Sivu 18 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 716

Aihe: ViVi Nova kit

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: ViVi Nova kit

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ao= Atomizer Ohms. Mittaa siis aton vastusta pienellä kuormalla.
    Taitaa pikkasen vastuslanka päästä ottamaan maihin siellä metalliputken sisällä..
    Niin siis mittailin coileja, joissa lukee 1,8 ohmia, ja mittari näyttää 2,4-2,6.

Kahdella eri coililla...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari mrco's Avatar

Sijainti
    Tampere

ViVi Nova kit

Samaa tekee mulla vivit ja provari. Vivien vastukset ollut järjestäen n. 0.3 korkeampia kuin mitä pitäisi.

ViVi Nova kit

Hmm kumpaakohan pitäisi uskoa?

Sama täällä. ProVari antaa 0.3-0.6 ohmia korkeemmat lukemat mitä atossa on ilmotettu. Eihän sillä siis väliä ole kun on vv-modi käytössä, mutta ihmetyttää vaan.

ProVari Mini, Lavatube 2.1 mini, eGo twist, Vivi Nova 2.5

Onkohan se ohmien heittely ton hintaluokan vehkeessä nyt niin yllätys? :

Ja nyt en hauku viviä, itsellänikin on se eka versio ja tekee juuri sen mitä hinta lupaa eli toimii Omaan makuun kuitenkin LR cartot vie voiton.

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja Aleksi77 Näytä viesti
    Sama täällä. ProVari antaa 0.3-0.6 ohmia korkeemmat lukemat mitä atossa on ilmotettu. Eihän sillä siis väliä ole kun on vv-modi käytössä, mutta ihmetyttää vaan.
    Siinä on ViVin oman atoliitäntä tankin sisällä, sitten 510 liitäntä.. niistä taitaa tulla tuo 0.3-0.6 ohmia, riippuen siitä miten likaset kontaktit.
    Nappaa ato irti ja mittaa yleismittarilla tai ruuvaa suoraan provariin?

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

ViVi Nova kit

On.
    Moista ei saisi tapahtua ja koska rakenne on simppeli, jossain on jotain viturallaan.
    KGO & Twist

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Toisaalta ei tunnu haittaavan tahtia. Mulla on Kickissä 8W säädettynä, ja hyvin pöhisee tälläkin, eli se ei tunnu menevän sekaisin.

Höyrykonkari outokainen's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ismo-68 Näytä viesti
    Mulla kans sama ongelma eli tuonne yläosaan kertyy vähän nestettä tuohon drip tipin alle. Ei kyllä akku päähän ole vuotanut yhtään ainoastaan tuonne ylä puolelle kertynyt tuota nestettä.
    Aina täyttö vaiheessa joutuu putsailemaan hieman.
    Muuten olen erittäin tyytyväinen tähän laitteeseen.
    En tiedä oliko tässä ketjussa aiemmin juttua tästä, mutta itselläni ainakin loppui tuo nesteen kerääntyminen driptipin alle kun irrotin ViVin mukana tulleen driptipin sisältä pienen silikonirenkulan ja laitoin sen tankin sisälle yläcapin ja aton väliin. Toinen pää tuosta tutista on hieman viistetty ja sopii täydellisesti atossa olevaan koloon. Silikonirengas löytyy sekä ViVi Novan, että Mini ViVi Novan driptipin sisältä jemmattuna ~puoleen väliin tippiä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Joensuu

Lainaus Alkuperäinen postaaja outokainen Näytä viesti
    En tiedä oliko tässä ketjussa aiemmin juttua tästä, mutta itselläni ainakin loppui tuo nesteen kerääntyminen driptipin alle kun irrotin ViVin mukana tulleen driptipin sisältä pienen silikonirenkulan ja laitoin sen tankin sisälle yläcapin ja aton väliin. Toinen pää tuosta tutista on hieman viistetty ja sopii täydellisesti atossa olevaan koloon. Silikonirengas löytyy sekä ViVi Novan, että Mini ViVi Novan driptipin sisältä jemmattuna ~puoleen väliin tippiä.
    Tuohan pitää kokeilla heti ensi tilassa. Kiitos neuvosta.

eGo-T/eGo Twist/Gripper VV/DCT+Boge/ViVi Nova

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Ketjussa mainittiin uusimmassa ViVissä olevasta jousitetusta keskinavasta ja sitähän piti päästä heti kokeilemaan, joten tänään hain duunin postilaatikosta 2 ViVi nova e-savutukku.fi pakettia.

On kyllä muuttunut huomattavasti paremmaksi, sitten sen v1 mallin jälkeen.
    Tosin heti tuon käyttöön otetun jouduin purkamaan liittimen puolelta, koska imuvastus oli aivan käsittämätön.. posket lommolla imuttamalla tuosta sai pienet höyryt.
    Nappasin sieltä keskinastan (se jousitettu) ulos ja aikani ihmeteltyäni leikkasin eristeestä 0,5mm siivun pois, jotta se ei estäisi ilmareikiä putken reunoista.
    Toisessa mallissa imuvastus edelleen huomattavasti pienempi, joten näiden laatu vaihtelee edelleen aika ikävästi.

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyryttelijä

Sijainti
    Joensuu

Mulla on ollut tää ViVi nut käytössä noin viikon ja olen ollut erittäin tyytyväinen laitteen toimintaan.
    eGolla toimii vallan mainiosti ja 2.4 vastuksella olen vasta kokeillut.

Mutta nyt tuli uusi ongelma eteen kun hommasin ton Gripper VV systeemin.
    Ei yksinkertaisesti pysty höyryttelemään yhtään yli 3v säädöillä muuten alkaa heti maistumaan palaneelle kumille. :-X

3 voltissa kun pitää säädön tossa Gripperissä niin kyllä antaa mahtavat höyryt mutta annas kun nostaa 3,1 niin heti tulee mieleen kuin kumirenkaita vetelis.
    Ei kiva.

eGo-T/eGo Twist/Gripper VV/DCT+Boge/ViVi Nova

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Jos saat siitä "mahtavat höyryt", niin miksi pitäisi muuttaa setuppia? En tajua.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Jos saat siitä "mahtavat höyryt", niin miksi pitäisi muuttaa setuppia? En tajua.
    Tarttis sen "tykkää" nappulan...

ProVari Mini, Lavatube 2.1 mini, eGo twist, Vivi Nova 2.5

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki, ajoittain Tampere

Nyt näyttäisi tulevan alas Vivi Novan perusversion hinnat. Alunperin taisi olla tuossa 15 € molemmin puolin. Nyt (9.11.2012) muutama liike myy kahdentoista euron molemmin puolin (arizona ja Puff) ja halvin on peräti 9 € (startsmog).
    Nyt on VN-varasto täydennetty, e-mehut ja vara-akut varastossa ja talvi saa tulla.

Höyrykonkari mrco's Avatar

Sijainti
    Tampere

Arizonalla ei ainakaan ole alkuperäisiä Visionin vivi novia, eivätkä kaverini mukaan ole yhtä hyviä.
    Puffin versiosta en tiedä..

Hmm, taas uset on sanoneet että Arizonan vivi nova paremi kuin alkuperäinen.
    Kierteet paremmat ja ei tule dryhittejä

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Mun mielestä ViVi novan perustavaa laatua oleva ongelma on se kumi, jota on molemmilla puolilla liian lähelllä vastusta. Se vaan vähänkään isommilla tehoilla käryää, joka on ihan looistakin rakenteen huomioonottaen, mutta en mä halua muovinkäryä vetää keuhkoihini..

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mun mielestä ViVi novan perustavaa laatua oleva ongelma on se kumi, jota on molemmilla puolilla liian lähelllä vastusta. Se vaan vähänkään isommilla tehoilla käryää, joka on ihan looistakin rakenteen huomioonottaen, mutta en mä halua muovinkäryä vetää keuhkoihini..
    Aivan oikein.. ja siksipä ei kannatakaan luukuttaa ViVillä, sitä varten on ihan toiset vehkeet.

Mulla provari näyttää nyt ViVille 2,6 Ohm ja 4,1 Voltilla muhkeat höyryt, jos nostan 4,2 Volttiin niin ketjuhöyryillä muovimakua ja myös maku (Gorilla Juice) menee piloille.

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Jep.. pitää kai antaa vielä yks tsäänssi viville ja väsätä siihen joku hi-res setuppi. Ajatuskin vaan tuntuu vieraalta kun tottunut siihen että alle 13-15W ja yli 1.0 ohm setupit vaan ärsyttää..

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •