Sivu 42 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna

Vs: EAMOD suomiteleskooppi

arvon metallialalla työskentelevä valvomotyöntekijä ja höyryguru, osta ja kokeile niin ehkä se sinulle joskus selviää.

edit:

tässä on sinun ensimmäinen postisi:

Vajaat kaksi vuotta on höyrystelty.

Laitteet:

~10 EGO akkua, joita harvemmin enää tulee käytettyä.
    -Lavatube
    -Gripper
    -joku kapseli härveli, jolla ei tee mitään
    -510 akkuja, joilla ei myöskään tee mitään

Sälää:
    -Bogeja läjä
    -DCT tankkeja 2kpl
    -iO6 5kpl
    -306 3kpl
    -510 3kpl
    -Smoktek dualcoileja läjä
    -Kasa akkuja

Lavatubea tulee lähinnä käytettyä ja Gripperiä autoillessa.
    Gripperin jouduin sahaamaan auki jo viikon käytön jälkeen, koska kolvaukset olivat aivan luokattomia. Jeesus teipillä kasattuna katu-uskottavuus lisääntyi myös huimasti.

Aikaisemmin poltin 30 tupakkaa päivässä, nykyään menee 10ml 16mg nestettä 3-4 päivässä, joten arvelisin säästäväni tässä jotain, varsinkaan kun en ole ollut niin kauhean innostunut tuosta romujen keräämisestä.

tuon laitteiston hinnalla olisi ostanut jo laatumodin, eikä nyt tartteisi täällä kiukutella ja kinastella. tilaa se kiinanteleskooppi ja sido se jeesusteipillä kiinni jos se on sinun elämäsi
    missio. eikö tämä asia ole jo loppuun taputeltu?

Re: EAMOD suomiteleskooppi

Olen sitä mieltä että laatu ei ainekaan viellä ole kohdannut hypeä, mutta toivotaan että laau paranee pikkuhiljaa. Takuu hommat ainekin toistaiseksi toiminut todella hyvin. Ja itse tykkään suosia suomalaista ja että tavaraa löytyy, eikä tarvii roikkuu jollain listoilla puolta vuotta.

Diblo menee varmaa jossain vaiheessa tilaukseen tai sit oottelen jos esmokelta tulis joku kiva putki. On kyllä paha noi festarit kun muutamn kaljan jälkeen velat on saatavia ja jos diabloa on siellä myynnissä

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja hulluhöyrypää Näytä viesti
    Mutta miksi tekisin niin? Vain, jotta sulla ois parempi mieli?
    Lyökää nyt joku jumalauta jotain faktaa pöytään!
    Enkä todellakaan aio lopettaa, ennenkuin edes myönnätte, että tämä on humpuukia.
    Siksi, että kukaan ei kaipaa sua tänne provoamaan ja pilaamaan koko foorumia täysin päättömällä ja perusteettomalla huutelulla!
    Lyö itse faktaa pöytään, äläkä vain muilta sitä vaadi ja sivuuta täysin muiden kokemuksia!
    Emme myönnä, vaikka kuinka itkisit.

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Nyt kun hetken kerennyt testailemaan ja pyörittelemään mukana niin:

-Putket klappaa vähän joka akkukombinaatiolla
    -Napa on pakko modata nuilla kumeilla jos haluaa mielenrauhan, tosin somniumilla ei pelkoa

+käteen loistava
    +seisoo pöydällä vankasti
    +nappi
    +jännitehävikkiä ei ilmeisesti älyttömästi ole koska itsellä akut kestää loistavasti

