Laitakko toho listaan donin halkasijan liittimen kohdalta? Ty
E: vissiin siinä 19-20mm?
Mittasin pari lisäystä:
Atomaister Mini = 20mm
Phoenix Pico = 16mm
Phoenix Dome = 14mm
Phoenix Original/Bully/Mini-SW = 14mm
Megalodon = 19mm
Bombshell = 30mm
Cube V2 = 21.5mm
ProVari = 22.5mm , päätycäpin kärjessä 18mm
Mulla pätki GGTS kanssa ja otti päähän oikein kunnolla. Luulin aina että se on kick tai jotain muuta ihmeellistä. Kun vaihdoin messinkisen keskitapin nappiin niin pätkimiset loppui kuin seinään! Ennen sitä nappia painoi sormi valkoisena, mutta nyt on tosi herkkä ja ei ole pätkinyt kertaakaan.
Aku #18 ( KayFun III ES)
Kiitoksia näistä, lista päivitetty! =)
Genesis line - 14mm
Aviss genesis atomizer - 14mm
Hellfire mini 16mm
GP Piccolo 16mm
Tossa muutama ulkomuistista. Voin mitata pari muuta kun pääsen kotiin
Hyvä idea... :
Lista päivitetty ja linkki tuohon löytyy nyt myös blogin ensimmäisestä viestistä.
Sie kun GG-guru olet, niin vastaappa, että riittääkö Stealth + teleskooppi pyörittämään 18350 + Kick-komboa ja koska näitä taas saisi?
KGO & Twist
Muutama lisää.
Hellfire mega = 19mm
Genesis Maxi = 20mm
Did Mini = 14mm
Hahaa, nyt on sitten tulossa Epipemodsin klassikko - Dragon Ergo.
Tuo hirmu imaiseen sisäänsä 26650 akun ja onhan siinä Bottom Feeder ominaisuuskin!
RBA tohon nokkaan niin toihan on mahtilaite
Chalicea on muuten tulossa myyntiin
Ite ainakin aion hankkia ...
Ai sä hommasit ton Mä meinasin sillon ihan kaupasta jo monta kertaa ton ostaa mut aina se johonki kaatu. Mitä annoit vaihdossa?
Minkäslaista meshiä herra suosittelee nallekarkin kans? Mulle on Somnium tulossa ekaksi meshivärkiksi ja aattelin varmistella saanko #400:lla wickaamaan vai onko nalle liian jytkyä tavaraa tuolle?
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]
Kyllä nalle #400 meshillä wickkaa helposti, kun keskireikä on sopivan kokonen ja hyvin nestepoltettu.
Tosin varmin vaihtoehto taitaa olla toi #500 meshistä tehty umpinainen tanko?