Sivu 31 / 80 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 1597

Aihe: EAMOD suomiteleskooppi

Vs: EAMOD suomiteleskooppi

Siellähän se oma EA MOD postilootassa makoili kun töistä tulin. Kohta kokeilemaan.

Heti ensimmäiseksi "QUALITY (?) Seal" tarran repimisen jälkeen pisti silmään putkien sävyero...

EDIT: Täyteen ladatulla 18350 akulla näyttää ilman kuormaa 4,12-4,16V ja 3ohm bogen (ei sattunu muuta pikaisesti käsiin) kanssa 3,80-3,90V. Nappi rutisee ikävästi. Lisää testiä...

EDIT2: Napin rutina katosi kuin tuhka tuuleen itsestään. Plus napaan tein eLehiksen "korkkimodin". Ihan hyvältä vaikuttaa näin muuten, ei muuta kuin lisää testiä. :P
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

Still nada f...in problem. mulla siis toistaiseksi ei mitään sellaista vikaa mistä jengi valittaa. ps.oon sangen kriittinen jos joku ei toimi....
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

Just kilahti postilaatikosta VR Kentucky applevood,FS USAN wyatt earp jaDV Absinthe
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Päivitetäänpä vähän tuota kritiikkiä. Parin päivän ja yön ahkeran sisäänajon jälkeen napin rutina on vähentynyt huomattavasti. Kyllä se vieläkin rutisee, vähän asennosta riippuen, mutta ainakin tällä hetkellä luotan siihen, että napin toiminta muuttuu sulavaksi käytön myötä. Kuitenkin, asento jossa napin painaa pohjaan tai nappiin kohdistunut voima tuntuu vaikuttavan tulituksen onnistumiseen. Kyllä tämä ottaa kontaktin joka painalluksella, tuntuu vaan että kontaktin laatu vaihtelee hiukan. Kosmeettisten haittojen lisäksi kritiikin kohteeksi jää lähinnä tuo lukkiutumaton napa.

Lyhyesti, eli vaikka kritiikkiä on tullut annettua niin kyllä tämä modi jää reilusti plussan puolelle. Jos joku epäiröi tämän hankkimista niin mun modia saa tulla hypistelemään ja pääset muodostamaan oman mielipiteen.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

#15 otettu käyttöön korkin liimauksen jälkeen. Käytössä on myös ad hoc kumiholkki 510-liittimen tapissa.

Perfect. Ei valittamista.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

No niin johan se posteljooni malttoi luopua mun putkesta ja oli vissiin tilannut oman eli oma yksilö saapui.

Suht tarkkaan tuli tutkittua mahdollisia virheitä ennen ensihöyryjä ja otettua muutama kuvakin. Pieni (siis PIENI) sävyero SAATTAA olla ylä- ja alaputken välillä mut en osaa edes sanoa varmaks kun välissä on ohkasempaa putkea 18500 akulla. JOS eroa on niin melkosta nillitystä jos tuo on se mistä kohistaan.. mut varmaan näissä on eroja en epäile. En edes malttanut vertailla kiinni toisissaan, sen verran mitätöntä. Kick-putkessa näkyy kyllä silmällä selkeempi raja.. en sano tähän vielä mitään haittaako mua, en vielä kokeillut kiinni laittaa.

Vähän kiiru ollut verstaalla, muutamat työstöjätteet siivosin pienen väliputken toisesta päästä ja ja irtolastut yläcapin kupista. Eli pieni miinus siitä, koska mielikuva oli saatu et näitähän hierotaan kuin sanonko mitä ennenku tehtaalta lähtee ja testataan. No ei tällä väliä, nillitän omassa päässä .

Kierteet on kyl vähän väljän oloiset, capit klappaa jos ei oo pohjassa, ei pelkästään putket. Kierteet toimii kyl hienosti. Pohjacäpissä kaikki kunnossa ainakin viel, ei valittamista.

Papsista otin höyryt työpäivän käytössä olleel akulla spheroidilla ennenku siirsin samat tähän modiin. Rojut kasaan ilman omia kikkailuita ja testii.. PERKELE TOIMII!

