Nyt on kaikki paketit postissa. Seurantanumeroa en todennäköisesti kerkeä lähettämään tänään mutta laitan sen sitten huomenna mutta tiedättepähän että paketit on lähteneet eteenpäin.
Myös festeille menevät laitteet on LSVapilla.
Nyt on kaikki paketit postissa. Seurantanumeroa en todennäköisesti kerkeä lähettämään tänään mutta laitan sen sitten huomenna mutta tiedättepähän että paketit on lähteneet eteenpäin.
Myös festeille menevät laitteet on LSVapilla.
Minkäslainen aikataulu olisi toimitusten suhteen, jos tässä piakkoin Diablon tilaisi, vai saako näitä tällä hetkellä?
Vapefestiltä voi käydä ostamassa. Myynnissä on 10 satiinia ja 8 kiillotettua.Alkuperäinen postaaja defuncta
Diablo rokkaa! RY4 whizmix dualcoililla 350 modessa!
Jos saat nyt postissa Diablon tai ostit sellaisen Vapefestiltä niin suosittelen puhdistamaan sen vedellä ja paperilla ennen ensimmäistä käyttöä. Kaikki laitteet kävi ultraäänipesussa mutta se ei tee täydellistä jälkeä joten varmasti on jotain jämia laitteissa tuosta puhalluksesta ja kiillotuksesta.
Liian hätäinen olin ! Kai sen voisi tuon ekan tankillisen jälkeen pesaista. Hieman tutkin tuota ennen kun aloin setuppeja vääntämään ja suhteellisen puhtaalta tuo vaikutti ! Ja erinomainen on tuo laitos !
Ps. Jos tuo teleskooppijuttu on harkinnasa niin tästä mallia
GGTS putkilla saa teleskoopiksi ! Itse en kehtaa käyttää kun on satiini malli.
Pitikös näistä tulla seurantakoodit? Ei sen niin väliä, mutta muistelin että näin tuossa aikaisemmin kirjoittelit.
-Spellgoth
Ei hemmetti vielä pitää hypettää tätä ! Istuu niin hyvin käteen tulittaa ku mikäkin ! Olen rakastunut! <3 Gixxeri voisi harkita pelkän kiukaan myymistä GGTS ihmisille sillä nuo aton kierteet istu paremmin teleskoopin nokkaan kun ZAGin!
Varmaan tänään on perillä suurinnalla osalla kun britteihinkin oli mennyt perille viikonlopun aikana![]()
Aika moneen Diabloon tuli tehtyä eilen setuppi ja tilaahan siinä on, eli varsin miellyttävä räplätä kuntoon. Ei vaadi superosaamista että kiepit hehkuu näin:
Huomaa taustalla hehkuva Hanus!
Ps. Nappi oli vähän jäykkä omaan käteen ja takelteli pikkasen jos reunoilta painoi, mutta muuten varsin laadukkaan oloinen laite. Hatun o-renkaat kannattaa ehkä voidella nesteellä, muutamassa meinas mennä o-renkaat edellä kun hattua laittoi päälle.
Ei huono idea jos kerran hyvin istuu ja varmaan tuo kiillotettu sopii hyvin ggts:n kanssa yhteen.Alkuperäinen postaaja Elyrotth
Pitää katsoa kunhan pääsen suomeen takaisin. En tiedä yhtään menikö kaikki modit kaupaksi mitä festeillä oli.Alkuperäinen postaaja mulqvist
15.12 illalla olen kotona.Alkuperäinen postaaja mulqvist
Oho, taitaa lyödä modit leiville!
![]()
KGO & Twist
Näin hyvin istuu kierteet yhteen![]()
edit: pistin tuolla aikaisemmin jo kuvan atosta ggts nokalla ! Kiillotettuna olis jo mukavampi kuin ZAGi !
onko tämä tarkotuksella tehty ggtsään sopivaksi?? enpä moista tienny..