Mä voin illalla ottaa kuvaa, kun on viimeisin runko missä otettu tyhjiä pois.
Muutamia muutoksiahan on tullu tässä vielä viimeiseen versioon:
1. Sormiruuvit tulee olemaan messinkiä. Tämä pienentää riskiä, että sormiruuvit löystyy ja vastus kasvaa.
2. Eriste on aton yläpinnasta millin alempana, jotta coili ei vahingossakaan lepäisi sen päällä.
Loppuviikosta saan vedokset laseroinnista, niin sitten voidaan viimeistely löydä lukkoon
Olihan tää nyt sitten tilattava. Nyt en enää tilaa mitään!![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ja LSVapin mietteitä atosta:
http://youtu.be/j7lRqgq0xLg
Mun moka tuo o-rengas, pistin yhtä kokoo liian isot renkaat, nämä on jo muutettu lopulliseen versioon.
Suurempia ongelmia ei siis testauksessa ilmennyt, joten näitä on odotettavissa ennakkotilaajille n. viikon kuluttua.
Voe räkä!
Vanttilan arvion jälkeen sormi paino liipasinta, ja läks se P+ tilaukseen. Tosin tilasin tuon 18500 nkä 18350, mitä aluksi olin meinannut. On tuo isompikin aika näppärän kokonen... En tykkää taas yhtään![]()
Tuliko tohon cappiin toi somnium logo kaiverrettuna?
Pe-Ma saan koevedoksen kaiverruksesta, tuossa kuvassa etsattuna enkä tykänny.
kyllähän tää vaan toimii todella hyvin. didiä aiemmin käyttäneenä ja sitä ku oon luullu helpoks saada toimimaan niin kyl tää vie siitäkin voiton. ilmareikä ehkä omaan makuun liian iso mut kyl tähän alkaa nyt tottumaan. Ei voi muuta sanoa ku että aamen ja kiitosTällaista on odotettu
![]()
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
Maku ja höryntuotto on todella hyvä näin pikaisella(2h) testailun perusteella vs DID ( kummassakin 1.5ohm setuppi 0.2 kanthalil ja meshinä #325).
Pituuttahan tällä on vähän enemmän mutta se kait tosiaan tulee vähän? lyhenemään ihan lopulliseen versioon. Painon puolesta tämä tuntuu ainakin kevyemmältä mut oma keittiövaaka kyl näyttää samaa tulostaitse ehkä kaipaisin ruuvia täyttöreikään kun siihen on päässyt didin kanssa myös tottumaan mutta sehän on vain tarpeellinen kun mukana kuljettaa. Sisätiloista sen verran että kauheastihan tossa ei tosiaan tilaa ole postien ympärillä mutta just sen verran että saa varmasti setupit mahtumaan. Pitää huomenissa kiskoa eriste pois mesh aukosta ja testata "vähän" reilummalla rullalla
![]()
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &