Uusi satsi bogeja menossa. Nyt otin LR ja SR malleja. SR näyttää 2.5-2.7 ohmia. Toimi hetken hienosti, sitten pukkaa kummallista sivumakua ja menee tukkoon vaikka ilmareiästä näkyy valo läpi. Heti perään palaneen makua. Nom. LR versiot tuntuu toimivan paremmin, kestänyt JO kaksi päivää ja tankillista... Tulipa koitettua myös F-16 bogeja. Hetken helkkarin hyvä kunnes maku vaan häipyi pois.Tuli ehkä annettua äffälle liikaa virtaa, huikeat 4 volttia... SR bogelle tuuppasin 4-5.5 volttia... Ilmeisesti mut on kirottu. Boget ei tykkää musta, eikä mun nesteistä enää. Onneks noi boksut on sentään halpoja niin ei ketuta ihan verenkierron estymiseen vaadittavaa määrää... :P
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Mulla on tullu pari bogea vastaan, jotka eivät suorilta toimi hyvin kostutettuinakaan. Tähän auttaa, kun laittaa tankin/karton kiinni laitteeseen ja imee pari kertaa voimakkaasti painamatta tulitusnappia. Karto ei heti ala kurlaamaan jos ei aivan hulluna imuttele, mutta tankkiin syntyy parempi alipaine joka edesauttaa nesteen imeytymistä vanuun - näiden toimenpiteiden jälkeen homma on alkanut rokkaamaan, ja boge pitää tuttua rutinaa ja maku on hyvä.
Tämä on vielä parempi
http://www.apteekkituotteet.fi/Oral-...aslanka-50-kpl
Viimeisistä bogeista oli useampikin huono yksilö. Täysin toimimattomia ei yhtään, mutta sellasia vajakkeja aika monta. Ei pörissyt millään volteilla, höyry heikkoa jne. Sitten toisaalta taas hyvällä tuurilla saattaa sama boge höristä useita viikkoja sopivalla nesteellä. Niinkuin mulla tällä hetkellä tuo viimoinen.
Nesteen kanssa nää tuntuu olevan kranttuja. Jotkut harvat toimivat boget antaa täydellisen maun, mihin vain juuri ja juuri olen päässyt vasta aloittamani RBA-hössötyksen kanssa (noob oon siis). Sitten taas esim. jekkupommi oli niin karmean makuista paskaa vähänkään ei niin täydellisesti porisseella bogella. Ei käytännössä palanut, mutta makui muuttui niin paskaksi ettei mitään rajaa. Monen testin jälkeen muillakin kartoilla sama tulos. Neste ainakin sitä samaa mitä pitääkin, unohtuikin jo kuinka hyvää se on kunnes drippailin.
En mä ainakaan jaksa ruikuttaa kun nämä ei toimi, mutten taida uskaltaa ostaakaan enää. Hemmetin käteviä toimiessaan, mut mua ainakin vituttaa jokainen hukattu nestetippa tämän tasoiseen tekeleeseen, ellei se toimikaan kuten pitäisi. Kalliita, maukkaita nesteitä. Ei sallittua tuhlata.![]()
En vaan kertakaikkiaan ymmärrä miks mulle ei ole tullut huonoja bogeja koskaan? Omalla käytöllä toimii äärimmäisen hienosti 99% bogeista, jos kukaan muu ei imeskele mun piippua. Heti kun joku tottumaton kaveri haluaa maistaa, niin johan sen jälkeen on karto roskiskamaa! Imevät kuin hullut puuroa parempien sauhujen toivossa.
Joten kaikki bogeongelmaiset! PIIITTTKIÄ JA RAAAAUUUHALLISIA imuja niistä bogeista, jotta neste ehtii imeytyä vastukselle tarpeeksi!!
Itse otan n 6-8 sekunnin imuja ja järjestäin menee 15-20ml lientä per boge. Varmaan menisi enemmänkin, mutta rupeaa olemaan jo hieman tukossa tuon määrän jälkeen, joten suosiolla uhraan uuden €uron höyryttelyyn 4-5 päivän välein![]()
Tässä loppu mielenkiintoinen paketti vanhoja pitkäkortsu 3ohm xxl bogeja..todennäköisesti joskus terveystalosta tilattuja. Jokainen rupes maistumaan palaneelle kun noin 10ml VR vanillaa oli mennyt läpi ja ei ne mielestäni ollut edes kovin tiukkavanuisiakaan..Boget ei rätisseet silleen normaalisti ???--no uusi laatikko taas ja eka boge jo rätis ihan normaalin oloisesti..tuntuu että jokainen pakkaus on erilainen..pitäis vaan saada käytettyä kaikki varastoon kertyneet pitkät boget pois...lyhyet toimivat huomattavasti paremmin.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Minäkin pengoin cartovarastoa ja löysin 1,5ohm bogemittaisia dual coileja,en kyllä muista näitä koskaan edes ostaneeni,mikä näissä on ideana 5,5v jälkeen rupeaa vasta kunnolla lambolla pöhisemään ja antamaan makua,onko väärät välineet vai mikä.
Normaalisti käytän sr bogeja ja antavat mielestäni enemmän vastinetta.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Pidin joskus kirjaa näistäkin, mutta nyttemmin en ole jaksanut. Kestää minkä kestää, hyvin ne kestää yleensä. Ei jaksa vaihtaa liian usein. Yleensä se menee näin:
- boge käyttöön
- bogen käyttöä
- alkaa maistua tukkoiselta, vaihtoehtoja?
- ViVi Novan käyttöä
- ViVi Novan käyttöä
- goto 1
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Viisi viikkoa sitten ostin käytetyn LavaTuben ja siihen nokkaan tankki+boge. Samalla bogella mennään edelleen enkä ole huomannut mitään eroa. Olen mielenkiinnolla seuraillut keskustelua Bogen susikappaleista. Onkohan tämä nyt vaan aloittelijan tuuria vai teenkö jotain vahingossa oikein?
Huonoja yksilöitä mahtuu joukkoon tällä volyymillä.
KGO & Twist
Tuli taas tilattua tankkeja ja bogeja? 4kk höyrytellyt kaikennäkösillä tankkisysteemeillä ja nyt takas lähtöruutuun. Onhan nuo monen sadan euron atomisaattoritankkihärpäkät hyviä jos ja kun saa toimimaan... Mutta ei huvita kantaa niitä töissä mukana, kerranki penelope 2pvä hukassa...