On kyllä hienon näköinen, ja varmaan helevetin kallis!
Mutta se siitä off-topicista.
On kyllä hienon näköinen, ja varmaan helevetin kallis!
Mutta se siitä off-topicista.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Tulikin just somnium postissa. On kyl kevyen tuntunen. Jännitti vähän, et kuin painava toi on verrattuna didiin ku se on mun mielestä liian painava. Mut tuntuu ainakin huomattavasti kevyemmältä.
Dodiih hetken ihmeteltyäni ja kokeiltuani löysin vihdoin sopivan ruuvarin jolla työntää mesh-reiän tiiviste pois. Toi on ihan tajuton rööri nyt. Veikkauksia millanen setup tulee?![]()
![]()
Minkä mittasia palasia ootte laittanu tota 500 meshiä eristeen kanssa et ei jäis keskireikää? Vois koittaa vääntää setuppia tohon ku narkkarisilmätippojen vaikutus loppuu.
7 - 8 cm
Jaa sitä menee noinkin levelä kaistaleTotahan saa kohta tilata lisää sit kun mulla ei oo ku noi 2 a4 kokosta arkkia tota
Perkele sehän toimii
Se nyt on hyvä sentään, et sit kun saa toimivan meshin tehtyä niin sitä tarvii kovin usein vaihtaa. Tietty jos ton kanssa räpeltää ja menee ketuiks monta kertaa niin sit sitä kuluu paljon.
Kyllä nyt sain ihan tosissaan tuon toimimaan. Mesh-eriste hevon kuuseen ja reilu 3mm mesh(#400), ei kuitenkaan tiukka vaan heiluu vapaasti. 5 kieppiä .25 kanthalia ja homma gutaa. Vähän meinaa coilit hehkua jos yli 10 sekuntia tulitta putkeen, mutta en noin pitkiä imuja otakaan. Ja tämähän korjaantuu sillä ettei pidä aivan pystyasennossa.
Höyryn määrä jää tuntuvasti alle Odyn, kuitenkin hyvä. maku ja kurkkutuntuma tuntuu paljon voimakkaammalta kuin Odyssä.
Toihan kuulostaa aivan siis mahtavalta! Tästä vehkeestä saa siis entistäkin paremman, kun vain tekee niinkuin vanttila jo esitti: kumit huitsiin ja vedellään paljaalla.
Toistaseksi vielä annan eristeen olla, mutta ei ole kynnys kovin suuri irrottamiseenkaan.
ps. miten sait sen pois tankista? Vai saitko jollain vedettyä sen ulos sen tiivisteen siitä, pukkaamatta tankkiin sitä?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Se toimii sittenkinHieno homma?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Niinku oli aikasemmin juttua jo niin tä on vähän ronkeli noitten drip tippien kanssa. Ei kyl sinänsä haittaa koska sit kun löydän atomisaattorille hyvän tipin niin käytän sitä samaa aina siinä atomisaattorissa. Oisko ehdotuksia jostain hyvästä tipistä mikä sopii tohon? Kiiltävä varmaan tarvis olla, kun todennäkösesti kiilotan tän viikonlopun aikana.
Ainakin alumiinitippiä on helppo venyttää sopivaksi mikäli se on liian ohut.
Puun pala alle ettei tule orkosia, tippi ylösalaisin, ja naputtelet reikään jotakin paksumpaa kartiomaista piikkiä, naulaa yms.
Muutaman väljän metallitipin olen "käsitellyt" sopivalla pistepuikolla sopivan napakaksi.
Käykö tämä? :
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Toi näyttää ihan näppärältä kyl. Mites toi lumi round drip tippi sopii tohon? Niitä sais ainakin nopeesti. Nyt mulla ei oo muuta sopivaa tippiä tohon kun joku paska muovinen tippi. Ketuttaa noitten muovisten tippien käyttö ylikaiken. Jotenkin ne tuntuu vaan niin halvoilta ja laaduttomilta rimpuloilta.