Morjens, se on meikäläisen ensimmäinen viesti tänne, ja narsistisesti ajattelin suoraan perustaa uuden keskusteluketjun palvelemaan omaa tarkoitustani.
Homma on silläviisiin, että tässä on nyt tullut parisen kuukautta tupruteltua höyryjä. Aski päivässä vaihtui varsin näppärästi gecigaretten 510-tuotteisiin. Nyt on pari kappaletta atomizereitä kulutettu loppuun, ja mielessä on käynyt että mitäs jos noita paria alunperin taskulamppukäyttöön hommattua hyllyssäolevaa 18650-akkuparistoa pääsisi käyttämään hyödyksi tässä touhussa.
Oon vähän kyttäillyt tota e-poweria, mutta se tuntuisi olevan nettikaupoista pitkälti loppu. Tietääkö kukaan mistä näitä saisi, tai olisiko osoittaa pointteria johonkn muuhun vastaavaan hyvään ja kohtuuhintaiseen tuotteeseen? Periaatteessa en tarvitsisi kuin kotelon akulle ja kytkimen, 510-yhteensopivuus olisi tietysti melkoisen plussaa, koska ajattelin noita attyja tilailla tässä lisää joka tapauksessa. Eikös noi kaikki 510-tuotteet ole yleisesti keskenään yhteensopivia?
Oon noiden attyjen kanssa käyttänyt lähinnä direct drippingiä, sillä tuntuu ettei noista vanutuppeloista irtoa oikein mitään, varsinkin kun mun on kurkun ja oman äänentoiston kannalta pakko käyttää VG-litkuja. PG-litkuilla menee kurkku kipeäksi ja alan kuulostaa ihan siltä pieneltä turkkilaiselta matkaoppaalta, mikä Tamer sen nimi nyt olikaan. Noi VG-litkut ei ainakaan gecigarettelta imeydy _yhtään_ sinne vanuun, ja oon yrittänyt leikata niitä mm. tapiota sekaan injektoimalla. Laatu kuitenkin heikkenee huomattavasti, eikä lopputulos ole hyvä.
Eli jos kokeneemmat konkarit vain viitsisivät yhtään omakohtaisten kokemustensa pohjalta opastaa, olisin hyvinkin kiitollinen jos mulle osattais neuvoa jonkinnäköinen setti millä pystyisin pössyttelemään VG-litkuilla ilman hirveää kikkailua ja minuutin välein tankkaamista. Jonkinlaisia tankkihommia on vissiin olemassa, mutten ole niihin oikein tutustunut. Oon miettinyt jopa jos kokeilisi laittaa vanun sijaan paksua kynttilälankaa tommoseen carttiin, mutta taitaisi sekin mennä pahasti vuotohommiksi.
Eli hakusessa olisi siis kohtuuhintainen 18650-case, mielellään ilman latureita ja akkuja jos se yhtään järkevästi edullisemmaksi tulee, ja siihen (ja miksei noihin alkuperäisiin 510-akkuihinkin) yhteensopivat reippasti höyryä tuottavat attyt, plus joku homma millä saisi yhdistettyä VG-käytössä direct drippingin paksun höyryn ja vanucarttien vähän pidemmän refill-tarpeen.
Myös noita hyviä (mielellään ge:tä vähän ohuempia?) VG-nesteitä saa suositella. Mun mielestä noissa on ollut vähän tunkkainen maku, ainakin tossa gold&silverissä. Noi makeammat hedelmämaut toimii paremmin noiden VG:n kanssa, mutta ihan aito ja hyvintoimiva tupakkamaku olisi suuressa kaipauksessa.
Kiitoksia etukäteen teille jotka jaksatte jakaa tietämystänne!