Janty MiD
-0-24W
-0-8V
-0-4A
Öö säätö joystickillä, tietokone liittymä
http://www.janty.com/en/mid-series
Janty MiD
-0-24W
-0-8V
-0-4A
Öö säätö joystickillä, tietokone liittymä
http://www.janty.com/en/mid-series
Kicks ass ja pureskelee kultaisia kreikkalaisia.
Tälläiseen kehitystyöhön ei ihan joka lafkalla taida olla habaa.
KGO & Twist
Mielenkiintoiseksi menee, ei tosin välttämättä kaikkien pitämään suuntaan.
Jatkossa modaajat tekevät putkia ja blingiä, control unit kiinasta.
KGO & Twist
Itse asiassa Jantyllä näyttäisi muutenkin olevan uutta materiaalia Midin lisäksi. Olisikos näitä mahdollista saada Suomesta joskus vai tilataanko suoraan?
KGO & Twist
Toi ilotikku on kyllä mielenkiintoinen uutuus jota ainakin itse haluan päästä kokeilemaan. Sillähän pystyy "reaaliaikaisesti" säätämään voltteja. Eli samaan aikaan kun imet tötteröä ja tuntuu jo suussa ettei tule tarpeeksi tehoa niin ilotikkua oikealle ja lisää höökiä.
Reilun satasen verran ennakkomyynnissä startteri. Näköjään perusliitettävyys, eli 510/Ego. Noi kartot voinee jättää paketista pois, koska Jantyllä parempiakin vaihtoehtoja kaupassaan, eiköhän toi Puromizeri karton piekse.
Paha valinta tämän ja eVicin kesken.
KGO & Twist
Pitää vaan etukäteen vääntää setuppi... Ei kauheesti näytä olevan tilaa räplätä meshirulla paikoillaan.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Kiinasta kajahtaa (hintaluokka <60€), mitähän Kreikassa tästä tuumataan O0
![]()
^^ xDD
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Pitäiskö ottaa myyntiin kultaisena? "IMEOMAA" Golden Chinaman -mod O0
Tuleeko teille myyntii ? missä myynissä ? tulleeko millo ?
Ostan samantien kun tulee tarjolle
Mun mielestä näitä vehkeitä tarvitaan! näitä kiinan "kopioita"
Jokaisella on varaa hankkia tän hintaluokan vehe ja on saatavilla ilman 6kk jonotus listaa...
Vituttaa toi pelleily että mistään ei saa tilattua muuta kuin käytettynä ryöstöhintaan!!!
Tähän mennessä fiksuimman näköinen mekaaninen modi Kiinasta. Tietty, kun desing on "saanut vaikutteita" muualta.Pukkaisivat lisää mekaanisia pötköjä vaan edes kohtalaisen hyvillä kierteillä ja kontakteilla markkinoille niin hyvä juttu.
Kohta sieltä varmaan tulee kiiltävä pohjanapillinen 18500-modi, jossa on logona džonkki ja teksti "Marco Polo".![]()