-Spellgoth

Hulluhöyrypää,mitä jos ostat pieniä työkaluja ja opettelet"tuunaamaan". Se on mun mielestä hauskaa ja jotenki kuuluu tähän hommaan,näin siis mulla. Mut jos se ei ei kiinnosta niin pysyttelet vaan niissä vehkeissä mitkä koet sopiviksi ja lopetat ton marmatuksen.. End of story..hopefully. Edit. Kyselemään??? Pakko,osta Provari kun kerran noinki paljo oot sitää rahaa noihin vehkeisiin"tuhlannu",siin on yks nappi ja se toimii varmaan sulle ja helposti,myös varmasti niin ei tarvi"skitsoilla"mistään takuukin löytyy. Tosin EAMODissakin on vaan yks nappi mut paljon muuta kiinnostavaa joka sulle joskus aukee..tai sit ei. END OF STORY,TOTALLY AND FINALLY. en täst enempää jaksa ja paska kiinalainen näppiskin kuluu totaaliseen turhuuteen...MOIKKA!
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Nyt ihan oikeesti ihmiset. Alan tuntemaan myötähäpeää tätä joukkohysteria/hypetys/fanitusta kohtaan.

Tähän palstalla vellovaan lapselliseen kinasteluun: Nimimerkki hulluhöyrypää itse jo myönsi että viikonlopun keskustelut lähti iltaa kohti lapasesta. Siitä lienee turha vinkua tai heitellä lapsellisia trollikortteja jos ei muutakaan löydy. Provoamiseksihan se meni mutta eikös se ole hyvä että edes joku uskaltaa mainita eriävän mielipiteen ja herättää keskustelua? (Toki asian olisi voinut hoitaa korrektimminkin...)

Tuolla hintakeskustelussa tämän nostin jo kerran esille, mutta otetaan uusi kierros: KRITIIKKI JA KYSEENALAISTAMINEN ON SALLITTUA JA JOPA TOIVOTTUA omilla aivoillaan ajattelevien ihmisten parissa.

Tämä on keskustelupalsta ja kyllä täällä pitäisi pystyä keskustelemaan asioista muutenkin kuin joopas eipäs- meiningillä. Eikä tämän kai pitäisi vaikuttaa joltain uskonlahkofoorumilta, jossa kielletään ajattelemasta ja kyseenalaistamasta? Mua kohta hävettää tää foorumin meininki että jos yksikin henkilö menee kyseenalaistamaan jonkun hypetetyn tuotteen (joka paljastuu ainakin alkumerteillä ihan sudeksi), nousee hillitön kansankiihko ja kaikki yhdessä alkaa haukkumaan kritisoijaa trolliksi. Wtf?

LET IT BE!
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Jep, let it be tämän casen osalta. Sori tämäkin on ihan väärässä ketjussa. Ylipäätään haluaisin vaan että täällä foorumilla voisi keskustella ja kyseenalaistaa (järkevästi ja asiallisesti) saamatta trollin leimaa tai joutumatta kiihkofanien rynnäkön alle.
    Peace.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

EAMOD suomiteleskooppi

Tapon kanssa täysin samoilla linjoilla.
    Faktat kehiin puolin ja toisin. Faktat mieluusti vielä sellaisia, että ne on tarkastettavissa jostain, eli "Kestää saleen kauemmin" EI kelpaa.
    Sanottiin modista mitä vain imo potentiaalisesti vaarallinen kapistus tulisi vetää takaisin VAIKKA ne viat on ihan helppo korjata kotona.
    KGO & Twist

Mitenhän tätä nyt muotoilis ilman liekkimeriä.. (miettii )

Ensinnäkin se väittelyketju on jo perustettu. Itseasiassa sellainen pitäisi varmaan olla joka ikiselle modille ja muulle vehkeelle. Siellä kaikki halukkaat voivat purkaa tuntojaan joka vkl, asiallisesti tai asiattomasti vaikka kieli poskessakin. Mieluummin kuitenkin rakentavalla pohjalla mut ei mun toiveet läheskään aina toteudu ja jurrissa meitä kaikkia lapsettaa aina välillä.

Omassa päässä toi "keskustelu" saattoi olla sellanen vedenjakaja, että mulla päässä oleva ON/OFF/ON- kytkin (täysin mekaaninen ilman juotoksia, mikrokytkimiä, palautusjousia,piirilevyjä jne) kääntyi asentoon off seuraavana aamuna. Nyt se yrittää sit pysyä tässä asennossa olemalla neutraali, kääntyiltyään laidasta toiseen millon minkäkin kommentin vetämänä . Onneks sentään osaan pitää edes joskus turpani kiinni. Mut joskus se savuluukku aukee vaikkei palohälytykseen oo syytäkään.