Hiton hyvin jopa, paremmat löylyt kuin papsista (ei ole mittareita, on vaan tunne suussa ja mitä silmät sanoo). Tässä vaiheessa hymyilyttää . Napista ei mitään sanomista, ei mitään vikaa. Tuntuu hyvältä ja se vaan toimii.

Parannettavaa on silti, mut onko nää vikoja varsinaisesti.. liian aikaista sanoa: Tässä vaiheessa, kun vielä varon litistämästä akkua niin nyrkissä yläputki heiluu ja molemmat erikseen keskiputkea vasten, kun liikuttelee. Aukee liian herkästi koska ei mitään jousivoimaa pitämässä. Kohta viritän ton mun korkkisysteemin.. Kiitos tämän demoajalle, jos se kerran auttaa edes johonki vaivaan .

Putkileikki alkakoon, pitää palata aiheeseen jos/kun palattavaa on mut vielä selkeesti positiivisen fiiliksen tää antoi vaikkei ihan "valmis"! Ja näyttääkin pirun hyvältä omaan silmään.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Fiksasin plussa-tapille 1½ bogen korkkia, ja nyt on entistä parempi vermes; hyvin kiristyy ilman atomisaattoria, ja menee juuri sopivaan mittaan kun aton laittaa nokkaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Fiksasin plussa-tapille 1½ bogen korkkia, ja nyt on entistä parempi vermes; hyvin kiristyy ilman atomisaattoria, ja menee juuri sopivaan mittaan kun aton laittaa nokkaan.
    Joo, eikä se ole niin tarkka siitä paksuudesta. Itsellä on mutulla veistetty mustasta kumista vastaava, ja hyvin kiristyy modi kasaan, aton saa väännettyä myöhemmin erikseen kiinni. Mulla jää ehkä millipari milliä rakoa somniumin ja modin yläcäpin väliin, mutta kaikki toimii kumminkin. Jossain välissä säätänen tota rakoa, kun katson miten muut atot tohon suhtautuu.

Pääasia kumminkin että se kumi siellä toimii, ja ottaa osan kiristysmomentista itseensä.

Ei malta olla huutelematta . Pikkuakulla tää miellyttää viel enempi, nappi osuu sormeen luontevasti eikä nitku enää kuin yläosa.. . Jos ruuvautus kiinni kokonaan niin täähän ois paranneltu paps . Mut jotenki silmä jopa tykkää tosta raosta.. ehkä pelkkä putki jo kyllästyttää silmää tai sit musta on tulos fanboy. Meenpä tästä raiskaa pari karton korkkia.

Ainii, nyt ehkä näkyy jopa pieni sävyero jossain kuunvalossa/-asennossa.
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

Enpä mäkään ole malttanut. Helkutin hyvä peli,ja niinku oon sanonu perjantaista mukana eli stadin
    yössä,varpajaisissa etc.. onneks en hukannu Kesti suht rankan menon ja nyt imuttelen erittäin tyytyväisenä miehenä VR kentukty applevoodia

Niin helppo fiksaus toi kumin lisääminen tonne plus-tappiin et tosissaan ihmetyttää miten valmistaja ei moista ole tehnyt.. ois kiva kuulla miksi ei ole nähnyt tarpeelliseksi.

Löyty musta hieman normia paksumpi clearon hattu, ei ollu toista joten noin puolikas normista valkoisesta sai kelvata lisäksi. Reikääkään ei tartte näköjään suurentaa, joustaa silti näköjään sopivasti ja menee paikalleen helposti. Mustasta jostai alkuaikojen läpinäkyvän megadualcoilin imukappaleesta taitais saada kans kerralla sopivan ja esittelykelposen.

Pisimmälläkin akulla tuntus nyt jämäkältä eikä aukee vahingossa. Kick-putkee tänään jaksa ees testata. Osat kyl liikkuu mut vaan jos liikuttaa tarkoituksella.

