Nyt sain vahvistuksen sille että ainakin 6 Diabloa tulee myyntiin vapefestille, todennäköisesti pyrin tekemään niin että puolet on kiillotettuja ja puolet satiineja.
Nyt sain vahvistuksen sille että ainakin 6 Diabloa tulee myyntiin vapefestille, todennäköisesti pyrin tekemään niin että puolet on kiillotettuja ja puolet satiineja.
Vinkkinä kauempaa liikkuville: ostakaa junaliput nyt. Esim. Tampereelta pääsee 22 eurolla edestakaisin.
VR:n kampanjat 29.11 asti
Saatanan saatana. Nyt sitten varmistui ettei pääse pyörähtämään näillä festeillä. Vaemo oli suunnitellu jotain kivaa ko. päivälle. Noh, seuraaviin sit.
-Spellgoth
Edit: ois ollu pussillinen e-neste vaihtareitakin lähdössä matkaan.
Huhhuh mitkä palkonnot! Miten tämä arvonta toimii? Onko paikanpäällä joku kulho mihin tiputetaan nimilappunen vai merkataanko johonkin listaan että on saapunut paikalle ja sen mukaan arvotaan?
Noniin festeille tulo varmistunut tuun jo perjantaina tankkaamaan ettei hyydy sunnuntainaVarmaanki etkoille kans
![]()
Tämä on hyvä systeemi
Töistä vapaata eli mukana ollaan
Pistän tännekki nyt. Mulla on ZAGiin jämäkämpiä o-renkaita hattuun ja olen ottamassa pussillisen mukaan festeille. Kiinnostuneet saavat etsiä minut käsiini festeiltä. Ehkä parikymmentä kpl renkaita löytyy. Oon käyttäny tätä renkulaa nyt 2pv ja ihan reisareitten taskussa kulkenut ZAG mukana ! Eli pitää ainaki paremmin kun orkkis.
edit: renkaan koko
sisähalkaisija 14mm
Ulkohalkaisija 18mm
paksuus 2mm
vähän pienempi kun orkkis mutta paksumpi. Täten pysyy paremmin urassa kun painaa hatun paikalleen.
Vapefestille tulee live streameja tähän osoitteeseen:
http://www.ustream.tv/channel/vapefest-finland
Niille jotka eivät paikanpäälle pääse![]()
Jassoo sano.. Nyt tuli junaliput ostettua, kun halvalla sai!22e meno paluu.
Kello 13.07 IC Tampere-Helsinki, vaunussa 1, paikalta 7 löytyy yksi höyryttelijä matkalla Vapefesteihin.
(tai ravintolavaunusta...)![]()
Eij jaksa aina päivitellä...
Yritin etsiä Vapefestin sivuilta tietoa, mutta suoraan ei missään lukenut, että ottavatko myyjät kortteja vastaan vai pitääkö tyhjentää automaatti, ennen paikalle tuloa?![]()
Eij jaksa aina päivitellä...
Meillä (luultavasti) kortti käy, mutta taitaa aika vähän olla kauppoja joilla olisi korttimaksupäätteet.
Nii saiko siellä sunnuntaina jotain krapulakääkettä yläkerrasta vai?