Sivu 60 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #1181
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Se tukkeutuminenhan tapahtuu keskireikään, kun tummista nesteistä yleensä jää kaikista eniten karstaa, joka jää keskiputkeen. Klemmarilla tai jollain villalangalla keskiputken rassaaminen voi auttaa pienen aikaa, ainakin sen aikaa, että maku pistää heittämään karton roskiin.
    Tattis, tarviipa kokeilla. Sääli sinänsä kun tuntuu että boget ei kestä sitten yhtään näitä jyrkempiä nesteitä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #1182
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: bogen cartot

    Joo mutta näähän onkin kertakäyttötuotteita. Korkeintaan kaksi päivää ja roskiin.

     
     
  3. #1183
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: bogen cartot

    Keskireiänkin rassaamiseen on työkalu. Hammasväliharja. Toimii!

     
     
  4. #1184
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071

    Vs: bogen cartot

    Uusi satsi bogeja menossa. Nyt otin LR ja SR malleja. SR näyttää 2.5-2.7 ohmia. Toimi hetken hienosti, sitten pukkaa kummallista sivumakua ja menee tukkoon vaikka ilmareiästä näkyy valo läpi. Heti perään palaneen makua. Nom. LR versiot tuntuu toimivan paremmin, kestänyt JO kaksi päivää ja tankillista... Tulipa koitettua myös F-16 bogeja. Hetken helkkarin hyvä kunnes maku vaan häipyi pois. Tuli ehkä annettua äffälle liikaa virtaa, huikeat 4 volttia... SR bogelle tuuppasin 4-5.5 volttia... Ilmeisesti mut on kirottu. Boget ei tykkää musta, eikä mun nesteistä enää. Onneks noi boksut on sentään halpoja niin ei ketuta ihan verenkierron estymiseen vaadittavaa määrää... :P
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #1185
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Joo mutta näähän onkin kertakäyttötuotteita. Korkeintaan kaksi päivää ja roskiin.
    Mulla kestää bogen valmiiksi reijitetyt 2 ohm kartot viikon ja 30ml vg voittosta nestettä käytää. Tosin on joskus huonojakin, mitä on joutunut heittää roskiin jo vähänkin käytön jälkeen. Itselläni näin.

     
     
  6. #1186
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: bogen cartot

    pitkästä aikaa eilen sattui huono sr boge vastaan...huomasi heti suhinasta ja mauttomuudesta...pieni palaneen maku heti läsnä kun vähäkin anto jännitettä...yleensä kuitenkin menee helposti se 40-60 milliä pg pohjasta absinttia läpi...

     
     
  7. #1187

    Vs: bogen cartot

    NetAnttilasta saa hyviä bogeja ^-^

     
     
  8. #1188
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: bogen cartot

    Mulla on tullu pari bogea vastaan, jotka eivät suorilta toimi hyvin kostutettuinakaan. Tähän auttaa, kun laittaa tankin/karton kiinni laitteeseen ja imee pari kertaa voimakkaasti painamatta tulitusnappia. Karto ei heti ala kurlaamaan jos ei aivan hulluna imuttele, mutta tankkiin syntyy parempi alipaine joka edesauttaa nesteen imeytymistä vanuun - näiden toimenpiteiden jälkeen homma on alkanut rokkaamaan, ja boge pitää tuttua rutinaa ja maku on hyvä.

     
     
  9. #1189
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cisco Näytä viesti
    Keskireiänkin rassaamiseen on työkalu. Hammasväliharja.
    Tämä on vielä parempi

    http://www.apteekkituotteet.fi/Oral-...aslanka-50-kpl


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  10. #1190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: bogen cartot

    Viimeisistä bogeista oli useampikin huono yksilö. Täysin toimimattomia ei yhtään, mutta sellasia vajakkeja aika monta. Ei pörissyt millään volteilla, höyry heikkoa jne. Sitten toisaalta taas hyvällä tuurilla saattaa sama boge höristä useita viikkoja sopivalla nesteellä. Niinkuin mulla tällä hetkellä tuo viimoinen.

    Nesteen kanssa nää tuntuu olevan kranttuja. Jotkut harvat toimivat boget antaa täydellisen maun, mihin vain juuri ja juuri olen päässyt vasta aloittamani RBA-hössötyksen kanssa (noob oon siis). Sitten taas esim. jekkupommi oli niin karmean makuista paskaa vähänkään ei niin täydellisesti porisseella bogella. Ei käytännössä palanut, mutta makui muuttui niin paskaksi ettei mitään rajaa. Monen testin jälkeen muillakin kartoilla sama tulos. Neste ainakin sitä samaa mitä pitääkin, unohtuikin jo kuinka hyvää se on kunnes drippailin.

    En mä ainakaan jaksa ruikuttaa kun nämä ei toimi, mutten taida uskaltaa ostaakaan enää. Hemmetin käteviä toimiessaan, mut mua ainakin vituttaa jokainen hukattu nestetippa tämän tasoiseen tekeleeseen, ellei se toimikaan kuten pitäisi. Kalliita, maukkaita nesteitä. Ei sallittua tuhlata.

