Hieno salkku.. :
Voi tulla vaan vähän salkkua kalliimmaks jos ajattelit sen täyttää kaikilla kiiltävillä modeilla, mut nythän niillä on koti jo valmiina!
doniprojekti
DIY glögi soossit ja kaunein kombo mitä tästä talosta löytyy (juuri nyt)...
Nöyrimmin kiitän kaikkia, ketä on tempaustani peukuttanut, mutta tosi asia on se, että oikeastaan juuri te, te jotka olette kiitelleet, ansaitsette ne kiitokset! Olin vaan tässä yksi pieni välikäsi, mutta ilman TEITÄ ei olisi tällaista yhteisöä, ilman TEITÄ ei olisi halua/tarvetta lahjoittaa tavaraa kenellekään. Lukemattomat neuvot, avut, reilut kaupat ja pyyteettömät palvelukset olen tämän foorumin ja sen jäsenten kautta saanut, joten tämä oli vain yksi pieni kultahippu tässä timanttimeressä!
Jonkun VapeFest Finlandin järkkääminenkään ei oo mikään pikkujuttu ja toi tapahtuma oli ainakin mulle ihan täysosuma! Oli mukava antaa siitä ja muustakin työstä tämän yhteisön eteen pieni tunnustus, vaikkei lesovapilla vihreitä tähtiä olekaan!
Täällä on kyllä monta muutakin joka olisi helposti tuon piipun ansainnut, mutta yksi piti valita, silti muutaman mainitakseni: Vanttila, Yakousei, E-marlboroman, Peksi85, Charun, Esa vuke, Rotax, Hanus, Jasseri, lonelyrider, pössy28, esmoke, Veljon11, aku, jasso, vonikka jne. 8)
Miettikääpä onko millään muulla foorumilla tälläinen meno ja henki - ei varmasti! Keep on vaping my friends! O0
Tämän illan kombo. Line + uranos
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mites toi kytkin on muuten toiminut, itselläni on levähtänyt osiin kaksi kertaa, tänään viimeksi kun piti lähteä pikkujouluihin ja vaihdoin akkua, kiroilin ja etsin yhtä magneettia - löysinkin mutten viitsinyt enää kiireessä ryhtyä kokoamaan, Vamo sai sitten luvan höyryttää pikkujouluissa ja herätti huomiota pituudellaan kun päässä oli Somnuim
Nyt on kotiuduttu ja koottu kytkin taas mutta jotenkin on siihen luottamus karissut, molemmilla kerroilla kiristys pinseteillä, kyllä tuossa voisi olla jokin muu kiinnitys kuin kierteet - niillä kun on taipumus kiertyä auki
Akupunktioon... ei vaiskaan niitä on vaan kertynyt, onneksi ei kaikki ole samanlaisia, on lyhyttä, ohutta, lyhyttä ohutta, paksua ja siltä väliltä, niitä on tullut muutama itse ostettua ja muutama boonuksena ja jokin osan mukana, kai tarkoitettu ko osan täyttöön jne, viimeisin taisi olla Diablon mukana, mutta tuossa ne voi säilyttää ilman sitä suoja suppiloa joka sekin löysi kuin vahingossa uuden tarkoituksen, käärityt meshi putket menee niihin loistavasti
Hyvin on toiminut, kerran otin auki kun vaihdoin magneetit sen jälkeen ilman muovia hemostaateilla kunnon ote siitä keskinavasta (kapeat kärkipihditkin kelpaa) ja reipas miehekäs kiristys. Jos ei sormet pidä siellä alapäässä niin kumihanska käteen. Kierreliimaa taikka hammastahnaa voi vähän sipasta kunhan ei liikaa ettei mee johtavuus.
Näillä rokataan tällä hetkellä
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Laitetaas nyt tännekin tämä, eli GGTS+Silver Dogin 18500 ja 18650-putket. Sisällä 3x18650-akkuja kunnollisten tehojen hakemiseen.
Edit. LOL! Teoriassa 1.5ohmiin 105.84W tehoja tuolla ampeerien pysyessä vielä maltillisessa 8.4:ssä. Sitten kun vielä uskaltas kokeilla. :