Olen nyt aamutuimaan koittanut saada kaiken oleellisen Vamo VW:n tuotekuvaukseen, ilmotelkaa jos oon unohtanut jotain oleellista.
Olen nyt aamutuimaan koittanut saada kaiken oleellisen Vamo VW:n tuotekuvaukseen, ilmotelkaa jos oon unohtanut jotain oleellista.
Nopeaa toimintaa jälleen kerran. Eilen tilaus sisään ja puolituntia sen jälkeen ilmtoitus että paketti postitettu ja tänä aamuna löytyi jo postilaatikosta![]()
Vielä muutamia varastossa!
![]()
Posti tuli jälleen nopealla aikataululla, kiitokset kauppiaalle!
Vamojen kysyntä pääsi yllättämään ja väliaikaisesti loppumaan, lisää on tulossa torstaina.
Nyt AW:n akkujen rinnalle tullu myös edullisemmat Efest -akut.
Provareita tulossa ensiviikolla
Onkos 400 meshiä tulossa lähiaikoina? 500 tulossa ollenkaan? Tarttis varmaan kohta laittaa tuo somnium tilaten mutta ottais mielellään samalla muutakin mitä tarvii.
edit. Ja tarttis tuota A1 kanhalia myös tilaten, vielä on jäljellä mut ettei vaan pääse loppumaan.
Nelisatasta tulee huomenna ja hyvällä tuurilla siellä on myös viissatasta ainakin samplesetti
^Ok, eli odotamme vielä kiltisti siihen asti et saan samalla muutkin tarvikkeet.
No voi perhanan itella. Ajattelin että kun en eilen ehtinyt kaupalla käydä niin laitoin tilaten kamat...olit postittanut ne eilen klo 12.51 ja niitä ei tänään postinkantaja tuonut...aaaargh!On se hassua että jostain maailmalta tulee välillä posti kolmessa päivässä ja sitten kun postitetaan turun sisällä tavaraa niin ne ei seuraavaksi päiväksi tule...kiitos Itella pilasit päiväni
![]()
Vamo VW saapui tänään ja täytyy sanoa, että on kyllä jokaisen euron arvoinen laiteNapit ehdottomasti parhaimmistoa tuntumaltaan, mitä olen kokeillut. Itellakin hoiti tällä kertaa osuutensa mallikkaasti ja toimitti paketin perille seuraavaksi päiväksi
![]()
Eilen tuli viimeinkin tilattua Somnium ja tänään kävin noutamassa sen postista.
Nappasin Katanasta vanhan vähän käytetyn meshin ja siihen lanka ympärille ilman mitään kummempia temppuiluita ja sehän toimii heti kerrasta. Todella mainio ato ja taas kerran esimerkillisen nopeaa toimintaa kauppiaan toimesta. Eli kiitoksia!![]()
Sivut nurin?
Nvm, hidasteli vaan ihan kerpeleesti.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Provarit lähti valumaan kohti hemmetin pimeetä pohjolaa, ensiviikolla siis pitäisi olla hyllyssä.