Ok tänään vedin oikein kunnon face palmit ja läpsin itseäni puolituntia kasvoille ja hoin tyhmä..tyhmä..tyhmä, kunnes koin että rankaiseminen riittää jo. Silti jouduin pari kertaa tuota tekemään sarjassa kun häpeä iski uudelleen.
Oletin että olin saanut Adam modin rungossa kiinni olevilla koristerenkailla joka oli työstetty vain muutaman millin paksummasta tavarasta kun en ottanut siihen mukaan ylimääräisiä härpäkkeitä ja oletin että ahaa näitä on kaksi mallia kunnes tänään plops kun sormella onnistuin plompsauttamaan renkaan irti rungosta ja koin hurmoksellisen ahaa elämyksen.
Oli vaan niin saumattomasti noi renkaat ja niin hyvin kiinni että viikkokausiiin en niitä saanut irti vaikka käytin jopa voimaakin niitten kanssa ja epäilen että kun pesin kierteet vedellä niin olivat sen verran höllentyneet sitten siinä prosessissa jotta nyt sitten irtosivat. Voi olla myös että siellä on väliin jäänyt cnc sorvin työstömehua joka on liimannut renksut todella tehokkaasti kiinni (mutu).
Pienen humutuksen jälkeen voisin hieman taas läpsiä itseäni. Loppu hyvin kaikki hyvin koska mulla on sittenkin toi pimpattava malli ja tai no oikeastaan toista mallia ei ole edes olemassa paitsi se joka oli mun mielikuvituksessa.