Mitä tulee keskitappiin, niin aika kertoo painaako silti kuoppaa mut nyt tota ainakin pystyy välttämään. Varmaan helpoin keino varmistaa ois laittaa leveempi ja ohkanen magneetti akun pohjaan, mut ei kiinnosta, koska se olis taas tiellä kun akku siirtyy muualle.. eipä tota napaakaan viitti korvata toisenlaisella, kun ei ruuvaudu alacappi enää irti välttis.

Jäänpä oottelee et V2 viralliset parannuspalikat putoo luukusta .

Seuraavaks EA vois tehdä spheroidista oman version .

Onkohan mun viallinen,kaikki kun tuntuu toimivan(puun koputus)??

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja savutonna Näytä viesti
    Niinhän se on, että vialliset tapaukset nousee uutiskynnyksen yli, kun yleensä toimivat ei. Näin se vain toimii...

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja minä
    Joku siellä nyt antoi periksi, ja epäilen että oli AW:n akku, koska Somniumin plus-napa on hyvinkin kiinteä(, eikä säätyvä niinkuin joskus näkee luultavan).
    Drip tip (Vision ViVi Novan muovinen) se otti sen vastaan. Tippi meni poikki, alaosa aton sisässä, ja yläosa keikkui jotenkin paikallaan irrallisen O-renkaan kanssa.

HöyryGuru overflow's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Lainaus Alkuperäinen postaaja savutonna Näytä viesti
    Millä kuormalla höyryttelet, ohmit, ja kuinka pitkiä imuja?

Kyllähän se on täysin uskottavaa, että valmistajan pitkissä testeissä esim. jännitehäviötä ei ole syntynyt. Ehkä nyt tuotantoerässä napit ovat eri sarjasta, koska hajontaa näkyy olevan. Lisäksi tuohon vaikuttaa kuorman koko. Kevyellä kuormalla, esim. 3 ohmia, häviö on pienen virran takia pieni, ja helposti voi olla huomaamaton tai ainakin "riittävän pieni", olematon ei kuitenkaan. Raskaalla kuormalla ilmiö on sitten selvempi.

Tällä hetkellä lumi-tankki ja lr-karto(boge). mul on imeytynässä wyatt earp tohon uuteen vivi novaan(1.8 ohm) ja kovasti odotan tälle tehtyä ato-tankki-härvwliä,joka siis tolle suunniteltu. Nyt näin.. Kick laukes,mojulta uus tulossa. Niin,huolella lussutan,niin paljo ku nyt saan irti,nappi ei lämpene...

Lisätään nyt viel et kessumies meinas tukehtua ku halus kokeilla.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Valkeakoski

Heiluuko kaikilla noi päätyputket vaikö ei. Mulla ei muuta pahempaa vikaa ole, mut kyllä ikävästi putket hiukan heiluu, ihan sama kuinka kireelle (voimankäyttöä en ole harrastanut) laittaa ja millä akulla Oken kyllä plus-napaan tunkenut 1 1/2 bogen filsua, jolla loppu akun heiluminen.

Eli onko yksilöitä jotka istuvat kuin hansikas?

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja ipe666 Näytä viesti
    Heiluuko kaikilla noi päätyputket vaikö ei. Mulla ei muuta pahempaa vikaa ole, mut kyllä ikävästi putket hiukan heiluu, ihan sama kuinka kireelle (voimankäyttöä en ole harrastanut) laittaa ja millä akulla Oken kyllä plus-napaan tunkenut 1 1/2 bogen filsua, jolla loppu akun heiluminen.

Eli onko yksilöitä jotka istuvat kuin hansikas?
    Kyllähän tuo heiluu, jos kummastakin päästä ottaa kiinni, ja vääntelee. Mutta normikäytössä ollenkaan. Jengoissa on joustoa, mutta kyllä sen kanssa pärjää, kun hyötynä on 18650+Kick sopivuus ilman että kierteet tulee esiin.

Vähän voi liikkua,heilumiseksi ei voi sanoa.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •