Kiitos festeille osallistuneille, hauskaa oli!
Vapefestien kunniaksi vielä alekoodia ensimmäiselle sadalle ihmiselle, "vffinland" -25%
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Moro Viljami,
Tuli vihdoinkin nuo absintit joitka tilasin, innostus oli vielä suuri kun avasin kuoren, mutta se lysti loppui lyhyeen kun huomasin seuraavaa..
En edes halua avata tuota limaista pussia :-\. Alemmasta kuvasta näkee miten hyvin korkit on jätetty aivan löysälle molemmista pulloista. Miten tämän kanssa menetellään? Otanko itse yhteyttä tuonne?
EDIT: Koitan ite laittaa viestiä tonne
Onkohan nallekarkkia tulossa vielä ennen joulua..?![]()
Laita ihmeessä kuvineen viestiä tuonne mun allekirjoituksessani näkyvään ticket-systeemiin niin he korvaavat pullot sinulle
Kyllä se meillä todennäköisesti on ennen joulua, riippuu ihan pullotusjonosta että kerkeääkö sivuille jouluksi. Toivotaan parasta, mutta tässä on Vermillion Riverit, Rawr vaporsit ja Prime vapingit pullotettavana ennen FSUSA:ta jos oikein käsitin.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Buzz Pro:t poistomyynnissä. Hintaa on nykyään £39.99 entisen £92.99 sijaan. Menevät todennäköisesti hyvin nopeasti, joten ei kun ostoksille
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=155
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Facebookissa taas uutta koodia tarjolla! Tänään -20%, huomenna joku toinen määrä
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Kohta röökin ostoonOlen kai liian tottunut siihen, että olen saanut paketit normaalisti 3-4 päivässä, mutta 10. päivä tilattua settiä ei vieläkään kilahtanut laatikkoon. Jäljellä vain ciggaweedia, mikä on aivan sama kuin partavetta ruiskuttaisi suuhun.
Pitkään on tullut oltua poissa täältä, niin mikäs siinä, ettei e-savuke enää listaa Libertyä kauppoihinsa eikä omaa sticky-ketjuakaan ole?
Joskus noissa vaan ikävästi kestää. 15.11 shipatut nesteet oli lootassa vasta 27.11. Homma tuntus olevan enemmänkin kiinni kuun ja tähtien asennosta (royal mail + itella) , kuin itse putiikin josta tilataan. Susirajalle (Joensuuhun) on tullut nesteet 3-4 arkipäivässä, mutta yleensä näissä on kestäny pitempään. Aina ne on perille tullut jokatapauksessa. Joskus vain kestää.
Mä oon miettinyt, et suurin pullonkaula tuntuisi tässä ketjussa olevan joko royal mail, brittien ulkomaanterminaali tai suomen ulkomaanterminaali.
Kerta EU:ssa kaikki ollaan ja kohtapa vielä liitovaltiossa, niin luulis, että ei tarvis postienkaa kiertää enää minkään tullin kautta. On se jännä...
Itsehän en näistä käytänteistä juurikaan tiedä, mutta taannoin Liberty taisi kokeilla DHL:n kautta toimittamista (jos oikein muistan) ja itsellä meni silloin ainakin pari viikkoa oman tilauksen toimitukseen. Tracking ID:llähän tuota voisi tarkastella, mutta en kai minä sellaisista lisäpalveluista ala maksamaan :![]()
...hyvin jännä. Tätä samaa olen pohtinut itsekkin. Aina nämä on perille löytänyt ja ehjänäkin vielä, mutta hitusen kyllä närkästyttää, kun toimitusajoissa ei ole mitään logiikkaa. Yleensä nappasen tilaukset parista paikkaa (briteistä) samana päivänä. Aina nämä tuppaa tulemaan eri aikoihin. Oishan se kätevää hakee nikotiinilliset nesteet tuosta lähimarketin hyllyltä...
Taitaa olla jouluruuhkaa. Muutakin kuin sähköröökikamaa tilannut Briteistä joulukuun puolella ja toimitusajoista voisin veikata että Royal Mail on aika sekaisin tällä hetkellä. 4.12 Englannista postitettu paketti löysi eilen postilaatikkoon, 11-12.12 tilattu tavara vielä matkalla, kuten Libertyn 10.12 lähetetty paketti.
-Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.
Tilasin 11.12 nesteitä ja muuta sälää.12.12 paketti saapui royal mailin mukaan suomeen,Ja nyt koko viikon itella on näyttäny mulle tätä:Antamallasi lähetystunnuksella ei löytynyt yhtään lähetystä.Varmaan toi ***** Itella on hävittäny mun paketin,Itella kertoi mulle että kun posti saapuu suomeen niin se rekisteröidään niin nopeasti ku mahdollista eli mun paketin olis pitäny näkyä jo itellan seurantapalvelussa.-.- taitaa mennä joulu analogisten parissa.