Vielä kun noita filippiinoja saisi jostain ilman naurettavia postikuluja. Puffille hyllyyn muutamat uudet Mortarit ja Pipebombit?
-Spellgoth
Vielä kun noita filippiinoja saisi jostain ilman naurettavia postikuluja. Puffille hyllyyn muutamat uudet Mortarit ja Pipebombit?
-Spellgoth
Yrjönkadun ompusta varattu huone 1 - 2.12 Vapefestejä silmälläpitäen! =)
Tämäkin ehtii varmaan perille vapefesteihin mennessä:
Jotenkin sitä vaan odottaa niin kovaa tollasta alumiinista putkea, kyllä on mies sekaisin?!
Psst. Mikä tuo on?
Empire mod
Jalippo mites ERA/Hornet, meillä ois kimppatilaus käynnissä? ERA menee suoraan Grandiin ja Hornet suoraan Reo 18490:iin. Saa TF- ja BF-malleina ja BF-mallinen sopii ihan hyvin drippailuun, koska syöttöreikä on vähän pohjan yläpuolella.
Onko mittaa paljonko tuon Hornetin ympärysmitta on alapäästä? Vv Woodvillin kaivon ympärys on siinä 13-14mm hujakoilla...
Oon mä tuolla ketjussa käyny jo moneen otteeseen...
Jotenkin vaan tuo Chalice kiehtoo, kun siitä ei oo kuulunu mitään muuta kun hyvää, eikä kukaan halua myydä niitä, prkl.
Tän kuun lopussa tulee siitä parannettu versio ja hinta 150 $ hujakoilla... taidan odottaa kuitenkin kiltisti sitä?
Tänään pitäisi hakea postista Sysmax i4 älylaturi, jota moni on kehunut, esa vuke mukaanlukien.
Mielenkiintoista nähdä tuleeko sillä "ylilatausta" ja onko vaikutusta jännitehävikkimittauksissa...![]()
ECF:llä olis taas yksi 26650 piippu myynnissä yhdellä akulla ja pipe stemmillä, jos jotakuta kiinnostaa:
![]()
Hinta 155 $ postitettuna ja itse en ole 100 % varma valmistajasta...
En nyt tiedä kuuluuko tämä mittaus tuohon taulukkoon, mutta lähinnä oman mielenkiinnon vuoksi mittasin ePipeModsin 18350-akkuja syövän piipun jännitehävikin ja seuraavaa kävi ilmi:
1.5ohm
Efest 4.2-3.8
AW IMR 4.2 - 3.96
0.8ohm
Efest 4.2 - 3.64
AW IMR 4.2 - 3.79
Vastukset tarkistettu Provarilla ja akkujen jännitteet omatekosella "tankomittarilla" (ei siis Tank o' meter), jonka paikkansapitävyys on todettu yleismittarilla vertaamalla.
Saa laittaa listaan, jos kokee tarpeelliseksi, vaikka virallisestihan tuo ei täysin mekaaninen ole, koska sähkö siirtyy johtoja pitkin atoliittimeen.
Ainakin tuon testin perusteella Efestin virranantokyky ei ole aivan AW:n tasoa, ainakaan tässä kokoluokassa.
Toi oli tosi mielenkiintoinen mittaus :hyvä charun!!
Toi onkin kiinnostanut, eli AW IMR one and only myös jatkossa. Se olikin tiedossa että Efestin mah luvut pitää paikkaansa, mutta ylimääräistä voltage droppia en hyväksy. Maksan edelleen tyytyväisenä pari euroa enemmän parhaista akuista.![]()
Juttelin tuolla ECF:n puolella dspin nimimerkillä olevan hepun kanssa. Ja se sano, että kannattaa heittää Noalox menemään ja ostaa tilalle tollsta. En tiiä onko millanen guru, mutta on sillä yli 5600 poustausta tuolla. :-\
Lupasin "valistaa" meidän foorumilla. Voishan tuota kokeilla, ei nyt ole ainakaan hinnan kiroissa.NO-OX-ID "A-Special" Apply to threads and contacts and wipe of most leaving very thin layer http://www.ebay.com/itm/Cb-Radio-NO-...item1c1a30ea18
Ööööö missä mä oon...