Elikkä morjensta vaa kaikille foorumilaisille. Olen uusi täällä, olen uusi höyrytteliä ja olen siis täysin aloittelija näissä höyryttely jutuissa joten oli mukava huomata että löytyi tälläinen e-savuke.fi osoite josta löytyy toooodella paljon tietoa aiheesta.
Kiitän jo tässä vaiheessa aktiivisesta ja todella paljon hyödyllistä tietoa sisältävästä foorumista.
Olen siis vedelly röökiä noin 8 vuotta joka päivä noin 30 tupakkaa. Yhtenä iltana tuli mieleen että mitä jos röökit heittäis roskiin ja kokeilis vihdoin jotain muuta ja terveellisempää ja halvempaa, mutta mitä? Pitkän googlailun jälkeen, lääkehoito,purkat,pastillit,inhalaattorit ja viimeisinpänä sähkötupakka. Ihmeissäni etin tietoa ja löysin itseni täältä, samana iltana ECigWizardii tilaus sisälle ja nyt päätin kertoa ihan ensimmäisistä vaihesta höyryn kanssa ja matkasta pois röökiaskin luota.
Elikkä tilasin sitten welholta Starter Bundle aloitus paketin ja muutamia nikotiinillisia nesteitä, itse kun olen mentholia polttanut aina nii nesteet oli myös menthol painotteisia. Ennenkuin paketti saapui briteistä nii totesin jo valmiiks et mitä jos toi hajoaa niin käännyin suomalaisen puff.fi verkkokaupan puoleen josta pistin tilaukseen eGo-CE4+ -aloituspakettin 900mAh akulla ja siihen täydennys paketin.
Muutaman päivän päästä (21.11) postiluukusta duunipäivän aikana oli tipahtanut niin welhon kun puffin paketit. Siinä ihmetellessä nopeeta toimitusta nykäsin ekat höyryt nesteenä Freedom smoken menthol ultra oli se oma wtf tunne mietin että mitäs kettuu imasin uudestaa ja totesin että tää olis pitän alottaa jo todella kauan sitten. Sen illan hämilläni imeskelin höyryjä
enkä sinä iltana enää tupakkiin koskenut.
Seuraavana aamuna otinkin 2 ego akkuu 3 clearoo ja nestettä kaikki varuiksi duunii jos käy jotaa kamalaa ettei laitteet toimikkaa nii ei sit mee tupakin puolelle. Oli siis myös röökiaski mukana varmistelemassa nikotiini annosta mutta kappas enpäs polttanutkaan koko päivänä yhtään röökiä!!
Siihe ne mun tupakan polttamiset sitte jäi. Ainakin toistaiseksi. Ainakin toivottavasti. Nyt noin viikon höyryttelyn jälkeen oon miettin et miks ei tee mieli tupakkaa. Ihmetyttää edeleenkin tän höyryn tehokkuus!!!!
Nyt olis tavotteena alkaa ihan alotteliana tänne vuodattaa hyvii ja pahoi päivii et miten edistyn ilman Kruunupääröökii.
Kommentointi sallittua ja hyvät niksit ideat ja "pakko" hankinnat otan myös mielellään konkareilta vastaan.
Kiitos anteeks näkemiin tältä päivältä.
Teme.