Mites toi Somniumin täyttö?
Täyttöreikä näyttää niin pieneltä, että siitä se tuskin vuotaa, mutta eipä sieltä taida päästä korvausilmakaan ulos täytön yhteydessä (neula täyttää koko reiän?).
Jos esimerkiksi #500 meshistä rullaa sellasen tukin paksuisen umpinaisen pötkön, niin puskeeko tuo ato nesteet meshiä pitkin ulos, kun yrittää saada tankkia täyteen?
Olis ollu kiva nähdä siinä esmoken videossa myös tuo täyttö, mutta hemmetin pädi kun teki tenät juuri siinä kohtaa...![]()
Sun pitää ymmärtää että kun silmät ympyräisinä ja suu vaahdossa kyyläsin videota, niin korvat eivät oikein toimineet.
Katson videon uudestaan - ilman kuvaa ja keskityn kuuntelemiseen... :-[
Optio SS-ruuveille vaikka varaosina? Vähemmän foliopipo olo kun tietää varmasti että materiaaleista ei liukene mitään ylimääräistä elimistöön... :Alkuperäinen postaaja esmoke
messinki sisältää kuitenkin hiukan lyijyä...
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
Joo ja tosiaan kun lämpötila ei nouse edes coililla niin suureksi, että tuosta olisi haittaa, joten foliopipot voi pistää kaappiin ja nauttia loistavista höyryistä
Sain tänään rungot, huomenna hatut, eristeet ja keskijohtimet. Viimeisenä jäädään odottamaan sormimutterereita ja ruuveja, niitä odotellaan ensiviikolla saapuvaksi.
Kyllähän mä sen tiedän, mutta silti...Alkuperäinen postaaja esmoke
ipo:
Kai se on silti ROHS tavaraa?
Teidän vuoksennne sormeni ovat verillä n. 400 o-renkaan vuoksi
![]()
Tällee vai?
![]()
Näyttää kyl helvatan hyvälle... Ei näköjään turhaan tullut tota putkea tilattuaJa näkyi jo postiakin tulleen, että putki matkalla. Sormet syyhyää jo...
No voi sun... Melkein tekis mieli tilaa uudestaan tollanen P+. Hyvältä näyttää. :P
Ööööö missä mä oon...
Ja kiitos vanttilan vinkistä sai somniumin ilmareiän omaan makuun sopivaksrullaa vaan meshistä pikkurullan ja laittaa ilmareikään + leikkaa sopivan mittaseks
Testaillaan nyt näin ja katotaan miten vaikuttaa muuten toimintaan.
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
Tilattu. Harmillisesti ei ollut #400 meshiä eikä vastuslankaa tarjolla...
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.