Uusia sivuja päivitetty
Uusia sivuja päivitetty
Toimiikohan toi Spiral bottom feedereiden kanssa? Tarttis joku saada mahtumaan tohon Bacchusin kaveriksi...
Onko mahdollista lisätä valikoimiin myös 100% VG-nesteet, tai ainakin mahdollisimman lähelle 100%?
Eikös noita ole saanut tähänkin asti pyydettäessä?
KGO & Twist
emt, ei oo tähän asti maut kiinnostaneet mut toi cinnamon cookie ja frozen orange kuulostaa aika hyvältä..
"Pure steeped tobacco with exquisite aromas and an authentic Brazilian taste twist. Enjoy!"
eBaron
"Natural berries and apples in the most refreshing combination!"
eBaron
"Exquisite pure steeped tobacco blend with full cigar body flavours and faint aromas of almond blossoms. Inspirational"
eBaron
Huonoja uutisia päämajasta:
CIGARRILLOS NATURALES 18mg loppunut, ensiviikonlopulla vasta lisää.
Se meni varmaan mulle se viimenen pullo
Tulipas muuten huomattua että nyt on sitten muutettu pullokokoja niin että:
18mg = 50ml
12mg = 60ml
Oisin toivonut että menis ennemmin niin päin että nostetaan sitten vähän tuota 18mg tavaran hintaa kuin kosketaan pullokokoon.
Tuleekos tuota brasilieroa myyntiin isoissa tonkissa? Hyppäs kyllä heti kärkipäähän :-)
on varmaan ennenkin kyselty mutta saisiko HOL:n verkkokauppaan pre-order ominaisuuden eli tuotteet saisi lisättyä koriin
vaikka olisivat sillä hetkellä loppu? Pari-kolme viikkoa toimitusaika tilaukselle olisi ihan ok silloin kun siihen tietää varautua.
Todennäköisestihän tässä nimittäin käy niin että kun Cigarillosit saapuu varastoon niin
siinä vaiheessa Edeniä tai Puroa tai jotain Hoghbrowta vastaavasti ei enää saakaan kätevästi samaan tilaukseen...
No, onneksi noista kuitenkin saa helposti sen 35 eur per tilaus täyteen.
Toinen kyssäri..paljolla pitää tilata että saa pikku putelit kaikkia kolmea privaattipulloja? Viimeksi tuli tuota Brasileiroa
ja oli kyllä niin nannaa tankista että nuo muutkin tekis mieli maistella.
Jaahas siellä taitaa olla virhe kaupan sivuilla , koska kyllä mulla itselläni on ainakin uusi 60 ml 18mg pullo cigarrillos naturelssia.(piti oikein tarkistaa ja katsoa pullosta )
Pitäisi tulla ihan loppukuusta, ensi kuun alussa isossa pöntössä.
Kysyn tosta pre-order mahdollisuudesta, ja tuohon pikku pullo asiaan en oikeen osaa vastata, lataa niitä sinne koriin vaan , kyllä ne sit poistaa jos he katsovat että niitä on liikaa, voisin veikata about yksi iso pullo, yksi pikkupullo suhdetta, nehän on vaan maistiaisia , ei että niillä tankki täytetään
Cigarillos on hemmetin hyväksi havaittu, mutta ensi testien perustella Eden se vasta onkin aivan mahdottoman herkkua. Täydellisesti balanssissa oleva neste. Brasileiro oli miellyttävä tuttavuus myöskin. Kun aiemmin maistamani Silverberrykin oli todella hyvää, niin mielenkiinto näitä eBaronin uutukaisia kohtaan nousee. Todella monen nesteen kohdalla olen tullut siihen tulokseen, että "hyvää, mutta ei 20e / 30ml arvoista kamaa kuitenkaan." Näiden kohdalla voisin tehdä tulevaisuudessa poikkeuksen.
Kaksi tilausta olen tehnyt, toimitukset ovat olleet nopeita. Teillä on vissiin joku eri Royal Mail käytössä kuin muilla brittifirmoilla, tai sitten olette lahjoneet postikustit Nuo pullot vaikuttaa myös aika varmoilta vuotojen suhteen, helvetin hyvät korkit.
Norsun kokoinen peukku ylös!
No niin,
Pari viikkoa on ollu pullot auki ja johan on maut parantuneet!!
Guevara:
Alkuun suoraan pullostaa saatto maistaaa laimeesti suklaan ja muuten oli oikeestaan aika mauton.Nyt,
no nyt löytyy sitä pikkusikaria oikein mellevästi.
suosittelen.
Cigarillos Naturales:
Tää on vähän raikkaampi, ja tätä oon kyl löylyttäny suoraan kun pullon sainkin, mut on tänkin maku jotenkin tukevoitunu.
nannaa...ja
suosittelen.
Nää tarvii vaan kunnnon tuuletuksen.
Ai niin, tuli näytepullona toi silverberry, ihan kiva, mut vaan ja ainoastaan ihan kiva.
En osta. Mut se näyte pullo oli toosi shöpish
Oikeesti sille on kyllä käyttöä.
Brasilleiro oli kyllä hyvää. Tupakkia ja kahvia sopivan voimakkaana ja täyteläisenä kokonaisuutena. Mutta toi papillon organicin forest fruits maistuu ihan kuralle, liekö huonoa erää, ku muistaakseni joskus oon tota maistanu ennen ja oli ihan makoisaa tavaraa.
Invalid input. Please press your browser's back button and re-attempt your submission. pla pla pla mut kaipa se maksu lähti paypallist?