Mulle tuli A4-kokoisessa kuoressa tänään 500:ta, tulee mieleen Kummelin työkoneiden arvonta.![]()
Nytkö kaikille tulee kirjeinä? Mulle tuli eka lähetys, pari arkkia meshiä sellasessa kauheessa pahvilaatikossa, mikä piti oikein postista hakea kun ei mahtunut laatikkoon.
Nyt viimäseen tilaukseen laitoin lisätiedoksi, että kirje käy vallan mainiosti laatikon sisään ja niinhän se tuli perille asti.![]()
Meshiä hyvinkin ja kyllä mulla on aina tullut ihan kirjeessä. Mutta ei koskaan noin suurta kirjettä ole saanut keltään. Pitää varmaan lähettää oma kirje joulupukille samanmoisessa.![]()
Ööööö missä mä oon...
Mistä tunnistaa ketjuvapottelijan?
GGTS:n napinkuva on jo parkkiintunut kämmenenpohjaan:
![]()
12-osaiseen mahtuis enemmän kanthalia![]()
Oletkos joku käivärä kun on pirunsormus.
Sonnimunni:
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Tilasin DV ltä suoraan. 6 päivää tilauksesta, viikonloppu välissä 10 ml tiiviste kaupanpäällisiä.
Hurraa Jumalauta!
Ihan loistavaa! Hitto kun tekis mieli hommaa toinen tollanen! Just tein itelle #500 meshistä ja 0.32 kanthalista setupin, niin taas mennään jossain uusissa ulottuvuuksissa. En hapettanut ollenkaan, 5 kertaa poltin vaan nesteet. Hyvää tavaraa tuo #500, ei ne isot pojat valehdellu.
Ööööö missä mä oon...