Clasulta saa hyviä ja pullot tiskin alta Mulla sellanen tossa pico videossa
Clasulta saa hyviä ja pullot tiskin alta Mulla sellanen tossa pico videossa
Jokohan kohta nää rupeais valmistumaan, ei jaksais enää stalkata seinää ja odotella mahtihöyryjä, tana
Mulle on tulossa pari ja voi olla että toinen vapautuu, taidan laittaa tänne myyntiin jos joku ei saanut tästä ekasta erästä, pitää vaan selvittää mitä kaikkineen (tulli+alv) tulee maksamaan, vai lähettääköhän Van/Bel Boy jollain "taskulamppu" hinnalla, toivotaan
Eihän sitä tiedä yhtään, et jääkö tulliin vai ei. Toivottavasti ei. Mulla on tullu ainakin kymmenkunta pakettia euroopan ulkopuolelta tullin ohi eikä mistään ole tulleja ja veroja joutunu maksamaan. Toivottavasti ei joudu nytkään.Alkuperäinen postaaja Hondamies
Tossa ei kyllä paljoa ole tilaa rakennella setuppeja, varsinkin jos kaikki ruuvit on sormiruuveja. Mielenkiinnolla seuraillaan tätä ja toivottavasti joku tekee videoo / kirjallista arvostelua kun laitteen saa.
Toivottavasti ei kauhea hype ole ollut turhaa tämän laitteen kohdalla.
Eikös tässä ole joku magneettisysteemi mitenkä tuo akkuputki pysyy paikallaan että siihen saa akun vaihdettua todella helposti vai sekotanko tämän johonkin muuhun laitteeseen?
Sekotat sen spartaniin.
Tää käyttää samaa rakennetta postien suhteen kuin linet, maxit ja minit. Hyvin se on niissäkin aina toiminut.
Tsunami hybrid näyttää kovasti samalta
http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....-witchers-mods
Tunnuksia alkaa tippumaan kun koko lista postitettu, tai näin ymmärsin?
Seurantakoodi saatu ja maksoin aika myöhään eli eiköhän ne kaikki muutkin jo ole matkalla.
Mulle ei ainakaan oo tullu koodia viel, mut eiköhän se sieltä oo tulossa. Jos vaikka sais sen nyt ens viikolla jo. On sitä kauan jo odotettukkin
Järjestyksessähän nuo on lähetetty ja sen mukaan ih on minun ja Jalin jälkeen niin kai se on tulossa... Sanokaan mitä meshiä ja kanthalia nyt kannattaa tuohon tilata
Jossain postissa muistan nähneeni delin sanoneen että doggy lähtee tuon varauslistan mukaisessa järjestyksessä. Ja käväsin katsoon niin tänään oli posti jossa sanoi että sillä on suurin osa tiedoista postissa ja on nyt laittanut sen seurantanumeron muutamalle ihmiselle vain
Alunperinhän del sano, et ne lähetetään siinä järjestyksessä missä ne on maksettu.
Mul tuli koodi tänää