Missä kaikki on? Aamiainen syöty ja paniikissa ettinyt kippolaa mistä sais juomaa mutta kaikki kiinni... No onneksi asema ravintolaan voi aina luottaa. Tulkaa nyt joku saatana seuraksi korjailee. Tarjoon stopen ekalle.![]()
Missä kaikki on? Aamiainen syöty ja paniikissa ettinyt kippolaa mistä sais juomaa mutta kaikki kiinni... No onneksi asema ravintolaan voi aina luottaa. Tulkaa nyt joku saatana seuraksi korjailee. Tarjoon stopen ekalle.![]()
Ööööö missä mä oon...
12.55 vasta siellä.. Junalla tässä jyskyttelen. Joutu ottaan vähän juoksuaskelia etten ois myöhästynyt. Samalla diagnosoin itelleni rasvakeuhkokuumeen, sen verran sattuu keuhkoihin ja puuskuttaa.
Etkojen söpöin pari vaikka itse sanonkin. Tosin pakko sanoo Vanttilasta että menis vielä vaikka olikin asteen vaaleampi kuin avatar antaa ymmärtää. :P
Ööööö missä mä oon...
Itse ajattelin pikku päikkärit yrittää vetästä ennen Festejä, kun tuli sitten tänään herättyä ~4.30.. :![]()
Niin ja miksi mä näytän noin lihavalta tossa kuvassa.![]()
Ööööö missä mä oon...
Itsellä oli kello ysiltä soimassaa etten vaan missaa maksettua aamiasta. Joutu kyllä repusta kaivaa lonkeron ja kiskoo sen ennen kuin maistu.Alkuperäinen postaaja Charun
Ööööö missä mä oon...
Hitto piti kysyy sun treeni ohjelmaa kun olit niin timmissä kunnossa. Varsinkin pakarat... Herkku!Alkuperäinen postaaja Charun
Ööööö missä mä oon...
^^Treenaan sillä "300"-ohjelmalla, mutta pakaroiden herkullisuudesta kiitos kuuluu vain ja ainoastaan saksalaisille nahkahousuille.![]()
Myy ne onneks tosta kärrystäkin ku ravintolavaunua ilmeisesti ei ole.. Naapuriloossissa näköjään jo sammuttu.
Kertokaas ny mihin suuntaan klo 13? Eli missä on höyrypäitä?
Miekin voisin hypätä tuossa vaiheessa kyytiin. Et sitten mrco juokse kovin kiireellä kun tästä samasta junasta nouset, jooko![]()
No mites mä sut tunnistan?
Kultakutri nahkatakissa ja diablo kourassa, vaunusta 4.
Mäki alan valumaan keskustaan päin aamiaiselle. Voitais sopia joku mesta missä treffattais? Mut löytää todennäkösesti tunnin sisään Sokoksen mäkistä![]()
Bussi on kampissa 14.35 ja siitä lähen haahuilemaan ja yritän löytää perilleJos näette vihreeseen pitkään toppatakkiin pukeutuneen hemmon höyryttelemässä jossain niin opastakaa perille
![]()
![]()