3 ohmisia tuleekin käytettyä ja pelaavat hyvin. mitä sitä soppaan liikaa mausteita sekoittelemaan ^-^
3 ohmisia tuleekin käytettyä ja pelaavat hyvin. mitä sitä soppaan liikaa mausteita sekoittelemaan ^-^
Nyt toimas ihan normaalisti sillä Efestin akulla. Tosin karto on eri.. Jännä kun toimi sillon yks ilta vaan AW akulla. Tais olla enempi kartosta kiinni..
Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.
Imr akut toimivat noissa tuubeissa.....Mulla on olut noita kopio tuubeja noissa lavan kopioissa.. Lavan Lambon ja Mini lambon..... jotka on aitoja L-Riderin tuotteita toimivat kunnolla. Toivottavasti kunnon L-Rider antaisi vastaiskun kunnolla ja pilais näiden kopio skeidan hommat!!
Toisaalta The Howitzer on paras tuubi missä olen höökailua harrastanut ja paras tuubi vaihdettavan akkuputken kanssa.....ja saatanan halvat osat ostaa uusiksi jos tarvetta....
Niinhän hyö teki, Lambo 4 tällä hetkellä kovin tuon ryhmän putki.
KGO & Twist
Kovasti nuo kauppaa noita L-Riderin kopio tuubeja ja ongelmia ollut niissä!!! Lambo ja Howitzer ...Kumma pakkomielle jollain että nykyinen Haupitsi on paska värkki!!!! Tosiasiassa tuo on paljon parempi kuin nuo Lavan kopiot..... ja voittaa kaikilla tasoilla nuo Lambon kopiota...
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Peleonin sivut väittää (translatella käännettynä), että tuo control unit olisi metallinen, mutta mikä itselleni tuli oli muovia
Piti laittaa valitusta sinne suuntaan. Saa nyt nähdä mitä vastaavat.
Ihan OK vehkeeltä vaikuttaa. Ajaa varmasti asiansa siinä mihin sen ostin eli baarivehkeeksi.
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL
Mulla on kyseinen pää kyllä metallia 2kpl Howitzerissa. Ainoastaan muovia on se missä 510- akkupää on kiinni. 2 kuukautta ollut tuo vanhempi ja mitään vikaa ei ole ollut...toisen tilasin huvikseni varalle. Pohjakorkki on laitteen heikoin kohta mutta ei sitäkään saa rikki jos ei väkisin käännä vika jengalle. Lavatuben korkit käy siihen ja jos ei ole risoja Lavoja kotona niin sen voi tilata kun nyt muistais mistä suomalaisesta verkkokaupasta. Muutaman euron maksaa.
Varmaankin tätä tarkoitit?
http://www.finnvape.com/product/210/...jakorkki-musta
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL
Toi juuri!! Sama kierre siinä. Näköjään tuo cromi lambon metalli korkkikin käy howitzeriin.
Tai sitten tuolta....aika tuntematon kauppa mulle...ainakin karseita inaweran nesteitä välittää
http://www.sauhupuoti.com/index.php?...index&cPath=20
Hemmetti en edes muistanu että mulla on toi Indulgencen modi lojunnu tuolla kaapissa ja kas sen kunnon metalli pohjakorkki kävi täydellisesti Howitzeriin!! Siinä kunnon kierre ja jousikin.
Onkos kukaan pellepeloton purkanut haupitsin kytkin/ohjain osaa? Meinaa toi kytkin vähän reistailla 3kk käytön jälkeen.
Mitähän tolle olisi tehtävissä, toiminut tähän asti moitteettomasti.