Nope, ei koodia vielä.
Tosiaan maksujärjestyksessä ne lähetetään.
Nope, ei koodia vielä.
Tosiaan maksujärjestyksessä ne lähetetään.
KGO & Twist
Ei vielä koodia
Sitku saat koiran ja se on hyvä, niin myy mulle toinen sun Reo + Chalice komboista, jooko?Alkuperäinen postaaja psymbiote
Lähellä on jo
Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti: 14.11.2012 klo 19:42:31
Paikka: HELSINKI 00000
helsingis näyttäis olevan tosin ite pääsen kapistusta kattelemaan vasta joskus keskiviikkona.
Fuk juu.
Itse D-listalaisena odottelen edelleen.
KGO & Twist
Mikä ihmeen D lista
Se on salaisuus.
Lukee se tosin ketjussakin.
KGO & Twist
On se vaan nätti!
Tää oli yksi niistä mitä Del unohti pestä, mut rutiineihin kuuluu uuden peseminen.
Pieniä hiusnaarmuja pinnassa jotka tullut ilmeisesti tankin kokoamisvaiheessa, mutta nuo ei enään erotu muutaman päivän käytön jälkeen.
Ja eikun setupin tekoon 😃
Mulle ei oo tullu ees seurantakoodia viel helvetti. Toivottavasti ees ens viikolla tulis
Ei oo kaikkia lähetetty viel. Se sano myös et pistää loput koodit sit kun kaikki on lähteny
Kyllä toimii, imuvastus just passeli omaan makuun ja höyryä & makua piisaa. Käytössä #500 umpinainen hapettamaton mesh ja 1.0Ohm kanthal 30awg.
Tossa vähän kokovertailua muihin omiin 18350 akuilla oleviin laitteisiin.
Toi Gogin pohjanappi on ihan luxus verrattuna muihin kokeilemiini pohjanapillisiin
Ei tavitse lukita pikkuakulla ainakaan kun pöydälle laittaa ja on muutenkin napakka.
Dogi näyttää kyllä tosi hyvältä! Toivottavasti omakin saapuu pian vaikka seurantakoodista ei ole hajuakaan.
Joo mäkin toivon, et se olis postitettu jo ajat sitten vaikka seurantakoodia ei oo kuulunutkaan. Mulla kyl meni sen maksamisen kanssa sen verran kauan et ei oo välttämät ees tulos vieln
Ajattelin päästä helpolla aloituksessa niin kuinka paljon kannattaa tilata tuota 500 meshiä että sais pari kuukautta harjoitella ettei heti lopu kesken?
Fak! Ei koiria, eikä koodia. Mun tuurilla paketti makaa tuossa lähipostissa, mutta en pääse hakemaan koska Del panttaa seurantaa