Mulla kysy aluks ku aloin lukemaan uutta juttua että minne laitetaan.. Nii siis ny on meikänkin adroidissa tapatalk ettei kestä niin kauaa selata töissä keskusteluja
Mulla kysy aluks ku aloin lukemaan uutta juttua että minne laitetaan.. Nii siis ny on meikänkin adroidissa tapatalk ettei kestä niin kauaa selata töissä keskusteluja
niin juu tuota.. paranneltu versio löytyy torrenttina, eikä maksa. EN suosittele käyttämään mitään laitonta!
Kaikkia on kokeiltu itse ohjelman asetuksista, mutta ei vaan silti näytä uusimpia viestejä topiceissa ensin. Joten taitaa olla kiinni tuosta "amerikan serkun" lainaamasta tapatalkista, joka taitaa olla jo vanha versio Ehkä pitää se pari euroa sijoittaa, kun tuota tulee kumminkin päivittäin käytettyä
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Tuota olen itse käyttänyt ja hyvin toiminut:
Sain toimimaan uudemmalla tapatalkin versiolla. Vanhasta versiosta puuttui kokonaan tuo sibin näyttämä asetus
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Voisiko ylläpito päivittää Tapatalk-pluginin uusimpaan versioon, jotta myös erikoismerkkejä (mm. Å, Ä, Ö) käyttäjätunnuksessaan käyttävät pystyvät kirjautumaan sisään?
Jos uusin plugin on jo käytössä, täytyy alkaa etsiä vikaa jostain muualta.
Mysteeri... Kirjautuessa tulee vain ilmoitus: System Message, tunnusta ei ole olemassa.
Pienellä googlettamisella löysin vastaavia ongelmia käyttäjiltä, joiden tunnukset ta salasanat sisälsivät erikoismerkkejä. Uusimmassa plugarissa ongelmien piti olla korjattuna. Noh, täytyy yrittää selvittää missä mättää.
Skandit ei toimi käyttäjätunnuksessa, eikä salasanassa Tapatalkin kautta kirjautuessa. Ratkaisin ongelman luomalla uuden tilin, joissa ei moisia merkkejä ole. Nyt Tapatalk pelittää kuten pitää
Stalkkausta reaaliajassa:
Mites näyttääkö teillä tuo "Participated" välilehti uusimmat viestit ensin?
Mulla järjetys on omien kirjoitusten mukaan. "All" ja "unread" näyttää kyllä uusimmat ensin.
Onkohan mulla ruksi jossain väärässä paikassa...
Joka kerta kun käyn foorumilla tapatalkilla, niin tietokoneella näyttää kaikki aiheet/viestit luetuiksi. Tapatalkilla toimii kyllä aina normaalisti.