Kannattaa tutustua mitä suomalaisilla on tarjota. Nuo automaattiakut ovat ihan hyviä, mutta pitkälle niillä ei pötkitä akkukestoissa, eli PCC-ratkaisu on kätevä. Esim.
tämmöinen löytyy ihan Suomesta myynnistä ja vielä kilpailukykyisellä hinnalla, eikä tarvitse tulleja pelätä. Tuo PCC siis tarkoittaa tuota latauskoteloa, jossa akku itsestään latautuu kun ei höyrytellä ja itse kotelo ladataan USB-portista. Itse kuitenkin suosittelen lämpimästi
eGo-tyylistä ratkaisua, joilla monet "konkaritkin" vielä vetelevät. Linkittämässäni eGo-ratkaisussa etuna on isompi nestetilavuus (ei tarvitse olla aina lisäämässä nestettä), parempi akkukesto ja aika varmasti paremmat höyryt.
Toiseksi, nikotiini nesteet eivät ole lailla kiellettyjä ja jos nikotiinihimoa löytyy, niin nikotiinittomilla nesteillä aloitteasse ei tule kuin paha mieli. Mutta tämän näkee vasta sitten kun on kamat tullut ja näkee onko tapariippuvainen vai onko se nikotiinista kiinni. Sanottakoon, että itse en olisi pystynyt lopettamaan ilman nikotiinia.
Aloittelijan on hyvä tutustua
oppaaseen, jossa käydään läpi kaikki perusteet, sanastot, laitteet, tilaaminen ja paljon paljon muuta.
Ja mitä nyt mieleen tulee, niin viimeinen kullan arvoinen neuvo, karta Paul Saar ja GreenSmoke (pahoittelen etten tähditä näitä) sähkötupakoita.
Laadultaan surkeita ja hinnoiltaan huokeita. Ja myöskin kysele tällä foorumilla, itse en välttämättä ole paras vastaamaan, mutta täällä on paljon ihmisiä, jotka tietävät asioista enemmän kuin liikaa ja pystyvät neuvomaan
(Gurut: Korjatkaa minua jos olen jollain tavoin väärässä)