Kaikkia ei voi vakuuttaa mistään eikä tarvi edes yrittää ymmärtää. Pätee itseenikin. Täällä foorumilla on väkeä hakemassa ja jakamassa kokemuksia höyryä aikaansaavista aparaateista niin monilta elämänaloilta erilaisine taustoineen ettei tätä väkimäärää saa yhtenäiseks ei millään. Yks oikee raumanmeren juhannus.

EA mod on työkalu, ei koree, ei virheetön, mutta siinä paljon ylimääräistä ole. Miksi se maksaa? Juuri siksi. Sillä on takuu jos se jollekin on tärkeä, itselleni ei edes vaakakupissa paljon painanut ostaessa. Saa uudenkin jos pinta tai muu ei miellyttänyt. Markkinointihypetys osui vain ehkä vääränlaiseenkin asiakaskuntaan. Vasaroitakin on eritarkoitukseen saatavissa moneen eri käyttöön ja niitä voi ostaa mistä haluaa, jostain se hinta aina koostuu. Kullatunkin peltivasaran ja alasimen voi ostaa, mut jokainen päättää itse mihin se soveltuu. Ei sitten ainakaan luultavasti kuljeta sitä pakissa muitten rojujen kanssa.. valittasko jos siinä arvokkaassa pellinmuokkaukseen tarkoitetussa välineessä on virhe joka näkyy työstökappaleessa joka iskulla. Totta helvetissä. Varressa naarmu tai muuta, no minä en jos se muuten sopii käteen ja hoitaa virkansa. Niitä naarmuja tulee lisää ajankanssa ja tää vasara tuntuu just omalta.

Kyllähän mä biltemasta saisin 10 täydellistä korinoikaisu-sarjaa sen yhden tai kahden ammattivasaran hinnalla. Molemmista löytyy potentiaali hoitaa sama homma ja hoitus osaavissa käsissä ihan mallikkaasti, kunnes vaikka molemmista irtoo pää. Halvasta saattaa hajota lasikuituvarsi samalla, tai tarvii liimaa ja muuta kikkailua uudelleen kasaukseen. Jos ei pysy vieläkään, kun taidot ei riitä tai levis niin pahasti, saattaa harmittaa kun sen kalliimman ois voinu vaan iskee sankoo turpoo ja toimii taas monta vuotta. Tai sitten tehdä koko paskan itte sellaseks et taatusti kestää, mutkun mutkun ja mutkun tossa se nyt olis liikkeessä se sellanen valmiinakin ja laiskottaa. Hyvä työkalu on kuulemma sijoitus, vaikka räikkä, mutta pitää senkin suunnanvaihtomekanismi ja ergonomia miellyttää jos sitä jokapäivä käyttää. Silti 20e voi motonetista löytää itselle aivan uskomattoman kestävän räikän ja saa vielä täyskattauksen yllättävän hyviä tuumasia hylsyjä (nyt hinta jossain välissä noussu 30 euroon..) mut ei niillä kannenpultteja välttämättä avaa jos ne kiinni kunnolla on vaikka 6-kulmaset oiski. Sit joutuu ostaa sen kyseisen koon jostain muualta ja miettii et oishan tossa kiva ku ois ollu koko muovisalkku noita eikä irrallaan kolisis takapaksissa.

Puol vuotta tai jotain sitten kiersin putkiliikkeitä aina kun jaksoin ja päässä pyörittelin jotain itsekasattua alusta alkain, jotain hex modien kaltaista. Se tulitusmekanismi ei vaan ehkä oma juttu ois ollu kuitenkaan.. Sit tuli tää ja siinähän se oli mitä mä tartten, jää aikaa enempi emännällekin kun ostan valmiin. Priceless :-*. Mut sit lähti taas parannusidea mietintään ennen ku sitä edes sain. Nyt tää on sellanen tai parempi ku oisin osannu kuvitellakaan itte tekeväni tai teettäväni . Ja sehän harmittaa, mut jos jotain hajoaa koitan keksiä parannuksen, jolla sen saa kestämään omaa käyttöä.

