Hei kaikki, aloitan päivän tänään jakamalla tietoa Shenzhen Boge Technologyn tehtaasta, sen laadunvarmennuksesta ja luvista. Tiedän että tämä saattaa kuulostaa turhalta, mutta joku saattaa kuitenkin olla kiinnostunut käyttämiensä cartomisaattorien valmistuksesta.
Olen päässyt tutustumaan tehtaaseen Bureau Veritaksen kautta.
Ensiksi tehtaaseen astuttuani huomasin että tehdas oli melko siisti kiinalaiseksi tehtaaksi, mutta hieman parannettavaa kuitenkin oli siisteyden suhteen. Bogelle on myönnetty hyvin monenlaista laadunvarmistusserfikaattia ja huomasin että ne oli annettu aiheesta. Vaikka työntekijöillä oli vain kovat muoviset jakkarat istuma-alustana niin kuitenkin heillä oli tarkat ohjeistukset ja varoitukset käsiteltävistä aineista ja heidät oli suojattu hyvin.
Heidän laadunvarmistuksensa oli muuten hyvää ja tehtaan edustajan mukaan laadunvarmistuksessa havaitut tuotteet joko heitetään pois tai korjataan kuntoon. Heidän laadunvarmistuksensa ei ole jatkuvaa vaan ne ovat pistotarkastustyyppisiä.
Mielenkiintoinen huomio oli että pakkauskone jolla pakataan cartomisaattorit on suunniteltu irtokarkkien pakkaamiseen. Jokainen tuote käy läpi värinätestin jossa tehtaan tuotteet joutuvat jatkuvan värinän alaiseksi, mutta tehtaan edustaja ei kertonut tarkasti kuinka kauan ne ovat siellä.
En ole saanut lupaa julkaista kuvia tehtaasta joten en julkaise niitä. Olen tyytyväinen tehtaan laatuun ja tehdasolot olivat parempia kuin odotin. Mikäli teille jää jotain kysyttävää tai antaa palautatte niin laittakaa vaan tänne niin yritän auttaa.
Olen pahoillani että tässä artikkelissa on epäselvä kappalejako, mutta kirjoitin tämän aika kiireellisesti. (korjasin t.hp_)
Tehtaalla on seuraavat luvat:
Vienti ja tuontiluvat, BCT:n myöntämä CE-sertifikaatti, ROHS, ISO9001:2008, ISO13485:2003,
UCS:n CE-sertifikaatti, SGS sertifikaatti, CPC:n CE-sertifikaatti, patenttisertifikaatti SGS:n myöntämänä.
Tässä ei ole kaikki, mutta pitäisi olla tärkeimmät täällä.