Ei saa enää parannettua muilla kuin yllä mainituilla konsteilla, mutta toikin on jo ihan huippuluokan tulos! Itse asiassa tietääkseni paras mikä on jousen (sulakkeen) kanssa mitattu.
Kultapossu kiittää omistajaa.![]()
Ei saa enää parannettua muilla kuin yllä mainituilla konsteilla, mutta toikin on jo ihan huippuluokan tulos! Itse asiassa tietääkseni paras mikä on jousen (sulakkeen) kanssa mitattu.
Kultapossu kiittää omistajaa.![]()
Kai sulla on riittävästi klappia siinä ja sävyeroja putkien välillä;-)Alkuperäinen postaaja Charun
Mulla ainakin tossa versiossa ihan eri värinen teleskooppi![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ei taida ees se auttaa
Joojoo, vittuilematta tää suomalainen versio porsi aika hyvin:-
Itekkin odotin GG:n kaatajaa mut tais tietyissä osissa kusi nilkoille....
Odotellaan parempaa...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tässä Uranos Telescope mittaus ilman mitään rasvoja.
Modi: Uranos Telescope
Mittalaite: Tankometer
Akku: AW IMR 18490
Ilman Kuormaa: 4.20 V
Kuormassa:3.94 V
Hävikki:0.26 V
Kuorma: 1.3 Ohm
Teho: 11.94 W
Hävikki: 6.19 %
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Tulokset lisätty :ja tuli tuossa mitattu myös Reo Grand joten se on kanssa mukana nyt.
Listahan löytyy ekasta postauksesta suorana linkkinä.
Jalippo valmistautuu Vapefesteille, sopiva salkkukin löytyi kätköistä:
Toivotaan että muutama muukin mielenkiintoinen juttu rantautuu ensi viikolla, mutta tuossa vähän esimakua täytteistä.
Pystytkö Jalippo kavaltaan että miten toi REO pärjäs kun en saa tällä mäkintossilla noita exeleitä auki. Tai linkkiä jos taulukko on jossain mäkin ymmärtämässä formaatissa johnakin muualla.
Itelle REO on tullut ykköslaitteeksi kun pääsi yli siitä tosiasiasta ettei toi nyt varsinaisesti silmiä hivele. Todellinen duunarin valinta, mielestäni.
Reo Grand ilman kuormaa:
Kuormassa:
Ja ohmit oli:
En tosiaan tiedä enää miten vertailukelpoisia nää luvut on, mutta odotin hieman pienempää hävikkiä. :/
Itse olen ajatellut tuon jännitehävikin noissa laitteissa niin, että se on mikä on. Tekee setupin vaan sen mukaiseksi, kartojen kanssahan noista enemmän harmia varmaan on. Ihan mukavaa informaatiota silti eri laitteista. Eikös muuten Vapefesteillä olis mahdollisuus pistää kunnon testipenkki pystyyn? Testattavia laitteita varmasti löytyisi joka lähtöön, ja aika pitkälti samoilla akuilla voisi testin suorittaa jolloin laitteiden jännitehävikit olisivat parhaiten vertailukelpoisia keskenään.![]()
Reon hävikeistä on ollu paljo puhetta ecf:llä. Kaikki johtuu siitä käsittämättömän paskasta jousesta. Jousen vaihtamalla, nousee voltitkin kivasti. Kannattaa katella reosmodsin osiota ecf:llä, siellä on jossain pitkä ketju aiheesta.
Tuo samainen jousi näyttää olevan myös mun EPM 26650 piipussa ja siinä hävikki vain 0,1 volttia pienempi kuin Reossa. Tosin en ole tota mittaustulosta vielä "listannut", koska käyttämäni akku ei ole kovin tuore ja uudet vasta tulon päällä...
Kysymys guruille, pystyykö hot springin juottamaan tukevasti metalliin, vai vaatiiko jonkun mekaanisen kiinnityksen?
Oletko kokeillut ihan vain laittaa sen hotspringin siihen? Tulee kyllä jäykkä alkuperäisen jousen kanssa, mutta muistaakseni hööki paremminSe tulitusjousi yläpäässä on varsin mielenkiintoinen profiililtaan, siinä kun on semmonen alaspäin suuntautuva pieni terävä kärki joka koskettaa akunnapaa. Menee kasaan aika herkästi muuten se alajousi oikosulussa! Saattaa tuntua toimivalta vaikkei sitä olekkaan. Huomaa kyllä toiminnassa
![]()
Pitää koittaa, mutta yhtään kuumajousta ei tietenkään oo talossa.. :/ kuhan sais luotettavasti keskelle kytkintä, ettei tuu automaattihöyrytintä ja magneetit jaksaa viel pitää kannen paikallaan.
Jos jollain ylimääräinen hot spring nurkissa niin voin poistaa korvausta vastaan.![]()
Mitä tarkoittaa keskelle kytkintä? Ei sinne mitään jousta laiteta. Kytkimen puolella on se muovihässäkkä joka pitää akun oikeassa positiossa kytkintä varten.
Nää on näitä EPM V1 kytkimiä, eli pullonkorkki jossa jousi keskellä..
Edit: Esa puhuikin Reosta ja mä olin jo piipussa.
Tosta on kyllä pakko antaa oikea hifistelykunniamaininta!
Aivan ylivuotomainen idea!!