Wingnutti toimii penes ja odys hyvin. Laitoin kayfuniin sekaan pinkspottia ja seki tuntus toimivan näin pikasesti.
Ihme juttu. ???
Onko se vaan niin et VR on paras,monta pink spot yms. kokeilleena vr:ssä paras maku ja höyry,sen kuulee jo karton äänestä.Mielipiteitä?
70/30, joten ei taida olla ihmekään.
KGO & Twist
mitä helkkarin väliä sillä höyryn määrällä muuten edes oikeasti on?
Ihmettelen aina silmät pallukaisina kun nestearvosteluissa höyryn määrälle annetaan "arvosana".
Ei se ainakaan kurkkutuntumaan ja makuun ole muuten sidoksissa kuin että korkeampi VG-pitoisuus
itse asiassa vähentää makua.
Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään? Tietysti nää on makuasioita mut kun on tässä asiassa ihan aloittelija niin kaikki mielipiteet on tervetulleita. Decadent Vapoursin Premium Strawberry olis menossa kenties tilaukseen et siitäkin mielellään saa kertoa kokemuksia.
sanoisin että kokeilemani maut olivat ihan ok, ei mitään mullistavaa, paitsi että tuo DV:n Menthol on raakana maultaan niin voimakas ettei sitä tahdo saada suusta kummittelemasta pois millään. Ihan hyvä miksauksiin kun heittää sellaiset 1/10 -osaa jonkin hyvän tupakkimaun sekaan.
mulle taas tulee harvinaisen hölmö olo silloin kun suusta tulee jumalaton pilvi mutta eipä sitten juuri mitään fiilistä maun tai kurkkutuntuman suhteen. En vaan näe höyryn katselemisessa mitään mielenkiintoista, tai sellaista mikä pitäisi erossa tupakasta.
No, tapansa kullakin. Enpä minä noista vv-laitteistakaan mitään hyödyllistä ominaisuutta onnistunut löytämään.
En minäkään niistä höyryistä perusta. Paljon helpompi olisi ihmisten keskellä julkisissa tiloissakin höyrytellä, jos ei tulisi yhtään sitä höyryä. Maku ja kurkkutuntuma ja nikkisten selätys on pääasiat mulle.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
-Suuri höyrypilvi ei poissulje kurkkutuntumaa tai makua
-Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta julkisilla paikoilla ihmisten keskellä (eli ilmeisesti tarkoitettiin jotain s-marketin kassaa tms?) höyrytellä.
-Normaalilla julkisella paikalla (missä aiemmin tupakoi) metalliputken imeminen ilman näkyvää höyrypilveä tuntuu ja ennenkaikkea näyttää kyllä melko dorkalta.
Mutta kuten sanottu, kukin tavallaan![]()
Makuasioita, kuten jo mainittu. Mun mielestä ihan hyvä, että arvosteluissa tuokin mainitaan, vaikka itsekään en sille juuri painoarvoa anna, kunhan höyryä edes näkyy ulospuhallettaessa.
Toiset tykkää suuresta höyrynmäärästä, kovasta kurkkutuntumasta ja voimakkaasta mausta, kun taas toiselle riittää pienempi höyryn määrä, kova kurkkutuntuma häiritsee ja voimakkaat maut tökkii. Täysin makuasioita.
DV:n Lime Zinger oli ainakin todella herkkua (kun mm. sitrusmauista pidän)! Apple Pie taas sitten ei niinkään itselleni maistunut. Riippuu pitkälti omista mieltymyksistä, mutta itse en ainakaan mitään häiritseviä saippuan, basen tms. makuja havainnut, eli ihan OK-laatusina nesteinä niitä pidän.![]()
Vermillion River Summer Breeze 10mg saapui tänään testiin.
Ai että on hyvää ensimakustelujen perusteella. Ei ehkä all dayksi, mutta herkkuhetkiin kyllä. Makua vaikea kuvailla, hedelmäinen tuttu tuoksu mutta ei saa päähän että mikä. Ehkä jokin purkka tjs?
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ve...er-breeze.html
EDIT: Ehkä hieman Fruit Stripe Illusions makua löytyy, mutta ei onneksi lähellekkään yhtä pahaa/oksennuksen makua (tai sitten oma Fruit Stripe on "huonoa erää").
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL