Pakko sanoa että paska juttu. Kaikista todisteista ja yrityksestä huolimatta tavaroiden takaisin saamisen todennäköisyys ~ 0% ?
Eipähän ainakaan VW:llä myydä eteenpäin tota putkee. Toivottavasti jäis kiinni jollekin joka tuntee / ollut tekemisissä irl.
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Joo aika hiljaseks kutistu hyvin alkanu keskustelu. Ikävää tietysti on, että toi kaveri ei "häviä" muuta, ku ton engraved tuben. Muut osat saa myytyä. Taitaa olla aika pieni todennäkösyys sille, että poliisikaan tohon enempää tarttuu, ku summa on noin pieni.
Ainoa toivo rahallisesti on, että ois oikeesti jossain matkalla varastettu ja sieltä jenkkilän päästä sais siitä dokumentin. Laitoin USPS:lle mailia, katotaan mitä sanovat.
Sais nyt vastata noihin mun asiallisiin kysymyksiin tuolla... :/
Pistää kyllä vihaks tommonen toiminta!
Salapoliisit on tehny loistavaa työtä taustalla ja nyt voidaan sanoa, että jätkä on tähtäimessä. Tämä on enemmän kuin loistava tieto, kun poliisin puheille mennään.
Mä laitan keskustelun tänne, jos siihen lupa tulee. Ei täällä omalla foorumilla viitti perseillä. Toi VW on muutenkin niin hiljanen, et sama se vaikka pienet bannit napahtais.
Leviää kulovalkean lailla tämä, ECF:llä jengi postaillu etsintäkuulutuksia jo ympäri erilaisia Facebook ryhmiä jne.
Myös GG Wikin ylläpitäjät valvoo tota sarjanumeroa tiukalla silmällä. Melkonen uskonlahko tämä GG.
Hienoa huomata, että vaikka k*sipäitäkin näköjään on joukossa, niin höyryttelyn veljeskunta jeesaa toisiaan yli valtakunnan rajojen.
Ja myötäv*tutuksessa ollaan mukana, Thomssi.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Sux.. Ja aikamoist perseilyy toi VW toiminta :/
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Hienoa yhteisö toimintaa! Harvinaista nykymaailmassa! Mutta kaikkea sattuu ja tapahtuu. Tuli vain mieleen kaveri paljon tekee glopaalisti kauppaa, myöskin vaihtokauppaa, ja hänellä on jenkeissäkin ns väliosoite johon vaihtotavarat menee ja kun kummankin tavarat on saapuneet tämä ns väliosoite tarkastaa että tavara on mitä sovittu, ja lähettää ne edelleen. Tämä on jälki viisautta, mikä ei nyt auta eikä ole kaikille mahdollista.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Alkaa näyttää hyvältä, VW:n adminin frendi asuu ko. sankarin naapurissa. Tänään lisää...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Mä ihmettelen nyt täällä mielummin, mut miks MEIDÄN guru trolli sanoo tuolla VW langassa että shit happens ja turha puida julkisesti?
Thomssi yrittäny pitkään ja ahkerasti privana hoitaa, mut kun kaveri ei enää reagoi mihinkään niin onko muuta mahdollisuutta ku julkisesti yrittää boostata asiaa? Tuskin kukaan haluaa heti mennä poliisin pakeille ja antaa huijarin jatkaa foorumeilla varoittamatta muita?
Yksi kaikkien ja kaikki yhden höyryttelijän puolesta?