Siinä musta tän harrastuksen suola todellakin piilee. Ei siinä millanen ohjelmistopäivitys tähän tulee ens kuussa ja mitä bugeja siinä on.. siihenhän tää kosketusnäyttöihannointi tätäkin harrastusta pian vie. Kunhan vaan näitäkin sit joku tekee niin ok sekin.

UGH! Ei muuta (täs oli ihan liikaakin, kannattaa unohtaa suoraan kaikki jos ei napannut mitä jorisen ja romantisoin jotain v*tun rautaputkia mut ainakin ajatukset ovat omiani).

Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Vielä tuohon hinnan spekulointiin: Suomessa työ maksaa ihan eri tavalla kuin esim. Kiinassa. Itseasiassa lähes kaikkialla saa työstettyä tämän kaltaisia osia Suomea halvemmalla.

-Spellgoth

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna

toki toki saa keskustella ja ihmitellä mutta tuollainen 20 sivua ihme jankkaamista ei ole mistään kotoisin.
    tässä on jo monta faktaa esitetty miksi tämä on parempi kone kuin 50e kiinanputki mutta kun ei miehellä
    ole mitään muuta intressiä kuin jauhaa paskaa.

robottisorvin sekundan tuottaminen on valmistaja myöntänyt, pistetty kiireen piikkiin ja ilmeisesti takuu toimii että
    jokainen saa mieleisensä? ja voihan sitä tehdä kuten minä että menee kauppaan ja valitsee varmasti mieleisensä
    niin ei tule ikäviä yllätyksiä.

liukuvan keskinavan "ongelmat" olen minä ainakin ottanut liukuvan keskinavan ominaisuuksina. kyllä, sillä saa
    vehkeet paskaksi jos voimiensa tunnossa kiristää, minäkin yhden vivitankin oikosulkuun vääntäneenä opin
    asian kantapään kautta enkä väännä enää niin paljoa, vähempikin riittää.

Höyrypää

Sijainti
    Rovaniemi

Lainaus Alkuperäinen postaaja 6devil9 Näytä viesti
    liukuvan keskinavan "ongelmat" olen minä ainakin ottanut liukuvan keskinavan ominaisuuksina. kyllä, sillä saa
    vehkeet paskaksi jos voimiensa tunnossa kiristää, minäkin yhden vivitankin oikosulkuun vääntäneenä opin
    asian kantapään kautta enkä väännä enää niin paljoa, vähempikin riittää.
    En laittaisi lainausmerkkeihin noita ongelmia, tossa kummin voi käydä erittäinki huonosti.

Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

Höyrykone Thyroid's Avatar

Sijainti
    HKI

Minusta tämän vertaaminen 50 kympin laitteisiin ei ole edes loogista, pitäisi verrata saman hintaluokan laitteisiin eli 120-170€. Ja vielä noista halpis-teleskoopeista - niitäkin on eri laatuisia, eri materiaaleilla ja kierteillä. Käsittääkseni esim. Safercigsin myymä gun metal-teletappi on laadultaan jo luokkaa parempi vaikka mennään vielä alle kuudenkympin. Anyway, ei minusta aihe josta kenenkään pitäisi aikuisten oikeasti ottaa kierroksia (korkeintaan voi aina vähän piruilla pilke silmäkulmassa )

edit: kyseessä olikin bargainvapour joka tuota gun metal-vekotinta myy hintaan 34,99

Mulla paino ostopäätöksessä lähinnä ulkonäkö ja kotimaisuus.

Olin kyllä tietoinen tuosta navasta, josta neuvojakin kyselin.

