmäisestä erästä. Ensiviikolla lisää.
Tekisitkö tolle evikille jotain mittauksia et mitä antaa matala ohmisille atoille?
Noi vamot on nyt ilmeisesti saman värisillä napeilla kuin runko, ei innosta mitkään mustanappiset?![]()
Teen illalla![]()
Pahoittelut, aivan kaikkia tilauksia ei saatu tänään lähtemään pyhien aikana kertyneen valtavan tilausjonon takia. Huomenissa tilanne kuitenkin tasattu.
Itella myös jo pahoitteli, että enää ei priority-kirjeet kulje normaalia tahtia, joten joulun piinaava puoli alkaa pikkuhiljaa kurkistamaan.
Onko koska tulossa lisään varastoon Phoenix Dome RDA:ta ?
Onko tuo Phoenix Original sama kuin kilpailoijoiden kaupittama Bully, vai onko ne Bullyt jotain kopioita tuosta?
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Noh, enpä tarvitse enään domea kun "K0uhija" tarjoutui lähettämään omansa postikulut korvauksella.
Kiitos.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Joulualet hyödynnetty. Miks tää threadi on siirretty tänne, vai onko ollu jo pidempään?