toivottavasti GGTS ei oo patentoinut modiaan![]()
toivottavasti GGTS ei oo patentoinut modiaan![]()
Sen mitä kuvista ja SiBin videosta on nähnyt, eroja GGTS:ään on enemmän kun jaksaa luetella. Eihän tässä ole tehty mitään samoja raktaisuja paitsi teleskoopin, ja napin sijoittelun suhteen.
Siitä on kyllä pakko olla samaa mieltä, että kerta taitoa ja resursseja tehdä on näin paljon, olisi voinut odottaa jotain muutakin. Ehkä seuraavaksi näemme jotain todella upeaa?
Sanonpa vielä EAmodin puolustajana sen, että kestävyys on varmasti eri luokkaa GGTS:n kanssa. Tämä on harjattu, eikä pikkunarmut tunnu missään, eikä varmasti mene rikki kun lattialle tiputtaa. Seinämäpaksuus tuplat GGTS:ään verrattuna?
En silti osta, syynä vain ja ainoastaan se, että omistan jo teleskooppiputken, joka on suunniteltu Odyn kanssa käytettäväksi.
null
No koitappa nyt jaksaa luetella niitä, kun täällä yks aloittelija haluis kanssa kuulla eroja.Itse en GGTS putkesta tykännyt (älkää hakatko
) ja mietin pitäisikö tätä testailla.
Kaikki patterista ylöspäin eroaa.
Parempi vai huonompi sitten mielipidekysymyksiä.
Se taitaa tosin olla EAModin etu, että taipuu helpommin 510ille, GGTSllä vaatisi vissiin sen stealthcäpin.
Lisäksi elinikäinen takuu vs viisi vuotta.
KGO & Twist
Samantyylinen nappi, pohjacäppi, kaikki rungon osat... Top cäpissä erilainen tuo plusnavan säätö, GG:n stealth cäpistä saa myös säädetty pinniä on vaan kierteillä... Ja en puhu täysin suorien blueprinttien kopioinnista
Edelleen ainoo ero on toi toinen teleskooppi kickiä varten?
Mulla ei oo mitään sitä vastaan vaikka EA ottaisi mitat suoraan GGTS:stä ja tekis täysin saman putken, mutta ärsyttää kun väitetään että ihan omaa designia koko putki...
Ehkä vois kysyä et mitä uutta tässä putkessa on? Tuohon hintaan saa kuitenki jo markkinoiden laadukkaimpiakin putkimodeja. Putki jossa "on kaksinkertainen seinämävahvuus ggts:n verrattuna" ei nyt ihan laatua huou.
Ulkonäössä jumalattoman suuri ero.
EAmod huomattavasti paksumpi, näyttää siltä että kestäisi panssarivaunulla yliajon, luultavasti kestävämpi.
EAmod huomattavsti yksinkertaisempi, GGTS:ssä 20 osaa.
EAmod helpompi käyttää 510 -tankkien/atojen jne kanssa (kuten trolli sano).
EAmodissa keskipinnit (sekä pohjacapissa että yläcapissa) messinkiset, eikä teräs kuten GG.
^jos noi ei ole eroja, niin mitä sitten?
2 laitetta jotka toimii samalla tavalla. Erilaiset ne kuitenkin ovat minun mielestäni. Kuitenkin sen verta samanlaiset, etten näe syytä ostaa toista, mikäli omistaa jo toisen.
Ulkonäössä jumalattoman suuri ero. Jep
EAmod huomattavasti paksumpi, näyttää siltä että kestäisi panssarivaunulla yliajon, luultavasti kestävämpi. Mahdollisesti.
EAmod huomattavsti yksinkertaisempi, GGTS:ssä 20 osaa. Mun GGTS:ssä ei ole kuin pohjacäppi, nappi, teleskooppi, engraved putki, yläputki ja topcäppi.
EAmod helpompi käyttää 510 -tankkien/atojen jne kanssa (kuten trolli sano). Stealth cap.
EAmodissa keskipinnit (sekä pohjacapissa että yläcapissa) messinkiset, eikä teräs kuten GG. Mun GGTS:ssä on myös pohjacapissa ja napissa messinkiset tapit ja kuhan uus erä noita messinkisiä pinnejä tulee stealth cappiin,niin hankin siellaisen.
Ainoaksi eroksi jää tuo ulkonakö ja paksummat putket, jotkut tykkää jotkut ei...
GGTS rev 1... Näyttää venting holetkin olevan sattumalta samassa paikassa... :![]()
Vertasin tuohon uuempaan, tämän nähtyäni pakko myöntää että onhan siinä samantapaisuuksia. :-[
Mutten silti täysin allekirjoita kopiontiväitettä. Kuten moneen kertaan mainittua, kaikki maailman asiat on kopioita jostain, esimerkiksi autot on kopioita toisistaan jne.
Edelleenkin nään tässä kaksi eri laitetta, en orginaalia ja kopiota. Piste.![]()
Sitten kun tarjolla on laadukas Suomalainen VV-modi , sitten olen kiinnostonut jopa valmis maksamaankin isompaa rahaakin siitä. Ei vaan jaksa nuo kick kikkailu putket muuten kiinnostaa ...
The world is yours
Miten porukka jaksaa vääntää tästä kopio asiasta loputtomiin?
Milloin aletaan vertaamaan kaikkia putkia toisiinsa ja kuka toi sen ensimmäisen ja innovatiivisen putken markkinoille.. jonka sisään saa ladattavan akun?
Kuten jo tuolla aikaisemminkin todettua, jos et tykkää - Älä osta.PISTE.