Valitsin itse laitteen kaupassa, eikä tuossa ole värivirhettä. Ainoa nähtävä sävyero on pitkässä putkessa, johtuu varmaan sorvin teränvaihdosta tai teräs suunnanvaihdosta, tuokin menee piiloon kun kiertää paketin kiinni.

Alusta asti tuon modin hinta on ollut tiedossa, minä maksoin mielelläni. Multa löytyy tuon lisäksi edullisemmat lavatube ja bombshell, mutta ne jää nyt kyllä pölyttymään.
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

Minulle kävi EA modin kanssa tänään niin, että kun painoin napista sain sähköiskun sormeeni ja laite kuumeni kauttaaltaan. Ajattelin, että akku vähissä ja navat likaiset - vaihdan akun ja putsailen navat myöhemmin...

Toisella akulla" isku" oli vielä kovempi - akusta "suli" osa päällys muovista....

Keulilla on bogen karto ja "muna" tankki.

Enää en ole uskaltanut kokeilla - kun en halua tuhota toista/kolmatta akkua.

Molemmat akut olivat AW IMR akkuja.

Laitoin aiheesta mailia EA:lle, mutta mitä te tekniikasta ymmärtävät luulette - onko vika kartossa vai modissa - eli uskallanko karton vaihdon jälkeen testata toimivuuden?

Provari Mini V2
    EAmod #92

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja MatiasMato Näytä viesti
    Minulle kävi EA modin kanssa tänään niin, että kun painoin napista sain sähköiskun sormeeni ja laite kuumeni kauttaaltaan. Ajattelin, että akku vähissä ja navat likaiset - vaihdan akun ja putsailen navat myöhemmin...

Toisella akulla" isku" oli vielä kovempi - akusta "suli" osa päällys muovista....

Keulilla on bogen karto ja "muna" tankki.

Enää en ole uskaltanut kokeilla - kun en halua tuhota toista/kolmatta akkua.

Molemmat akut olivat AW IMR akkuja.

Laitoin aiheesta mailia EA:lle, mutta mitä te tekniikasta ymmärtävät luulette - onko vika kartossa vai modissa - eli uskallanko karton vaihdon jälkeen testata toimivuuden?
    Oikosulkuhan tuossa on kyseessä.

-Spellgoth

Höyrykonkari

Sijainti
    Hämeenlinna

villi veikkaus että kohta saadaan virallinen päivitys tuohon keskinapaan?

edittiä vielä sen verran että onko ollut tarpeeksi kriittinen betatestaajajoukko vai liiankin ammattimainen
    kun ei ole kukaan vääntänyt pakettia voimalla nippuun ja saanut oikosulkua aikaiseksi?

Moi

EA Mod on täysin mekaaninen modi. Joka siis tarkoittaa sitä että jos karto/ato on oikosulussa niin virta pääsee kiertämään takasin modiin.
    Tämä ilmiö on siis kaikissa täysmodeissa joissa ei ole mitään elektroniikkaa.

EA Mod positiivinen ylä nappi on liikkuva ja sillä voi tuhota karton jos modin kiristää liikaa.
    Käytön kannalta karto kannattaa kiinnittää ensin modiin ja sitten kiristää modi. Kiristys on riittävä kun tuntee vastusta.

HUOMIOIKAA kuinka kireälle laitatte modin.

Terv. Mika

Höyrypää

Sijainti
    kirkkonummi

nyt on pakko ottaa kantaa vaikka olen yrittänyt pysyä ihan vaan taka alalla.
    näitä laitteita nyt tässä jonkinaikaa korjailleena (siis en ensimmäistäkään EA.ta vaikka muuten tuttu laite onkin) 95% laitteen ei haluttu toiminta/toimimattomuus on johtunut puhtaasti omistajan
    käyttämästä liiallisesta voimasta oli kyseessä kiristys tai taivutus.
    sen verran otan kantaa tuohon EAmodiin että ilman jousi kuormaa en itse olisi uskaltanut tuota markkinoille antaa.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

tulossa:kaikenlaista

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •