Sivu 35 / 66 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2531323334353637383945 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 1303

Aihe: SvoeMesto Kayfun V3 ES

Vs: Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Tuohan vertaamisen en ota kantaa koska en omista odya eikä ole kokemusta kyseisestä laitteesta, mutta jos sulla alkaa maistua palaneelta niin silloin kyllä sun setupissa on jotain pahasti vialla. Minulla ei ole koskaan ainakaan näin tapahtunut kuukauden käytön aikana.
    Sama täällä, mutta en kyllä saa imaisemalla väljää mopoakaan käyntiin...

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mä oon jasson kanssa samoilla linjoilla, tässä nyt vedelly vuoron perään sekä kayfunilla että odylla ja kyl mun mielestä ody vie voiton. Venäläisellä kyllä kieltämättä kunnon usvaa mut ku ite tykkään vetää äärirajoilla eli täysillä niin kayfun alkaa maistuun palaneelle ja kun taas odyn nestesyöttöä avaa tarpeeksi niin ei maistu palaneelle. Mun mielstä ody on parempi. Joko vika on siinä etten osaa tehdä venäläiseen kunnon setuppia tai sitten osaan tehdä odyyn todella hyvän setupin,. Ody on mun mielestä parempi kokonaisuus, kayfuniin toivoisin nesteen syötön säätöä.
    Rokuli, pelastit päiväni! Oon miettiny et teinkö jotain väärin mut ku ei niin ei! Kickillä ajelen täydet 10w mut ei onnaa kunnolla. Höyryää aivan vi***ti mut maku jää laimeaksi. Sanotaan et helppo tehdä setuppi mut teen samassa ajassa ja ilman työkaluja 2 setuppia odysseukseen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Vs: Re: Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES

Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Tuohan vertaamisen en ota kantaa koska en omista odya eikä ole kokemusta kyseisestä laitteesta, mutta jos sulla alkaa maistua palaneelta niin silloin kyllä sun setupissa on jotain pahasti vialla. Minulla ei ole koskaan ainakaan näin tapahtunut kuukauden käytön aikana.
    Setup tehty Jallipojan ohjeiden mukaan ja uskoisin et osaan sen tehdä kun kuitenkin Odyn ja Penen saan toimiin loistavasti. Ehkä mä vaan vedän/yritän liian tiukkaa, tästä puuttuu ihan selkeesti nesteensyöttö ominaisuus. Siis toimii kohtuu volteilla loistavasti.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Jalippohan se tokas et 12W on maksimi mitä tolle voi antaa, loppuu mehu sen jälkeen
    Odyllä ei varmaan oo kellöään tullu maksimia vastaan, ruuvaa tarpeen mukaan nestesyöttöä auki
    Rupes pukkaan palanutta provarilla 5v jälkeen tää homppelipoika
    Vetelen vielä huomisen 10w kickin kera niin selviää jos tää vaatii vaan sisäänajoa Oisko piikanen prkle
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrypää aatsi's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Onko joku tilannut svoemestolta diy kamaa kayfuniin ja kuinka nopeasti on paketit tullu ?. Toi ruskien seuranta on kanssa vähän niin ja näin ja ei siitä tajua mitään muuta kuin että moskova ja jotain muuta jargonia mitä sanakirjasta pukkaa ulos.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Pari viikkoo meni et "hauska" oli hyppysissä, näky seurannassa suomessa keskiviikkona ja seuraavana päivänä kourassa (torstaina).
    Oli porukkaa jotka tilas samaan aikaan ja näky seurannassa mut ei ollu vielä perillä eilen (perjantaina).
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jalippohan se tokas et 12W on maksimi mitä tolle voi antaa, loppuu mehu sen jälkeen
    Odyllä ei varmaan oo kellöään tullu maksimia vastaan, ruuvaa tarpeen mukaan nestesyöttöä auki
    Rupes pukkaan palanutta provarilla 5v jälkeen tää homppelipoika
    Vetelen vielä huomisen 10w kickin kera niin selviää jos tää vaatii vaan sisäänajoa Oisko piikanen prkle
    Tossa se syy varmaan piilee, kun itelle toi 12W ei taida riittää. Vaikka nuo on vaan lukuja se selkeesti vaikuttaa. Mä tas tykkään vedellä niin et korvissa soi ja tanner tömisee, siihen tää ei oikeen tunnu riittävän. Mut loisto peli kieltämättä. Ody nyt on vaan parempi millä mittarilla tahansa.

Höyrykone Nisca's Avatar

Sijainti
    Jämsä

Itte en saa odystä kun vuotavan kapistuksen tai palanutta tai muuta paskaa pitää kokeilla tossa taas jossain kohtaa...
    Kyllä tää ainakin omalla kohdalla voiton vie

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Mulle riittää just toi 10w mitä kickillä saa irti
    Koittanu Provariin mut sama homma, ei makua tarpeex... Soppa loppuu 5v kieppeillä ja rupee pukkaamaan palanutta
    Odyllä mennään kevyesti se 6v (riippuen setupista ettei pukkaa virhekoodia ) Ei tuu palanutta missään vaiheessa ku ruokkii vastusta riittävästi
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Itte en saa odystä kun vuotavan kapistuksen tai palanutta tai muuta paskaa pitää kokeilla tossa taas jossain kohtaa...
    Kyllä tää ainakin omalla kohdalla voiton vie

Miten Odysta saa palannen makua? Nesteensyöttö auki ja se palaneen maku loppuu siihen? On nää mahdottimia O0

Nisca myy mulle sun ody, aivan turha kapistus ku lahoo käsiin.
    Huolin jos ei paljoa maksa tai maksat mulle että huolin sen.

Höyrypää UNDERBERG's Avatar

Sijainti
    epsoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Oon totakin kokeillu ja välissä vetäny niin et sormi peittää koko ilmareiän (rupee kurlaan), siitä huolimatta ei kestä nostaa volyymeja paljon. Muuten järkky hyvä laitos mut tota nesteensyöttöä kaipaisin.
    Laita reilusti lankaa nestesyöton eteen, ja älä jätä lyhyeksii.
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

Höyrykone Nisca's Avatar

Sijainti
    Jämsä

odyssä nestesyöttöä avaa vähänki ni kurlaa ja tulvii joku vika tossa kapistuksessa on

JA OLIN KYLLÄ TIETOINEN ETTÄ PALANEENMAKUA EI TULE JOS ON NESTESYÖTTÖ TARPEEKSI AUKI

Höyrykone Nisca's Avatar

Sijainti
    Jämsä

Jahas nytkun tässä höyrytelly koko illan yön niin ongelmia... Alko tulvimaan akkupäästä siis tonne 510baseen vai mikä liekään ei tietenkään pääse akulle mutta mistä tuo vuotaminen yhtäkkiä johtuu...? Tankkikin tosiaan ihan helvetin kuuma ku höyrytelly paljo mutta mutta.. johtuuko tulviminen tuosta kuumuudesta vai mistä vitusta?

Höyrykone

Voipi olla että se keramiikka/base osa avatuu kun kierrät eli on jääny liian löysälle.

Niskalla on ruuvit löysällä. Onko odysseukset kokeillu lisätä kf:n vastuksen resistanssia näitä korkevolttisia hurjasteluita varten? Jos on tehnyt tämän basic setupin niin hyvin todennäköisesti resistanssi on alle kaksi ohmia jolloin minun ymmärtämyksen mukaan on jopa todennäköistä että rupeaa kärtsäämään.
    Toinen syy kärtsäämiseen voipi olla vastuskammion hatun löysyys.

Gusi on Paskaa

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

SvoeMesto Kayfun V3 ES

Odyllä ei tarvetta nostaa ohmeja, koska jo 1,5 vastus toimii 8,4 voltilla kiitos nestesyötön.
    KGO & Twist

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Odyllä ei tarvetta nostaa ohmeja, koska jo 1,5 vastus toimii 8,4 voltilla kiitos nestesyötön.
    Niin varmaan odylla mutta nytten puhutaan homoilon kärttyisyydestä.

Gusi on Paskaa

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

SvoeMesto Kayfun V3 ES

Jalippo vastasikin tuohonkin kysymykseen, eli toimii wateilla 8 - 12. Eli duunaa vaikka 10 ohmin vastus, mutta se wikkaus ei silti tuon suurempaan tehoon taivu.
    KGO & Twist

Pakkohan tuo oli testata, ja kyllä tuo nyt ainakin 15 watilla rokkaa ihan kiltisti. Ei palanutta makua. Ilman säätö noin puolivälissä. Vastuskammio täysin kiinni ruuvattuna. En itse allekirjoita että tuota kammiota tarvitsee odya imitoiden ruuvailla auki jos setuppi on kunnossa ja neste ei ole 100% vg

Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •