Sen verran paljon tuosta tyypistä tietoa on, että poliisi voi ainakin käydä haastattelemassa, jos siis innostuvat/pystyvät jutun ottamaan työn alle.
Todella hienoja ja kannustavia kommentteja täällä ja vaporwallilla. Mun mielestä on osotettu myös ulkomaalaisille, että meillä Suomessa on hieno ja tiivis yhteisö. Ja meillehän ei vittuilla! Tulevillekin huijareille hyvä tehdä selväks, että maine menee maailmanlaajusesti näissä piireissä, jos yrittää epärehellisin keinoin toimia.
Asian julkinen selvittely on kyllä tässä tapauksessa ainoa tapa jolla tulostakin saa aikaan ja nilkki tulee tutuksi heti muuallakin..näin se on joskus toiminut muillakin eri harraste foorumeilla.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Hyvä että homma etenee! Toivottavasti et jäisi ihan puille paljaille.
Huomasin kun kävin tuolla Vape Pit:n sivuilla...oli muutkin käynyt katsomassa miehen tunnusta. Näyttäisi olevan useammalla sivustolla eri listoilla...kaikki oli melkein Orion aiheisia.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Otappas Thomssi Delboyhin yhteys; eli sieltä ei löytynyt "kommenttia" kusettajan päästä.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Juu ei saatu kommentteja tai kontaktia sieltä "naapurista". VW:n Admini tarvii sen kusettajan oikean nimen ja sitten levittää sen KAIKILLE kontakteilleen. Pyysi myös tomppaa olemaan yhteydessä viranomaisiin.
Kusettaja kävi viimeks tänään VW:llä mutta eipä puhu eikä pukahda. Turha enää odotella, poliisit perään.
Jätkä ei kyllä kuseta enää tämän jälkeen yhtäkään höyryttäjää ellei muuta nimeään, osoitettaan, kontaktitietojaan jnejnejne.
Tulipahan nähtyä tämmöinenkin keissi. Eli Thomssi voi myös kertoa meille kaikille kun homma on ohi, kuka se kusettaja oli.
Tosin harva meistä tekee "ulkomaankauppaa".
Kiitos kaikille avustaneille ja mukanaolijoille!
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Pitää jakaa toi nimi sitten myös ECF:n etsintäkuulutus ketjuun, niin menee sitäkin kautta tieto maailmalle.
Ok, kävinki just lukemassa tuola vw:llä.
Tänne vois kertoa asian etenemisestä jos vaan mahdollista.
Itteäni tosiaan kiinnostaa miten viranomaset tämmösen keissin hoitaa, varsinkin jenkkipollet, niinku tossa aiemmin sanoinkin.
Vetävätkö yhtään vertoja meidän luuposelle.
Siis viranomaisethan tekee, kyllä yhteistyötä. Nämä huutokauppa ja scammi yms nigerialaiset mailit on niitä, joita ne ei ratko, koska toisessa päässä olevan huijarin selvittäminen on mahdotonta.
Tässä on nyt eri jutut kyseessä, kun on tapahtunut rikos ja toinenkin osapuoli tiedetään ja tunnetaan. Siitä, että riittääkö noin 300€ kamojen kusettaminen + rikos siihen selvittelyyn, siitä en tiedä
Nooh toivotaan parasta, pelätään pahinta. Ainakaan tolla nimellä ei touhuilla näissä ympyröissä enään.
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Tiedot on laitettu Dellille. Nyt seuraavaks sitten poliisille ilmoitus. Uskon että noilla kaverin tiedoilla saadaan otettua henkilökohtainen kontakti jo ennen poliisia.
"He messed with the wrong nationality"
+1
Thomssi mulle laittoikin yksityisviestin heti alkumetreillä ja siinä yritin jo lohdutella, sekä jotain tämän tyylistä povasin. Jo tässä vaiheessa voidaan sanoa HYVÄ ME!
Seuraavaksi saa viranomaiset näyttää onko niistä mihinkään, tai sit "isolla koiralla" menee pupu sitä ennen pöksyyn, kun tajuaa tulevat seuraukset ja tekee hätäisen hyvityksen...