Hmm... Miten mulle tulee jotenkin näiden tekstien perusteella HHP:stä mielikuva pakkiksen foorumilta tänne eksyneestä, anabolisilla sterodeilla itseään "pumpanneesta", viinalla itselleen roidragen hommanneesta uhoilijasta, jonka kengännumero on suurempi kuin ÄO. Kokoluokkaa kaappi, mutta silti nostaa penkista pelkän tangon ja hengästyy portaita noustessaan jo kolmannen kohdalla.
Tämä siis ei ollut kohdistettu mitenkään pakkislaisiin yleisesti, vaan vain tähän kyseiseen herrasmieheen.
Tämä juttuhan lähti liikkeelle EAMOD-tuotetta käsittelevästä ketjusta. Laitteen ensivastaanotto ei ollut kitkaton. Laitteessa oli valmistusvirheitä, ja minä taisin olla yksi äänekkäimmistä ongelmien esiintuojista.
Liimasin laitteen kuntoon, ja nyt olen täysin tyytyväinen hankintaani. Valmistajalle taikka myyjälle en reklamoinut (koska sain ongelman helposti itse paikattua). Tällainen valmistusvirhe nyt vain sattui, mutta laitteen design on tuota lukuunottamatta sitä mitä oli luvattu.
Minulle tämä oli hyvä ostos. Itse olen käynyt läpi eGo:n, ja Lavatuben, ja pari arvokkaampaa modia. Olen harrastaja, ja kerännyt kokoelmaani itselle toimivia ja laadukkaita näytteitä erilaisista teemoista.
Veljeni seurasti minua lyhyesti perässä: hänkin halusi eroon savukkeista. Sain hänelle omien alkumokien johdosta osoitettu laadukkaat eGo-tuotteet, ja niillä hän menee vielä nytkin vuoden jälkeen. Ei edes akkuja ole ostanut uusia.
Veljeni on tyytyväinen. Hänen mielestään eGo-akkuvarastoni, erilaiset VV-laitteet, tankkien määrä yms. on käsittämätön, järjetön: sekopäinen. Hän on järkyttynyt, sanoo "Nutz" aina kun näkee mut höyrykkeideni kanssa. (Hän pitää sen kuitenkin meidän välisenä, tänne palstalle hänelllä ei ole ollut mitään mielihaluja tulla provoamaan, vaikka tunnuskin on ja kaikki).
Toisille tosiaan höyryke on vain työkalu, kuten apteekin nikotiini-inhalaattori. Naurettavaa tulla sillä asenteella sähkösavuttelijoiden pesään julistamaan omaa käytännönläheisyyttään. Se vain ei saa täällä vastakaikua.
Turhaan kulutettua näppistä ja kaljaa puolin ja toisin.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Huhhuh, kiitos osallistuneille keskustelijoille tästä ketjusta. Harvoin tulee vastaan tämmösiä tukehtumisvaaran aiheuttavia ketjuja!
Mut Laphroaig ja Jameson ei. Ja kyl nyt näissä määrissä sitä JD:tä on todella vähän. Onneks nyt jaksoin kallistella näppistä niin sain suurimman osan takas lasiin ja on muuten hyvää tässä promille määrässä. Ja JD:tä juodaan vaan sen takia, että pullo on neliskanttinen ja ei kieri pakoon.
Ja rillijonos.
http://www.youtube.com/watch?v=dLkEl576LOA
Ongelma ei olisi siinä, että olisit kritisoinut ylihintaista teleskooppia, mutta siinä, että kritisoit ihmisiä, jotka ovat siitä valmiita maksamaan ja jauhat paskaa ilman ainuttakaan pätevää perustelua, saat vain trollin leiman otsaasi.
Meni nyt kyllä nii yli tuon äijän kirjoittelu, että toivottavaa olisi, jos ei tätä herraa enää foorumila nähtäisi. Nimittely ja suoranainen uhkailu ei ole tämän foorumin tavaramerkkejä eikä millään tavalla hyväksyttävää. Modet tehkööt tämän herran suhteen omat ratkaisunsa.
Näyttää olevan ainakin enemmän kuin sinusta. Onko omaa modi/e-savuke-tehdasta pystyssä? Ootko tuonut omaa e-savuketuotetta markkinoille? Tuskin.
Mielestäni on todella hatun noston arvoinen asia, että joku on perustanut myymälän myymään vielä vähän "harmaalla alueella" olevia tuotteita ja vielä laadukkaita sellaisia. Ja jos yksin voisin, niin tekisin kunnia rivistön sille, joka on tuonut suomalaisen e-savuketuotteen markkinoille.
Jos mielestäsi nämä ovat ylihintaisia ja halvemmilla tullaan yhtä hyvin toimeen (niinkuin varmasti Matti Meikäläinen tuleekin), niin laita oma firma pystyyn, tilaa Kiinasta konteittain halpoja settejä, markkinoi, myy ja tienaa miljoonia, jos tällä tavalla ne miljoonat kääritään.