     
     
  11. #1191
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: bogen cartot

    En vaan kertakaikkiaan ymmärrä miks mulle ei ole tullut huonoja bogeja koskaan? Omalla käytöllä toimii äärimmäisen hienosti 99% bogeista, jos kukaan muu ei imeskele mun piippua. Heti kun joku tottumaton kaveri haluaa maistaa, niin johan sen jälkeen on karto roskiskamaa! Imevät kuin hullut puuroa parempien sauhujen toivossa.

    Joten kaikki bogeongelmaiset! PIIITTTKIÄ JA RAAAAUUUHALLISIA imuja niistä bogeista, jotta neste ehtii imeytyä vastukselle tarpeeksi!!
    Itse otan n 6-8 sekunnin imuja ja järjestäin menee 15-20ml lientä per boge. Varmaan menisi enemmänkin, mutta rupeaa olemaan jo hieman tukossa tuon määrän jälkeen, joten suosiolla uhraan uuden €uron höyryttelyyn 4-5 päivän välein

     
     
  12. #1192
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: bogen cartot

    Tässä loppu mielenkiintoinen paketti vanhoja pitkäkortsu 3ohm xxl bogeja..todennäköisesti joskus terveystalosta tilattuja. Jokainen rupes maistumaan palaneelle kun noin 10ml VR vanillaa oli mennyt läpi ja ei ne mielestäni ollut edes kovin tiukkavanuisiakaan..Boget ei rätisseet silleen normaalisti ???--no uusi laatikko taas ja eka boge jo rätis ihan normaalin oloisesti..tuntuu että jokainen pakkaus on erilainen ..pitäis vaan saada käytettyä kaikki varastoon kertyneet pitkät boget pois...lyhyet toimivat huomattavasti paremmin.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  13. #1193

    Vs: bogen cartot

    Minäkin pengoin cartovarastoa ja löysin 1,5ohm bogemittaisia dual coileja,en kyllä muista näitä koskaan edes ostaneeni,mikä näissä on ideana 5,5v jälkeen rupeaa vasta kunnolla lambolla pöhisemään ja antamaan makua,onko väärät välineet vai mikä.
    Normaalisti käytän sr bogeja ja antavat mielestäni enemmän vastinetta.

     
     
  14. #1194
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Minäkin pengoin cartovarastoa ja löysin 1,5ohm bogemittaisia dual coileja,en kyllä muista näitä koskaan edes ostaneeni,mikä näissä on ideana 5,5v jälkeen rupeaa vasta kunnolla lambolla pöhisemään ja antamaan makua,onko väärät välineet vai mikä.
    Normaalisti käytän sr bogeja ja antavat mielestäni enemmän vastinetta.
    Väärä ketju, ei jatkoon.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #1195

    Vs: bogen cartot

    Nyt on Boge jaksanu pöhistä 11 Lumitankillista läpi ja vielä porskuttaa, edellinen jaksoi kolmisen tankillista. Tämä nyt tankissa oleva veijari on kyllä mun pitkäikäsin Boge ikinä, täytyy laittaa kehyksiin.

    Tästä herääkin kysymys että mikä on teidän "Bogen venytys"-ennätys?

     
     
  16. #1196
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Tästä herääkin kysymys että mikä on teidän "Bogen venytys"-ennätys?
    Pidin joskus kirjaa näistäkin, mutta nyttemmin en ole jaksanut. Kestää minkä kestää, hyvin ne kestää yleensä. Ei jaksa vaihtaa liian usein. Yleensä se menee näin:

    - boge käyttöön
    - bogen käyttöä
    - alkaa maistua tukkoiselta, vaihtoehtoja?
    - ViVi Novan käyttöä
    - ViVi Novan käyttöä
    - goto 1
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #1197

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Pidin joskus kirjaa näistäkin, mutta nyttemmin en ole jaksanut. Kestää minkä kestää, hyvin ne kestää yleensä. Ei jaksa vaihtaa liian usein. Yleensä se menee näin:

    - boge käyttöön
    - bogen käyttöä
    - alkaa maistua tukkoiselta, vaihtoehtoja?
    - ViVi Novan käyttöä
    - ViVi Novan käyttöä
    - goto 1
    Jotenkin näihin aina vaan palaa vaikka olis muitaki vaihtoehtoja

     
     
  18. #1198
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: bogen cartot

    Viisi viikkoa sitten ostin käytetyn LavaTuben ja siihen nokkaan tankki+boge. Samalla bogella mennään edelleen enkä ole huomannut mitään eroa. Olen mielenkiinnolla seuraillut keskustelua Bogen susikappaleista. Onkohan tämä nyt vaan aloittelijan tuuria vai teenkö jotain vahingossa oikein?

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  19. #1199
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    bogen cartot

    Huonoja yksilöitä mahtuu joukkoon tällä volyymillä.
    KGO & Twist

     
     
  20. #1200

    Vs: bogen cartot

    Tuli taas tilattua tankkeja ja bogeja? 4kk höyrytellyt kaikennäkösillä tankkisysteemeillä ja nyt takas lähtöruutuun. Onhan nuo monen sadan euron atomisaattoritankkihärpäkät hyviä jos ja kun saa toimimaan... Mutta ei huvita kantaa niitä töissä mukana, kerranki penelope 2pvä hukassa...

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •